Loki-5
Thor-12
Hogun-14
Volstagg-15
Fandral-15
Sif-14
Odin je v mém podání hodný a Lokiho opravdu bere za svého syna . Thor se bude chvíli chovat jako zmetek .Poprvé něco zveřejňuji tak se omlouvám za pravopisné a gramatické chyby způsobené mou nervozitou .Předem děkuji za přečtení. Líbá Kofu >.<
Loki se procházel po zahradě a prohlížel si ty nejkrásnější květiny které by natrhal své matce k narozeninám, jelikož byla Frigga královna dárek musel být nejlepší a nejkrásnější, přemýšlel že by ji něco vyčaroval ale jeho magie byla zatím moc malá. Na zahradě už byl asi 3 hodiny a prošel ji skrz naskrz a nic a tak to vzdala šel zpátky do zámku a když procházel kolem sál s trofejemi (nevím jak se to jmenuje protože pokladnice je něco jiného) všiml si velké modře zářící kostky byla to trofej z Jotunheimu. Rozhlédl se jestli ho někdo nesleduje a vešel dovnitř, přešel k ní a vzal ji do svých malých ručiček a to co se stalo nečekal už vůbec začal modrat a postupně se mu začali objevovat různé symboly po celém těle. Začali se mu vybavovat povídky od Odina o modrých mrazivých obrech a to jak vypadali. Loki pustil trofej a začal brečet a ječet na celý palác v tu ránu se v místnosti objevili Frigga s Odinem hned jak uviděli plačícího modrého chlapce a onu trofej věděli co se stalo. Odin rychle zavřel dveře a Frigga běžela k chlapci a snažila se ho uklidnit. Loki nemohl přestat a jakmile se ho chtěla jeho matka dotknout posunul se od ní pryč protože věděl že by ji popálil, Odin zaujatě koukal na spoušť před ním věděl že se tou jednou provalí ale nepředvídal že tak brzo. Přešel k Lokimu a ten po uklidnění začal rodičům vysvětlovat proč se to stalo. Odin přemýšlel jak mu to má oznámit a tak nenápadně pokukoval na Friggu aby začala ona, ta samozřejmě pochopila o co mu jde a začala,, Loki já a tvůj otec ti chceme oznámit, že nejsi náš biologický syn'' Loki koukla na oba své... své nevlastní rodiče a začalo mu postupně docházet proč ho ostatní nemají rádi a chovají se k němu s odporem. Vždy si myslel že to bylo kvůli tomu že dost často zlobil. Odin pohladil chlapce a řekl ,,vždy tě bude brát jako vlastního synu a nikdy ti nic opírat nebudeme". V ten moment jako by vystřelil Loki vykřikl jednu jedinou věc kterou nikdo nečekal a to že ,,Matko, Otče chci být také bojovník ale zároveň se chci učit magii " oba na něho koukali jako by jim oznámil že má osm noh které nepoužívá (PS: Sleipnir) ale po krátkém rozmyšlení oba kývli. Všichni vstali a šli do hodovní místnosti kde už netrpělivě čekal Thor a hned jak se pustli do jídla žačal si z Lokiho utahovat jak je moc malý, moc hubený, moc slabý. Sif co seděla také u stejného velkého stolu spolu s Hogunem, Volstaggem a Fandralem se také začali posmívat což se Lokimu přestalo líbit jindy by se obrnil a hned by řekl (na svůj věk) velmi kousavou poznámku ale potom všem co se dnes stalo Loki už nevydržel a utekl do svých komnat. Lehl si na postel, objal svého malého plyšového medvídka a po asi půl hodinovém pláči usnul.
V hodovní síni
Thor nevěřícně kouká jak jeho malý bráška utekl od jídla a teď už tak třicet minut poslouchá jak ho na něj matka a otec křičí proč to pořád dělá a že jeho bráška měl velice těžký den. A tak to nevydrží a jde ho hledat není v knihovně a ani na zahradě, proto zamíří k němu do komnat. U bratrových dveří se na malou chvíli zastaví a zaklepe na dveře když se ani po deseti minutách nikdo neozve vkročí dovnitř a potom co na posteli uvidí malou kuličku s opuchlýma očičkama dojde mu jaký byl ve skutečnosti blbec. Přijde k jeho posteli a lehne si za ním obejme ho a do havraních vlásků mu šeptá že je mu vše moc líto a že se omlouvá.
Doufám že se líbilo a další kapitola bude hned po kladné recenzi nebo hvězdičce. (Ps: to vůbec není vydírání >.<) Věnováno @KnihomolkaCZ
ČTEŠ
Syn Mrazivého obra
Short StoryLoki hledá dárek pro svou mámu a když je královna musí být úžasný, ale nějak se to zvrtne. Dostane pak Frigga svůj perfektní dar?