Chlad - Studený jako led 1/2

157 9 1
                                    

Hele nechci z toho příběhu udělat Yaoi Thorki FF a nechci @KnihomolkaCZ zničit příběh na kterém je závislá (A nesnaž se nic zapírat já tě znám jsme v jedné třídě). Už se to málem stalo ,když Thor spadl na Lokiho, ale opět jsem zatáhla za řetěz a zamkla toho Yaoistu ve mě zpět do klece. Doufám že si to užijete vaše Kofu <3


Loki-15

Thor-22

Už několik let Thor toužil vidět pravou podobu svého bratra a když to začínal vzdávat tak kolem něj proběhl úplně promočený loki který měl menší problém začínal modrat viděl jeho konečky prstů. Když Loki zabočil za roh Thor se opatrně a hlavně ,,nenápadně" za ním. Došel až ke dveřím jeho pokoje a zlehka zaklepal ,,Bratře je všechno v pořádku, můžu dál" ozvalo se táhlé zakňučení a tiché ,,Ano". Thor vklouzl dovnitř a v rohu pokoje se krčila malá chlupatá deka v níž byl zachumlaný malý princ. ,,Loki co se stalo proč pláčeš". ,,Thore oni se mi smáli a shodili mě do studené vody je mi divně není mi dobře chvíli je mi zima a pak teplo" Thor nevěřícně koukal na svého bratra jak se krčí v koutě a rychle dýchá chtěl mu pomoc ,ale nevěděl jak. Klekl si před Lokiho a pohladil ho po ruce v ten moment ucukl protože byla ledová až mrazivě studená ,ale když mu sáhl na čelo bylo horké v ten moment se mu Loki zhroutil do náruče. Thor zabalil bratra rychle do deky vzal ho do náručí utíkal do Trůnního sálu za rodiči křičíc o pomoc.

Rozrazil dveře nevnímaje otcovi nadávky že má klepat ,padl na kolena se slovy ,,Loki....pomoc....zima......teplo....POMOC!!!" Frigga seběhla schody a když viděla Lokiho věděla, že je zle se strachem v očích se otočila na svého manžela s prosbou a strachem v očích. Odin se skláněl nad svými syny a manželkou ,při pohledu na zuboženého Lokiho který vypadal jakoby spal ho mrazilo. Vzal Lokiho k sobě na ruce a z hrozným řevem a slovy ,,Do vany v Lokiho koupeně napustíte studenou vodu a bude po okraj plná ledu. Chci tolik ledu kolik seženete !!!" vyšel ze sálu do Lokiho pokoje.

Po asi 10 minutách byla vana se spoustou ručníků a dek připravena, opatrně vložil Lokiho do vany aby neměl šok.

Po asi 10 minutách byla vana se spoustou ručníků a dek připravena, opatrně vložil Lokiho do vany aby neměl šok

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Skok do budoucnosti :D

Proces s ledem se opakoval celé, 2 dny dokud všem nebylo jasné že je na tom Loki opravdu velice špatně. Thor byl smutný a zároveň zuřil protože ,když uslyšel Lokiho jméno v nějaké urážlivé větě v ten moment sesílal hromy a blesky na vše co bylo v okruhu pěti metrů. Všeotec měl v hlavě jeden šílený nápad a ten byl že vezme Lokiho do Jotunheimu přímo za Laufeyem ,problém nebyl dostat se tam ani odejít problém byl ten ,že si Laufey myslí že je jeho nejmladší syn mrtvý. Ale musel konat vstal z trůnu šel do pokoje svého syna ,osušil a oblékl ho a přitisknul k sobě sedl na koně a odjel směr Bifrost. Když dal Heimdallovi pokyn a vstupoval dovnitř výru ,který ho měl odvést směr Jotunheim ho chytili ženské ruce a on se ocitl i se svou ženou a Thorem na Mrazivé cestě u velké ledové brány k velkému hradu.

O cca 3 minuty později

,,Laufey já Všeotec prosím o pomoc"

,,Čeho si žádáš Odine synu Bora"

,,Nežádám pomoc pro sebe ,ale....pro"

,,Ale co!! Za koho tedy prosíš." Laufeyův hlas se nesl celým ledovým hradem.

,,Tvého syna Lokiho" Odin předstoupil před trůn a položil modrého malého chlapce na ledovou podlahu"

,,To není možné! To není pravda! Jak jsi jen mohl!"

Chvíle mučivého ticha byla nesnesitelná

,,Rozhodl jsem se a já ti...........

                                                                   Jo jsem zlá <3

Syn Mrazivého obraKde žijí příběhy. Začni objevovat