Trochu rychle zveřejněno ale o víkendu nebude čas. Jo a Lokiho matka a bratři mají nevislovitelně hrozný jména. <3 Líbá Kofu
V minulém díle z mého chorého a chromého mozku jste četly:
,,Tvého syna Lokiho" Odin předstoupil před trůn a položil modrého malého chlapce na ledovou podlahu"
,,To není možné! To není pravda! Jak jsi jen mohl!"
Chvíle mučivého ticha byla nesnesitelná
,,Rozhodl jsem se a já ti...........
Přítomnost:
,,Rozhodl jsem se a já ti pomohu pod jednou podmínkou"
,,A jakou" Vložila se do řeči královna která už nemohla snášet to ticho
,,Má podmínka zní že tu chlapec musí zůstat a než na mě začnete křičet tak opravdu musí zde zůstat je až zázrak že přežil tak dlouho!"
,,Ne já svého chlapečka neopustím" křičela Frigga a objímala svého muže
,,To raději chcete aby zemřel"
,,Dobrá tedy ,Loki zde zůstane ,ale budeme ho moci moct vídat a tím že ti vrátím syna, utvrdíme tak naši mírovou dohodu"
,,Otče ne prosím Loki je pro mě důležitý to nemůžeš"
,,Thore, drahoušku musíš se s tím smířit ,nezapomeň že je to pro jeho zdraví"
,,Budu souhlasit pokud se s ním budu moct rozloučit prosím"
,,Můžete tu zůstat, Kari připrav jim pokoj a dej tam hodně dek a kožešin"
,,Ano pane, zdravím vaše veličenstvo jmenuji se Kari a budu váš sluha po celí váš pobit. Můžete se ptát na cokoliv. Nyní vám připravím pokoj ale nejprve se musím poradit se svím králem kam dáme mladého prince Lokiho, ale nejspíš do jeho starého pokoje."
,,Slyšel jsem tě Kari a ano ,ale vemu ho sám"
Král vstal z trůnu a na svou velkou ruku Lokiho něžně položil. Pokračovali chodbou která snad byla nekonečná ,a najednou zpoza rohu vyběhla starší a hlavně ženská verze Lokiho. Odin, Frigga a Thor stáli jako opaření vodou a koukali jak se Laufey sklání k té ženě a ukazuje jí chlapce, jako na rozkaz se žena rozpláče a pohladí Lokiho po havraních vlasech. Když uviděla Odina tak šla k němu dala mu facku že málem spadl a pak ho objala a znovu mu dala facku.
,,Odine jak jsi mi mohl ukrást mé dítě!!!" ječela Fárbauti ,,A je mi jedno jestli jsi nebo nejsi král já tě zabiju!!"
,,Drahá uklidni se, uzavřeli jsme s Odinem mír takže ho zabít nemůžeš"
,,Ale já chci!!"
,,Ne a už by to stačilo. Pojď se mnou a dáme našeho syna odpočívat"
,,Dobrá jdeme tedy"
,,Loki je vám opravdu podobný Královno Fárbauti a je silný i když nevypadá je velice mocný"
,,Tak to dobře protože jsem se se svými syny vsadila že je sice malý ,ale bude mocný musím jim to co nejdřív oznámit ,ale opatrně jsem přeci matka co má city a ke svým dětem blízko. ,e máma měla pravdu dlužíte mi dovolenou!! konečně si odpočinu"
,,To by se mi taky líbilo týden bez Odina a jeho řevu, myslím že nad tím začnu vážně uvažovat." Pousmála se nad svým nápadem Frigga a pozorovala vyděšenou tvář svého manžela a syna.
,,Vaše veličenstva bude můj bratr...chci říct Loki v pořádku" zeptal se opatrně Thor ,který se trochu bál odpovědi ,ale když uviděl jak se na něj Fárbauti usmála a kývla hlavou že bude, hned mu spadl kámen ze srdce. Bál se však okamžiku kdy mu budou oznamovat že tu bude muset zůstat. Loki ještě nebyl plnoletý tak musel plnit příkazy rodičů. Nemohl odejít.
Dobrá takže je čas na Time skip:
Po asi dvou hodinách, třech šálcích čaje a trapných historek se Loki konečně probudil. Jako první byl u jeho postele Thor a začal mu vše vysvětlovat načež Loki začal plakat a říkat že mu přece Thor slíbil že ho neopustí a teď bude muset být na úplně cizí planetě a cizími rodiči a bytostmi. Po dalších asi 3 hodinách se Loki uklidnil a šel se slušně představit.
,,Zdravím vaše veličenstva jsem Loki ,ale to asi víte"
Pokračování bude brzy <3
ČTEŠ
Syn Mrazivého obra
Short StoryLoki hledá dárek pro svou mámu a když je královna musí být úžasný, ale nějak se to zvrtne. Dostane pak Frigga svůj perfektní dar?