Loki-5
Thor-12
Když do pokoje kde spali oba chlapci vniklo raní slunce a sluneční paprsky dopadli na malý nosík nejmladšího chlapce, který se probudil s rozkošným kýchnutím. Loki se posadil a začal se kolem sebe rozhlížet ,když si všiml že Thor spal s ním celou noc. Když si Loki prohlédl sebe v zrcadle na které bylo na druhé straně místnosti tak poznal že ona modrá barva není jen sen. Vběhl směrem ke koupelně a dveře o ní rychle zavřel ,přikrčil se v koutě a začal brečet. Vzlyky probudily nic netušícího bratra ,který se běž ke dveřím koupelny podívat jestli není s Lokim nic a když uslyšel vzlyky svého bratra vyděsil se a běže za rodiči kteří ještě spaly. Thor vběhl do ložnice a křičel ,, Matko Otče vstávejte s Lokim je něco špatně". Oba rodiče vstaly a rychle ,ale přeci elegantně se přesunuly do pokoje jejich nejmladšího. ,,Loki drahý kde jsi." Volala matka již od vchodu když najednou uslyšela tiché a táhlé vzlyky z koupelny. ,,Thore synu potřebuji aby jsi odešel s tvou matkou se o vše postaráme." Thor souhlasil, přikývl a začal cupitat ke dveřím ,ale začínalo ho čím dál víc zajímat co je s Lokim přece jenom byl zvědaví měl o něj strach. Tak se schoval za roh a zjistil že ve dveřích je malá dírky dost velká aby viděl do bratrova pokoje. To co spatřil a slyšel vůbec nečekal (tak ne asi bude dělat jakože je to v každé rodině normální).
Frigga vyvedla malého ,modrého prince z koupelny a posadila ho na postel. ,,Synu co se stalo proč si tak smutný." Odin se koukal nevěřícně na svého adoptivního syna a přemýšle kde udělat chybu. ,,Loki něco se ti muselo stát tak mě a otci řekni pravdu...prosím". ,, Matko otče proč se mi to děje mě se to nelíbí jsem oškliví, nikdo mě nemá rád ani jako Asgarďana ani Jotuna proč , já se snažím a dokonce žádné děti si nechtějí se mnou hrát." Thor se díval a div mu oči nevypadly, jeho malý bráška byl adoptovaný a ještě to byl mrazivý obr. Jeho malý bráška ta roztomilá sněhová vločka, jeho vločka. Tohle se nesmí nikdo dozvědět NIKDO. Loki se za chvilku uklidnil a vrátila se mu jeho překrásná porcelánová bledost. Jediné co bylo stejné byl jeho smutek v jeho zelených očích.
Thor zaklepal na dveře jakoby nic a počkal ,až ho vyzvou aby vstoupil. ,,Loki bráško, jak ti je už je to lepší." Zeptal se tak nevině jak to jen šlo. Loki se jenom usmál a řekl ,,Ano bratře ,už se to lepší" Usmál se Loki a vstal z postele. Hned se Thor rozběhl k Lokimu ,objal ho a řekl ,,Mám tě moc rád Loki ,budu chránit před vším zlým a budeš furt se mnou. Zařídím to tak ,budu s tebou hrát různé hry a taky spolu budeme spát v posteli. Jako když si měl noční můry. Tak co myslíš?" Loki s rodiči koukali jako na blázna. Odin už chtěl promluvit ,když se ozval Loki ,, Ty jsi vše slyšel nemám pravdu Thore." Thor se zadíval na svoje boty a při nádechu zašeptal ,,Ano ........
Pokračování příště <3
ČTEŠ
Syn Mrazivého obra
Short StoryLoki hledá dárek pro svou mámu a když je královna musí být úžasný, ale nějak se to zvrtne. Dostane pak Frigga svůj perfektní dar?