ZÁŘE

113 7 2
                                    

Celý tento díl bude s Lokiho pohledu a hned po zveřejnění

2 Týdny

Už to byly dva týdny co jsem se vrátil do Jotunheimu na svou rodnou planetu. Docela se mi tu i líbí ,ale je mi smutno po Thorovi a matce. Zjistil jsem že mám dva starší bratry ,mám je docela rád a celkem si i rozumíme. S Laufeyem až tak moc ne ,je sice hodný, ale mám z něj často strach ,úplný opak je moje máma je hodná a usměvavá ,když přijde do místnosti všechna pozornost se upne na její krásu. Moc se mi líbí ,ale podle mého názoru je Figga ještě o něco krásnější.

6 Měsíců

Páni to ,ale uteklo už jsem tady půl roku a moc se mi tu líbí poznal jsem hodnou, starou kuchařku která dělá ty nejlepší sladkosti já ji říkám Nanna je něco jako moje ,,babička". Když po večeři přijde čas na desert tak vždy dává první mě a dá mi větší kousek. Tátu jsem taky poznal o něco líp učí mě různým bojovým technikám a dokonce jsem jednou už málem porazil Bíleistra je mnohem vetší a starší než já on má sice svaly ,ale já mám magii. (Taky vám to zní jako z Mrazíka ,,Ty máš svaly já mám čáry"poznámka autora ) .Miluji svoji maminku je velice moudrá a ukázala mi obrovskou knihovnu plnou různých knih jsou tu snad všechny.

2 Roky:

Dnešním dnem je mi 17 let a dlouho se chci otce zeptat jestli bych se nemohl zřeknout trůnu já vím je to zvláštní ,ale raději se věnuji dětem co tady všude pobíhají a rád je učím něco nového ,jsou milé .Trochu mi chybí být dítě a být bez větších starostí. Mám rád tu nádhernou záři co se vznáší na nebi je nádherná. Otec mi dokonce domluvil sňatek ,ale nakonec z toho sešlo jelikož se zamilovala do někoho jiného a já ji nechtě bránit, občas si i napíšeme. Někdy mám pocit že se dokážu uvolnit jen při práci, matka říká že to mám po ní je opravdu milá. Bratři přestali být tak dětinští a začaly se konečně nějak chovat dokonce trochu i zmoudřely domlouvají se kdo bude král a kdo velitel našich jednotek. Jako každý rok přemýšlím nad dárkem pro matku myslím tím Friggu chybí mi to nepopírám.

3 Roky

Dnes je ten den kdy už se můžu rozhodnou sám a za své činy beru veškerou zodpovědnost. Stal se ze mě nejvyšší kantor a rádce s Laufeyem jsem domluveni že ještě pár dní budu tady. Domluvily jsem se s Odinem že můžu učit na Asgardu. Budu chvíli učit a pak až se Thor ujme vlády tak se stanu rádcem mám z toho velkou radost a ještě větší Laufey a Fárbauti mají radost že mají tak inteligentního a mocného potomka říkají že v budoucnu dokážu velké věci.


Tak lidi máme tady předposlední kapitolu a doufám že se bude líbit pokud ano dejte hvězdičku a ocením jakýkoliv komentář. <3 Děkuji za to že tato planeta je osídlena stejně bláznivími lidmi jako já (jsem blázen) kterým se tady ten můj ,,příběh" líbí.

Syn Mrazivého obraKde žijí příběhy. Začni objevovat