KAYBETMEK

189 152 27
                                    

Okulda sınıflar arası yarışmaların başlıyacağı duyurulduğunda bütün sınıf heyecanlandı.Deli gibi spor yapmayı seven birisi olduğumdan okulun hem basketbol hemde koşu takımındaydım. Bu yüzden yarışlarda büyük ölçüde öndeydik ve  favoriydik. Yarışmaların başladığı gün geldi çattı. Basketbol da eze eze şampiyon olduk. Yalnızca finalde uzatmalara gitti. Oyun ama yinede kazanmasını bildik.Koşuda yanlızca bireysel yarışlar vardı. Sınıf adına ben katıldım. Elemeli koşular yapılıyordu. Kızlar ve erkekler karışıktı. Finale kadar yükseldim. Rakibim ise bütün hayatım boyunca tek sevdigim kız. Onunda çok iyi koştuğunu biliyodum. Bütün herkes benden galibiyet bekliyordu. Onunda yüzünde bi burukluk vardı. Çok ümitli değildi. Sanırım kazanacağından emin değildi. Ama onu üzmek kalbini kırmak yapacağım en son şey olurdu. Bu hayatta ya kazanacaktım bir çok kişi sevicekti. Ya da bilerek kaybedecektim o ve onu seven herkes sevinicekti. Sanırım bu beni daha mutlu ederdi. Belki onunla konuşma firsatıda bulurdum. Başlama çizgisine geldik ikimizde. Hakem işareti verdi. Aynı anda çıktık. Yarış boyunca iki adım öndeydim ondan. Bitiş çizgisine neredeyse yaklaşmıştık. Çok gayret ediryodu. Bende yavaşlamaya başladımm ve o kazandı. Ama ben yinede mutluydum. Kazandığına çok sevindim. Bizimkiler bakmadı bile. Kazansaydım onlara yarıyacaktı tabi. Ama ben mutluyum kaybettiğim için mutluyum. Sevince böyle oluyo sanırım. Kaybetsende yenilsende sevdiğin mutlu olduğu için mutlu olursun gittim kizin yanina tebrikler dedim,kaybettin dedi bana bende gözlerinin içine bakarak hz.Allah gücü erkege,güzelligi ise kadına vermiş.Ne varki herşeyi yenen erkek güzellige yenilmiş..

GERÇEK MUTLULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin