Tanıtım

773 23 19
                                    


siz hiç sevgi nedir bildiniz mi? aşk nedir bildiniz mi? sevmek nedir bildiniz mi? ben bildim. sevdim hemde çok sevdim. onun için herşeyi yaparım, gerekirse öbür dünyayı boylarım. aşkın en acı ama aynı anda da en tatlı taraflarını öğrendim ben. aşık olup, hata yaptım. büyük hata yaptım. pişmanlık... ne uzun bir kelimedir. ben pişman oldum. sevdiğim için, aşık olduğumun için, yandığım için pişman oldum. keşke herşey bambaşka olsaydı. keşke biz seninle başka bir şekilde, başka zamanda tanışmış olsaydık. zamanı geri alamam. o güne, sana aşık olduğum güne geri dönemem ama inan çok isterdim. sen beni yaktın, ben yıkıldım. hayal kırıklığına uğradığım o güne lanetler okuyorum. gönül yaram.. sevdiğim, yârim.. sen bana yaptıkların için özür diledin ama ben kabul etmedim. etmem. belki içimde, vücudumun bir yerinde sana olan aşkım beni yakıyor ama ben bunu yapamam. ben sevdim, sen pişman ettirdin. ben yandım, sen yaktın. şimdi ise gidiyorum. çok uzaklara gidiyorum. geleceğim, merak etme. ama geldiğimde seni bir daha karşımda görmemek için ellerimden geleni yapacağım. sakın karşıma çıkma. intikam ateşi ile yanan ben, seni de yakıp geçerim. unutma; beni üzeni, üzerim! elveda değil, içimdeki o aşka veda..
sabah okula, akşam eve. hayat çok sıkıcı be. ben daha çok gencim. gençliğimi yaşamalıyım. eğleniyorum, geziyorum, içiyorum, sabahlara kadar barlarda göz kamaştırıyorum. geceleri birisi ile yatağı bölüyorum. zengin olduğum için mutluyum. yoksa o ne be öyle? fakir ama gururlu. bizde gururluyuz. ama bizim onlardan bir farkımız var; biz zenginiz. sınıfta herkesin gözdesi, okulda popülerliğimle zirve yapan ben. aşk konusunda çok basit; ben seçmem, seçilirim. koridordan geçerken, millet sadece bana bakıyor. ağzını kapat, ağzını. suyun aktı bak. bir sürü arkadaşlarım var. tabiki onların içinde bana en yakın olanlarda var. toplam beş kardeş. kardeş diyorum ama biz kardeşten öteyiz. ne yalan söyleyim onları seviyorum ve onlar benim için çok değerli. açıkçası çocukluk arkadaşlarımdır. yani birbirimizi beşikten beri tanıyoruz. şimdi okuldayken, eğlence çıktı başımıza. tabiki ben katıldım. eğlence de baya bi eğlence yani. bakalım ne olacak.
Yeni hikayeyle karşınızdayım. burda daha çok diyalog olur hem bölümler çokta uzun olmaz çünkü çok yoruluyorum. sadece burda paylaşacağım, instagramda hikaye yazmayı bıraktım. umarım beğenirsiniz :)

Gönül Yarası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin