Středa
Probudila jsem se ve své posteli zakrytá peřinou. Jak jsem se sem dostala? Pamatuji si že jsem usla u Pennywise. Ještě si pamatuju na něco měkkého a teplého. No nic dneska máme prázdniny takže můžu být u Pennywise celý den. Počkat proč ne rovnou celé prázdniny. Mami můžu být u jednoho kamaráda přes prázdniny? zeptám se mamky. Klidně ale dávej na sebe pozor strachuje se máma. Díki a neboj říkám už u dveří. Tak a jde se směr Neilbolt street. Stála jsem před domem a byla ochromena. K brance byly přidělané rudé balonky, tráva posekaná, a všude rozeseté svíčky. Vešla jsem dovnitř a ještě víc mi spadla brada. Balonky, svíčky, růže, konfety a další věci. Uprostřed toho všeho stál Pennywise nejhezčí klaun ze všech. Když si všiml mého výrazu usmál se. Jak já zbožňuju ten jeho úsměv. Vítej Kelly. Líbí se ti to? Dal jsem si záležet když tu nějakou dobu budeš řekl stále s úsměvem na tváři. J-já nemám slov. Je to nádhera odpovím. Pokynul mi rukou abych šla za ním. Chci ti něco ukázat řekl a já šla za ním. Došli jsme ke studni. Skočil do ní. Mám skočit za ním? Asi ano. Skočila jsem tam taky. Padala jsem ale někdo mě chytil. Byl to Pennywise. Postavil mě na nohy. Najednou se z kanálů ozval rachot. Ach jo vzdychl si Pennywise. Počkej tady přikázal mi a odběhl za tím zvukem.Po chvíli se vrátil a byl celý od krve. Chtěla jsem mu utřít pusu ale odstoupil. Počkej chci tě očistit řekla jsem mu s úsměvem. Ty se nebojíš? Vždyť jsem právě zabil člověka a jsem od krve. Jsem monstrum řekl zoufale. Je mi to jedno a nejsi monstrum nemůžeš za to. Nemáš na výběr je to tvá jediná strava odpověděla jsem a přišla k němu. Nebránil se. Utřela jsem mu obličej. Ruku jsem měla od krve. Něco mě napadlo. Olízla jsem si prst. Chutnalo mi to. Co to děláš? ptá se Pennywise. Nevím, ....chutná mi to přiznám se. V-vážně je udivený stejně jako já. Tak to je vážně ujeté.
Pohled Pennywise
Vážně ji chutná krev. To by znamenalo...... ne ne to není možný. Zatřepal jsem hlavou. Má strach. Tolik mě to přitahuje ale nemám hlad, její strach mě fascinuje. Já...... že bych měl city? Že bych ji měl rád..... ne spíš miloval? Aaaahhhh už to tak bude. Pennywise monstrum z kanálů se zamiloval. Chci ji políbit, ne já to udělám.
Pohled Kelly
Pennywise se chová divně. Najednou se začal přibližovat. Co to dě.... Nemohla jsem myslet přisál své rty na mé. Začali jsme se líbat. Líbílo se mi to. Najednou se ode mne odtrhl. Dívali jsme si do očí. Byl tak úžasný. Nad touhle myslenkou se pousmál. Co mi to chtěl ukázat? Je to jedno. Zase jsme se začali líbat. Bylo to opojné. Jeho rty byly měkké a studené. Přestala jsem. Jsem strašně utahaná. Ani jsem si nevšimla že už je noc. Pennywise to pochopil a zvedl mě do náruče. Došli jsme k nějáké maringotce a tam si Pennywise sednul. S hlavou v jeho klíně a očima upřenýma na Pennywise jsem usla.