(možná)Pomsta Loserům

181 11 3
                                    

Pátek
Pohled Pennywise
Myslím že už jsem v pořádku a že se můžeme jít pomstít. Stále mi ale trochu vrtá hlavou jak to že se chovám tak strašně jako holka, ne že by mi to vadilo, a proč jsem poslední dobou tak nadržený. Pomalu jsem vstal a šel do kuchyně. Tam už na mně Kelly čekala. Ahoj už je ti líp? zeptala se. Navzdory tomu že je jako já nedokáže mi číst mé myšlenky a já jí vlastně už také ne. Nevadí. Ano už je mi mnohem líp odpověděl jsem. Počkat já ji vlastně chtěl vzít ven že? To jsem musel ztratit hodně krve že jsem zapomněl na takovou zásadní věc, alee nelíbilo by se mi víc kdyby ona pozvala mně? Ty Penny co kdybychom si zašli ven? zeptala se mně Kelly. To jako vážně? Fakt se mně na to zeptala? A víte co kašlu na to budu se prostě chovat přirozeně. Jo moc rád odpověděl jsem a vzal na sebe podobu Kelly když byla ještě člověk.
Pohled Kellywise
To jako vážně? Ale co když chce být holka tak já budu teda kluk a přeměnla se na modrovlasého kluka a šli jsme. Prošli jsme parkem , kolem školy až jsme nakonec.ruku v ruce dorazili na Lada. A tam byli ti zmetci. Seděli tam a povídali si. Měla jsem na ně takový vztek, ale Penny mě uklidnil. Tak jsme prostě šli dál. Když jsme procházeli kolem nich jeden z nich nás zastavil. H-hej v-vy ne-nechcete se přidat? zeptal se nás. Nooo možná že kdyby nám začali věřit bylo by snazší se jim pomstít. Kývla jsem na Pennyho a přidali se k nim. Asi tak po hodině srandy jsem řekla že bychom už měli jít a šli jsme.
Pohled Pennywise
Došli jsme domů a já šel rovnou dolů zatímco Kelly ještě zůstala nahoře. Teď už ve svojí podobě jsem si lehl na parkety a přemýšlel. Proč se mi tohle všechno děje? Sice se mi to líbí ale na druhou stranu jsem tak strašně nadržený až to bolí. Navíc mám strašlivý hlad a ti Loseři mi v tom nepomáhají. Nenechají mně se najíst. S takovou asi brzy umřu hlady. Je roho na mně moc a tak jsem se rozbrečel.
******************************
Btw pokud se někomu nelíbí ten zvrat kdy se Penny chová jako holka tak napište a to možná opravím.

Kellywise alias Pennywisova holkaKde žijí příběhy. Začni objevovat