Přeměna

190 8 1
                                    

Pohled Kelly
Penny odpočíval a já chodila po místnosti sem a tam. Přemýšlela jsem co jim udělat až ty smrady potkám. Takhle mu ublížit vždyť pomalu ani nevidí na pravé oko. Aaaa už to mám to jim dám pěkně sežrat hi hi.
Pohled Pennyho
Ach jo co to zase vymyslela ale nebráním ji v tom jenom je to divný. Byl jsem to já kdo se červenal až na prdeli když jsme se seznámili a jsem to já kdo je teď bezbranný. Je to jako bych já byl v roli holky ale jistým způsobem se mi to líbí.
Pohled Kelly
Penny už si určitě přečetl moje myšlenky ale neřekl nic takže s tím asi souhlasí teď jen počkat až se uzdraví. Je to dobrý nápad ale nechce se mi ti ublížit řekl najedno Pennywise. Jsem silná přežiju to řekla jsem a přišla blíž. Pohled Pennywise
Začal jsem brečet. Opravdu se chovám jak holka ale to jí prostě nemůžu udělat. Zavřel jsem oči a opatrně ji kousl do ruky. Sedla si na zem a čekala. Opravdu ji to musí bolet ale nedává ro znát. Poté se mi začala měnit před očima. Vlasy ji zmodraly a i oblečení se změnilo. Její kůže začala blednout až byla úplně bílá a oči ji zfialověly. Pak už se jenom zvětšila a zmodraly rty od kterých se potom vytáhly modré cáry až k očím tak jako mám já. Aahh je tak zatraceně sexy. Skousl jsem si ret a dal nohy k sobě. Bože jsem taková děvka.
Pohled Kelly
Bylo to. Byla jsem jako on a musím uznat že pohled na něj jak se svíjí pod proudem své nadrženosti je neskutečně rajcující. Jenom mně zaráží jak moc se chová jako holka a já tak ochranitelsky jako kluk. Neva mě to vyhovuje stejně jako ty modré vlasy. TEĎ SE JDEME POMSTÍT. TĚŠTE SE!

Kellywise alias Pennywisova holkaKde žijí příběhy. Začni objevovat