Čtvrtek
Pohled Kelly
Probudil mně hřejivý pocit a cosi co mě šimralo na nose. Otevřela jsem oči a uviděla oranžovou bambulku. "Dobré ráno" pozdravil zvesela Pennywise . "Dobré ráno" odpověděla jsem a protáhla se. "Co budeme dneska dělat ?" zvídala jsem. "Chtěl bych ti něco ukázat" odpověděl mi. "Postav se támhle " řekl Pennywise a ukazoval přitom na malý ostrůvek harampádí nacházející se naproti maringotce. "Dobře" řekla jsem a šla jsem se postavit na místo na které ukazoval.
Pohled Pennywise
Co mám dělat teď " zeptala se. "Teď se dívej" řekl jsem a postavil se. Luskl jsem prsty a začala hrát hudba. Začal jsem tančit a díval jsem se při tom na Kelly. Její výraz byl udivený a šťastný zároveň. Usmál jsem se a zrychlil jsem. Líbilo se jí to, strašně se jí to líbilo, líbilo se jí to dokonce tak moc že se ke mě přidala a zkoušela tančit se mnou. Kupodivu jí netrvalo dlouho než se se mnou sladila. Hudba zpomalila a já se k ní víc přitiskl. Tolik mně to k ní táhlo, nejraději bych jí ještě jednou políbil ale chtěl jsem počkat až bude chtít ona. Začali jsme tančit ploužák a dívali se tomu druhému hluboko do očí. Kelly mi připadala moc nízko a tak jsem ji zvedl na své boty. Opřel jsem si její hlavu o svoji hruď a tu svoji dal do jejích vlasů. Mám rád vůni jejího šamponu, voní po jahodách a vánice.
Pohled Kelly
Pennywise nasával vůni mých vlasů. Včera jsem si je umyla
svým oblíbeným šamponem. Na oplátku jsem zabořila svůj nos do jeho oblečení. Voněl po popcornu, karamelkách, a mojí oblíbené cukrové vatě. Byla to opojná vůně které se za celý svůj život nenabázím. Hudba už skončila ale my jsme tančili dál. Tohle byl můj nejlepší den v životě a jen tak něco ho nepřekoná. Najednou se Pennywise začal smát "Tak ty si myslíš že dnešek nic netrumfne? Však počkej ty si to zítra rozmyslíš. Připravil jsem ti menší překvapení." "Tak to ti mám jako věřit? Nic co děláš není malé" zasmála jsem se.Podívala jsem se do jeho očí a vsimla si zásadní změny. Jeho oči už nebyly nebezsky modré jako vždy nýbrž sytě oranžové. "Co to máš s očima" zeptala jsem se ho. "To nic nemusíš se bát to se mi děje normálně. Modrá je když jsem hodný, žlutá je moje normální, oranžová bývá když mám hlad nebo když jsem ...... když jsem vzrušený, zelená když mám strach a červená která je málokdy je když už hlady přímo šílím" odpověděl Pennywise prostě. "Aha, a teď máš hlad nebo ....? Zeptala jsem se nevinně i když jsem předem věděla odpověď. "Co myslíš" zavrněl laškovně Pennywise. Tohle mně nesmírně rajcuje. "Vážně, tak to budu dělat častěji" zavrněl znova. "Proč mi to děláš" zaúpěla jsem. Najednou se ozval můj žaludek. "Ach my se tady vybavujeme a ty jsi přitom ještě nesnídala" ozval se Pennywise.
Pohled Pennywise
Jsem vážně sobec, myslím na sebe a přitom jsem zapomněl že Kelly potřebuje jíst častěji než já. "Tak pojď něco ti nachystám" oznámil jsem jí.