25. Co ty robisz

3.3K 118 38
                                    



Naruto - O wiele rzadziej chodzisz na ramen. Rzadko wychodzisz z domu i jesz lody cały dzień.

SasUKE - To samo co chłopak. Jeszcze większa depresja. Nie wychodzisz z domu i z nikim nie rozmawiasz.

Kaszalot- Przestajesz czytać Icha Icha bo przypomina ci Kakashiego. Wychodzisz dość często z domu by o nim zapomnieć.

Sai - Prosisz hakoge o wypuszczanie ciebie dość często na misje. Chciałaś tam o nim zapomnieć i poznać kogoś nowego.

Shikamaru - Smutno ci było gdy leżałaś bo do tej pory miałaś ważenie, że Nara leży na twoim brzuchu i mówi, że jesteś jego poduszką...

Kiba - Wypuszczałaś i/p aby sam się załatwił. Nie chciałaś wychodzić z domu. Jadłaś ciągle lody [znienawidzony smak] by zapomnieć o chłopaku.

Neji - Chodziłaś bardzo często trenować. Zaczęłaś być dla swojego ciała bardzo surowa. Chciałaś pokazać za jakiś czas temu zdrajcy, że jeszcze bardziej wypiękniałaś.

Gaara - Powyrzucałaś wszystkie kaktusy jakie dostałaś od chłopaka. Nie przychodziłaś do waszego zamku. Jedzenie czekoladowych lodów to było twoje jedyne zajęcie.

Kankuro - Popadłaś w depresję. Zaczęłaś chodzić do psychologa i leczyć się z niej. To pomagało

Gejgaara -Zaczęłaś jeszcze bardziej wyżywać się na Tobim. Lizaczek ignorując to piekł ci babeczki i ciasta. Co prawda jadłaś je ale i tak się na nim wyżywałaś.
*biedny lizaczek*

Sasori - Depresja level hard. Nie obyło się bez mydła w płynie i dezodorantu w kulce.

Itaczke - Najlepszym sposobem na zapomnienie kogoś jest.............. KONOHAMARU POKAZ MI SWOJĄ NOWĄ TECHNIKĘ SEKSAPILU!!!

Hihihihidan - Zabijałaś całe wioski i je poświęcałaś Jashinowi. Prosiłaś go byś mogła zapomnieć o Hidanie..

Pein - Żyłaś sobie podróżując z kraju do kraju. Jadłaś to co zabiłaś bo zapomniałaś pieniędzy. Life is brutal..

4/5
🍥🍥🍥

Naruto Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz