ALTER INFO NA DOLE PRZECYTAC!!!
Naruto - Od razu do ciebie podbiega i mocno przytula, nawet potrójny ramen za ta sama cene nie jest tak dużo wart jak ty.
Sasuke - Podchodzi do ciebie i cie całuje, bez słowa.
Kakashi - Nawet nie zauważa ze wróciłaś, sama musisz do niego podbiegać i dawac mu do zrozumienia ze jego utrapienie wróciło.
Sai - Usmiecha się i daje ci buzi w czółko mówiąc coś w stylu „przytyłaś"
Shikamaru - Podchodzi do ciebie ogladajac dokldnie twoje ciało, a przy zadrapaniach itp. przykleja plasterki
Kiba - Psy cie witają, nie on.
Neji - Oh honey.. Nie pytaj.. Nie no dobrze powiem ci - Od razu cie wita z byakuganem. Czego się spodziewałaś?
Gaara - ma tyle papierów ze wita cie caly ubrudzony tuszem od długopisu mocno cie przytulając zostawiajac slady na tobie.
Kankuro - T../i!!!! Biegnie do ciebie cie przytulając jak nigdy
Deidara - Kladzie ci ręce na głowie a jego ręce jedzą teoje jakże puszyste włoski
Sasori - jest milszy
Itachi - Robi twoje ulubione jedzenie
Hidan - A może by tak małe kici kici miał miał?
Pain - Cały dzień na tak, bo wie że lubisz gdy robi wszystko o co poprosisz
Madara - Wszystko i nic. Dla niego wszystko to plan jak zabić Hashirame.
Ok otóż.. powracam z ksiazka, nie wiem czemu ale przeczytałam jeden komentarz i mnie coś tknęło i po prostu chce do tego wrócić. Nie wiem czy to mi zostanie ale mam nadzieje, ze tak bo czekałam na moment mojej weny na preferencje jak i książkę Naruto Modern AU napraede długo. Nie aiem jaka będzie aktywność po wypuszczeniu tego rozdziału, ale mam nadzieje ze będzie cokolwiek.. Dziękuje wszystkim kto pytał o książki mnie na prywatnym jak i w komentarzach. Dziękuje wszystkim kto to przeczytał, głosował na moje książki, obserwował mnie oraz czytał książki. Do zobaczenia w następnym rozdziale~
CZYTASZ
Naruto Preferencje
ספרות חובביםChyba wiesz co to preferencje co nie? książka jest rakowa uwaga nie umiałam wtedy pisać! wstydzę się tej książki rly WIEM ZLE PISAŁAM PAIN BOZEE