Κεφάλαιο 6ο

35 5 0
                                    

Μετά από λίγο κατέβηκα κάτω πήρα την ζακέτα μου και τα κλειδιά της μηχανής και έφυγα.

Με είδε ο Νίκος και έτρεξε έξω.

"Τι έπαθες ρε;" Μου είπε.

"Ρωτά τον φίλο σου τον Φώτη" Είπα και έβαλα το κράνος μου.

"Γιατί τι έκανε;"

"Ρωτά την Γιώτα και αυτόν" Είπα έβαλα μπρος την μηχανή και έφυγα.

Καθώς προσπέρναγα τον δρόμο για το σπίτι μου ξαφνικά ένα πολύ δυνατό φως έλαμψε στα μάτια μου και έστριψα απότομα και μετά από αυτό σκοτάδι.

Ώρα για ένα μυστικό pov

Γιώτας pov

Καλά τι έγινε και έφυγε έτσι ξαφνικά;

Είμαι χάλια..

Περνάω χάλια εδώ.

Αν εξερεσεις ότι φιλήθηκα με τον Αλεξ. Αυτό ήταν το καλητερο σημείο του πάρτυ.

Έχω ένα προέσθημα ότι κάτι έχει γίνει.

Έτσι όπως είχα βυθιστεί στις σκέψεις μου ήρθε κοντά μου ταραγμένος ο Κώστας..

"Σήκω πάμε στο νοσοκομείο" Μου είπε και ανησύχησα.

"Γιατί τι έγινε;" Είπα και είπε αυτό που δεν ήθελα να ακούσω.

"Ο Αλεξ χτύπησε με την μηχανή" Είπε κι σηκώθηκα κατευθείαν να πάρω την ζακέτα μου για να πάμε στο νοσοκομείο.

Στο νοσοκομείο πήγαμε εγώ, ο Κώστας και ο Νίκος. Ο Φώτης δεν ήθελε να έρθει και καλά έκανε δεν ήθελα να τον δω μετά από αυτό που μου έκανε.

Φτάσαμε στο νοσοκομείο και ζητήσαμε να τον δούμε αλλά μας είπαν ότι ο Αλεξ ήταν σε χειρουργείο.

Πφφ ποσό θέλω να τον δω και να τον φιλήσω.

Αλλά τι λέω εμένα δεν μου αρέσει καθόλου!

Επέστρεψα...

Για ποιον λόγο;

Έτσι.

Εντάξει άσε με τώρα.

Νομίζεις ότι σε θέλει; Player είναι να σε εκμεταλλευτεί θέλει όποτε κάτσε στα αυγά σου.

Σκάσε!!

Μετά από λίγη ώρα μας είπαν ότι μπορούμε να πάμε να τον δούμε και πήγαμε στον δωμάτιο του.

Αυτό που είδα ήταν σοκαριστικό.

Ο Αλεξ με σωληνάκια γύρω του και όρους. Δεν μπορούσα να τον βλέπω αλλά ήθελα να τον δω.

Μπήκε η νοσοκόμα μέσα και την ρώτησα.

"Θα γίνει καλά;"

"Ναι αλλά θα χρειαστεί να κάτσει στο νοσοκομείο μέχρι αύριο το απόγευμα"

Πήγα κοντά του και κάθισα δίπλα του. Θα τον προσέχω μέχρι να βγει από εδώ μέσα.

Ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου και ήταν ο Φώτης.

"Τι θες;" Του λέω απότομα

"Τίποτα απλά ήθελα να δω αν είναι καλά και να σου θυμίσω πως αύριο θα βγούμε"

"Καλά είναι και πως τολμάς και με ρωτάς αν θα βγούμε μετά από αυτό που μου έκανες!" Φώναξα και ταράχτηκαν τα παιδιά (Νίκος και Κώστας)

"Ποιος είναι;" Με ρώτησε ο Κώστας

"Ο βιαστής φίλος σου" Του λέω

"Γιατί τι σου έκανε;" Με ρώτησε ο Νίκος

"Ρωτά τον ίδιο" Είπα και έδωσα το τηλέφωνο στον Νίκο.

Όταν τελείωσε ο Νίκος μου έδωσε το τηλέφωνο μου και πήρε το μπουφάν του και πήγε να φύγει.

"Που πας;" Τον ρώτησε ο Κώστας.

"Πάω να σκοτώσω άνθρωπο" Είπε μέσα στα νεύρα και έφυγε.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Χελο τι κάνετε;

Ζέστη πολύ ζέστη.

Θα πάω για μπάνιο σε λίγο lol 😂

Λοιπόν παιδιά...

Ο Αλεξάκος χτύπησε 😭

Λοιπόν έχω γράψει 6 κεφαλαία lol

Αν τα παρτς που έγραψα τα έγραφα με τον τρόπο τον παλιό θα είχα γράψει γύρο στα 3 κεφαλαία.

Λοιπόν σας αφήνω!

Αυτά για την ώρα!

*Γράψτε ερωτήσεις εδώ για να σας απαντήσω στο επόμενο κεφάλαιο.*

Kisses 😘

~Ριάννα~

Έως στο τέρμα Where stories live. Discover now