Καθήσαμε έξω όλοι σε έναν κύκλο και ο Νίκος γύρισε το μπουκάλι.
Το μπουκάλι πήγε στην Λιλά και στον Πέτρο. Μετά η Δάφνη με τον Στέλιο και ο Φώτης με την Γιώτα.
Κάτσε τι;
Ο Φώτης με την Γιώτα;
Ωχ όχι δεν θέλω να το δω αυτό.
Σηκώθηκα και πήγα μέσα να κάτσω λιγάκι μόνος μου στον καναπέ.
Καθώς ήμουν βυθισμένος στην σκέψη μου ξαφνικά ήρθε η Γιώτα δίπλα μου.
"Τι έπαθες;" Με ρώτησε
"Τίποτα απλά ζαλιστικά" Της είπα και την κοίταξα στα μάτια.
Οι ματιές μας είχαν κλειδωθεί μια κοιτούσα τα χείλια της μια τα μάτια της τα χείλια μου είχαν ξεραθεί και έτσι όρμησα στα δικά της.
Την άρπαξα και την έφερα πιο κοντά στο σώμα μου είχε μπλέξει τα δάχτυλα της μέσα στα μαλλιά μου και τα χάιδευε. Η γλώσσα μου ζητούσε πρόσβαση προς το στόμα της και με άφησε και έτσι οι γλώσσες μας χόρευαν ανάμεσα στο φιλί μας.
Όταν με κοίταξε πήρε το θάρρος και ένωσε αυτή τα χείλια μας για δεύτερη φορά.
Όλη αυτή η έκρηξη συναισθημάτων...
Αυτό το τσίμπημα στο στομάχι..
Όταν σταματήσαμε με κοίταξε και μετά από λίγο σηκώθηκε και πήγε έξω.
Τι έχω πάθει;
Και αν με είδε ο Φώτης τι θα κάνω ρε;
Τέλος πάντων ένα απλό φιλί ήταν και οι δυο μεθυσμένοι είμαστε και αύριο δεν θα θυμόμαστε την τυφλά μας.
Μετά από λίγο επέστρεψα στο παιχνίδι και ο Νίκος ξαναγύρισε το μπουκάλι.
Και έτυχε εγώ με την Ξενια.
Δεν λέω καλή είναι αλλά...
Τρελή.
Σηκωθήκαμε και οι δυο και έριξα μια μάτια στην Γιώτα είχε κατσουφιάσει.
Και πήγε μέσα.
Μετά εγώ με την Ξενια φιληθήκαμε και τέλος.
Μετά από λίγο βλέπω τον Φώτη να πηγαίνει μέσα.
Ωχ τι θέλει να της κάνει ο μαλα***
Ήμουν αποσυντονισμένος και σκεφτόμουν τι θα μπορούσε να της κάνει ο Φώτης.
Ξαφνικά ακούω ένα ουρλιαχτό που μας τάραξε όλους μας.
Και μετά σκέφτηκα ότι κάτι της έκανε.
Έτρεξα πάνω πανικόβλητος και προσπαθούσα να βρω το δωμάτιο στο οποίο ήταν.
Μετά από λίγο βρήκα το δωμάτιο το οποίο ήταν και μπήκα μέσα και την είδα ξαπλωμένη στο κρεβάτι και αυτός από πάνω της να της κρατάει τα χέρια και να την φιλάει.
"Φώτη τι κανείς ρε μαλακα!" Του φώναξα
Όταν του φώναξα με κοίταξε και σηκώθηκε.
Κοίταξα την Γιώτα και με κοίταξε και αυτή. Έκλαιγε γαμωτο έκλαιγε την έκανε να κλάψει ο βλάκας.
"Γιώτα είσαι καλα;" Την ρώτησα.
"Οχι" Είπε πολύ σιγανά.
"Πήγαινε κάτω σε παρακαλώ" Της είπα και έτρεξε κάτω.
Όταν έκλεισε η πόρτα κοίταξα εξαγριωμένος προς τον Φώτη.
"Σου είπα να μην την αγγίξεις!!" Είπα εγώ
"Οπα μας γυάλισε η γκομενίτσα Αλεξάκο;" Μου απάντησε με υφάκι.
"Ξέρεις ότι ούτε εγώ κάνω σχέσεις"
"Έτσι και σταθείς εμπόδιο αύριο στο ραντεβού μας δεν ξέρεις τι θα πάθει. Και αυτή και εσυ" Είπε και πήγε προς τα έξω.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Χελο τι κάνετε;
Παιδιά νέο κεφαλαιάκι!
Θα πέσουν όλα καπάκι όλα τα κεφάλαια παιδιά
Το βιβλίο θα ανεβεί στις (μπορεί να ανεβεί εκείνη την ημέρα) Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018
Λοιπόν...
Πως σας φαίνεται το καινούργιο βιβλίο;
Και ξέρεις την πρώτη εβδομάδα που βγήκε το βιβλίο 1k ξέρω εγώ.
Που αυτό δεν πρόκητε να γίνει αλλά μακάρι.
Παιδιά μην ξεχνάτε να πατήσετε το αστεράκι και να κοιτάξετε τον λογαριασμό μου στο instagram.
ioanna_mprk με λένε στο instagram.
Πατήστε το αστεράκι παιδάκια μου και θα τα πουμε στο επόμενο κεφάλαιο.
Αυτα για την ώρα!
Kisses 😘
~Ριάννα~
VOUS LISEZ
Έως στο τέρμα
Roman d'amourΟ Αλεξ ένα από τα πιο δημοφιλή αγόρια στο σχολείο και ένας player. Είναι σε μια παρέα συνολικά 4 ατόμων και ζει μια κανονική ζωή με τους φίλους. Η Γιώτα μια πολύ ντροπαλή, όμορφη και γλυκιά κοπέλα. Άθελα της όμως μπήκε στην παρέα του Αλεξ. Άραγε θα...