Δεν με ενδιέφερε τι θα έλεγε ο γιατρός, τι θα έλεγε η νοσοκόμα εγώ σηκώθηκα έβαλα τα ρούχα μου και έστειλα στον Νίκο να έρθει να με πάρει.
Μετά από λίγη ώρα ήρθε μπήκαμε μέσα στο αμάξι του και με κοίταξε πονηρά.
"Σου αρέσει έτσι;" Με ρώτησε και τον κοίταξα δολοφονικά.
"Όχι! Δεν μου αρέσει! Δεν νοιάζομαι καν για αυτήν!" Φώναξα.
"Ναι για αυτό πάμε να τους παρακολουθήσουμε με τον Φώτη ε;" Είπε ειρωνικά.
"Δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν." Είπα απότομα και ο Νίκος έστριψε στο στενό που πάει προς το σπίτι του.
Κάτσε τι;
Το σπίτι του;
"Ρε μαλακα τι κανείς;" Τον κοίταξα αγριεμένος.
"Δεν σε ενδιαφέρει τι κάνουν είπες. Αφού δεν σε ενδιαφέρει πάμε σπίτι μου." Είπε και χαμογέλασε.
"Είδες τι σου έκανε ο Φώτης έτσι; Θες να κάνει χειρότερα και στην Γιώτα;" Είπα και το μάτι μου γυάλιζε.
"Καλά καλά πάμε.." Είπε ηττημένος.
Meanwhile...
Εγώ με τον Νίκο καθόμασταν έξω από την πιτσαρία και τους κοιτούσαμε. Αλλά κάτι περίεργο..
Γέλαγε...
Με το άτομο που κόντεψε να την βιάσει γέλαγε!
Πήγα να ανοίξω το πόμολο της πόρτας του αυτοκινήτου αλλά ο Νίκος με σταμάτησε.
"Μην πας. Αν θες το καλό της"
"Οκ αλλά θέλω να μου κανείς μια χάρη." Του είπα
"Θα φέρεις 3 μπίρες να πιω σε παρακαλώ;" Και τον κοίταξα σαν "κουταβάκι" για να πάει γιατί αλλιώς...
"Καλά ερωτευμενε πάω." Είπε και μπήκε στην πιτσαρία να πάρει τις μπίρες.
Όταν μπήκε ο Νίκος μέσα η Γιώτα σταμάτησε να γελάει και ο Φώτης ήταν έτοιμος να σηκωθεί να τον πλακώσει.
Μετά από λίγο τον είδα να καταφτάνει με τις μπορεί και μου έδωσε να πιω την μια.
Μετά ακολούθησε η δεύτερη.
Μετά η τρίτη..
{•••}
Είμαι λιώμα...
Δεν με ένοιαζε τίποτα μονάχα αυτή.
ΜΑΛΑΚΑ ΤΙ ΛΕΩ!!
ΑΛΕΞ ΓΑΜΩ ΞΥΠΝΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΡΩΤΕΥΕΣΑΙ!
Καθώς είχα βυθιστεί στις σκέψεις μου ο Νίκος αρχίζει και με σκουνταει σαν τρελός.
"Τι είναι ρε!"
"Φεύγουν" Είπε καθώς τους κοιτούσε.
Ο Φώτης ανέβασε την Γιώτα στην μηχανή (θα ξεράσω Θεέ μου!) και έβαλαν μπρος όπως και εμείς.
Μετά σταμάτησαν σε ένα γνωστό παρκάκι που πήγαινα πιο παλιά.
Πήγαν και κάθισαν σε ένα παγκάκι.
Η Γιώτα έβλεπε κάτι στο κινητό της και δεν του έδινε και πολύ σημασία.
Ώσπου την βλέπω να γελάει και να κλειδώνουν τις ματιές τους, έπειτα αυτός της χάιδεψε τα μαλλιά και αυτός όρμηξα στα χείλια της.
ΣΤΑ ΧΕΙΛΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΓΩ ΦΙΛΟΥΣΑ ΕΧΘΕΣ!
Δεν άντεξα άλλο και βγήκα έξω μέσα στα νεύρα.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Εππ...
Παιδιά είμαι πολύ στεναχωρημένη για αυτό που έχει γίνει με τις πυρκαγιές.
Το βλέπω παντού δεν αντέχω άλλο.
Τέλος πάντων θα τα πουμε στο επόμενο φιλάκια.
Kisses 😘 by Rihanna
YOU ARE READING
Έως στο τέρμα
RomanceΟ Αλεξ ένα από τα πιο δημοφιλή αγόρια στο σχολείο και ένας player. Είναι σε μια παρέα συνολικά 4 ατόμων και ζει μια κανονική ζωή με τους φίλους. Η Γιώτα μια πολύ ντροπαλή, όμορφη και γλυκιά κοπέλα. Άθελα της όμως μπήκε στην παρέα του Αλεξ. Άραγε θα...