Aşağı indim. Akşam yemeği masasına oturdum. Bu kez akşam yemeğinde babamda vardı. Annem gözlerimin içine bakarak bana gülümsedi. Aras'ta masaya gelmişti. Artık herkes tamdı.
Annem konuşmaya başladı.
"Mina, sana söylemek istediğim önemli şeyi bugün söyleyeceğim."
Babamla birbirlerine bakıştılar.
Aras'ta meraklı gözlerle olacakları izliyordu."Minacım, güzel kızım."
Bu sözler annemden hiç duymadığım sözlerdi.
"Artık hafta 18 yaşına gireceksin. Ben ve baban senin için en iyi eğitimli kolejlere gönderdik. Biliyorsundur, şu sıralar babanın şirketinin durumu hiç iyi değil. Bu nedenle seni babanın tanıdığı bir iş adamıyla tanıştırmaya karar verdik. Aslında sana bu yüzden uzun zamandır bakıyorum. "
Sessizlik olmuştu. Şok olmuştum. Ben evlenmezdim, asla. Dilim damağım kurumuştu. Masadaki suya uzanmak istediğim sırada, Aras konuşmaya başladı.
" Anne sen ciddi misin? Bu saçmalık! Sadece şirketi kurtarmak amacıyla Mina' yı evlendirticeksin? Bu saçmalık! Böyle bir şeyin olmasına müsaade edemem."
"Sana soran mı var!"
Babam konuşmaya başladı.
"Etrafta aylak aylak dolaşacağına şirkete yardımda bulun o zaman. Bir daha sakın sesini yükseltme!"
Masadan kalktım.
"Benim iştahım kaçtı, siz yiyin."
Odama geçene kadar sesler daha yükselmeye başladı. Aras, babama bağırıyor. Annem onları susturmaya çalışıyor. Sonra ne olduysa o gürültü bir anda bitti. Ben ise odamda sessizce ağlıyorum.
Sabah olmuştu. Yatağımda ağlayarak uyumuş olmalıydım. Annem kapıya vurdu.
"Mina! Görüşme bugün lütfen sorun çıkarma. Biliyorsun zorunda olmasak böyle bir şey asla yapmazdık."
"Tamam, anne ama nasıl bu kadar emin olabiliyorsun. Ya karşımdaki beni beğenmezse?"
"Kendini beğendirmek zorundasın. Her neyse bak bu kıyafetleri dün senin için aldım, bunları giy. Adresi telefonla sana yollarım. "
"TAMAM"
Elbiseyi giydikten sonra kendime baktım. Ben evlenmeye hazır değildim. Böyle bir şeyin olmasına izin veremezdi. Her ne olursa olsun bu görüşme olumsuz bitirecektim.Merhabalar🐰
Bu bölüm kısa oldu biliyorum.
5. BÖLÜM de daha fazla şok şeyler olacağı için bu bölümü kısa tutmak istedim.
Oylayıp, yorum yapmayı unutmayın🍔
Allah'a emanet olun
.
.
.