Zach bana az önce ne demişti. Şuanda gözlerim sulanmıştı ve sanırım ağlıyordum. Bunları ondan duymak. Ben ben çok değişik hissediyordum. Midem bulanıyor başım dönüyordu. Parmak uçlarım uyuşmuş avuç içlerim terlemişti.
"zach sen ne dedin?"
"duydun işte deniz senden hoşlanıyorum"
Gerçektende ağlıyordum.zach bunu fark etmişti
"Deniz iyimisin ne oldu"
"ben bazen senin resimlerini büyültüp yanaklarından öperdim.gözlerimi kapatıp seni hayal ederdim. Rüyalarıma gir diye nasıl dua ederdim biliyormusun. Sana hep mesaj atardım instagramdan. Bana görüldü atsan yeterdi. Hergün onlarca mesaj atardım sana. Sen dünyada annemden sonra gelen en sevdiğim kişiydin. Seni kızlara sarılırken görünce kıskanıp ağlardım. Şimdi sen bana seni seviyorum diyorsun. Emin ol ben seni 1 buçuk yıldır seviyorum zach. "
Zach gelip bana satırılmıştı.bu sevgililik oyunu gerçeğe dönüşmüştü sanırım. Zach beni eve bırakmıştı. Oya teyze evdeydi.çok güzel giyinmişti. Zaten güzel bir kadındı.
" oya teyze hayırdır. "
" ayy deniz. Bir beyefendiyle bugün yemeğe çıkıyoruz. "
" vayy. Yakışır. Sana iyi eğlenceler o zaman."
"teşekkürler tatlım. Senin için birşeyler yapamadım kusura bakma. Sen halledersin dimi"
"yani ben pek yemek yapmayı bilmem ama hallederim ya sen merak etme"
"tamam hayatım görüşürüz ben 12 olmadan gelirim."
"tamam görüşüz"
Oya teyze gittikten sonra. Biraz televizyon izledim. Karşıma texasda Zachle birlikte izlediğimiz talkshow çıkmıştı. Onu izledikten sonra telefonumu elime aldım. Bir sürü mesaj vardı. "zach herronla çok yakışıyorsunuz."
"zach senin gibi bir kıza nasıl bakmış"
"gözlerin lens mi"
"loren senden daha güzel"
"loren makyaj küpünden başka hiçbirşey değil"
"sen çok tatlısın"
Birsürü mesaj işte. Karnım çok acımıştı.gidip kendime bir şeyler hazırlamam gerekiyordu. Dolabı açtım pek birşey yoktu. Zaten yemwk yapmayı bilmiyordum. Evet 17 yaşıma gelmiş ve yemek yapmayı bilmiyordum. Sanırım bugün aç kalmıştım. Geri koltuğa oturdum. Telefonuma mesaj gelmişti. Mesajı atan kişi zachdi.
"selam. Naber"
"iyi sen"
"bende iyiyim konser daha yeni bitti. Ayakta durmakta zorluk çekiyorum."
"kıyamam"
"sen bana kıyamam mı dedin bana mı öyle geliyor."
"neden diyemezmiyim."
"dersin canım. Neden demisin sonuçta sen benim..."
"ben senin?"
"yani anlarsın. Kız arkadaşımsın."
"ozaman sende benim erkek arkadaşımsın"
"deniz hanım sizden bunları duymak ne güzel."
"djsksmöaöama"
"sıkıldım"
"neden sıkıldın zach daha yeni konser bitmiş."
"deniz sana özel değilse bir şey sorabilirmiyim?"
"tabiki sorabilisin"
"can kim?"
"can derken?"
"telefonlarımız karıştığı zaman can diye biri sana mesaj atmıştı. İşte deniz beni affet seni çok seviyorum diye"
"bir dakika sen o mesajları nasıl anladın. O çocuk Türk."
"ııııı. Gülme ama çeviriden baktım."
"hahahahahahha"
"gülme djndmmdmdös. Gerçekten kimdi o"
"eski sevgilim. 8 ay önce falan ayrıldık. Ondan hoşlanmama rağmen onunla çıkıyordum. Sırf o beni çok seviyor diye. Ona acıdığım için ama sonradan çok değişti. Beni çocuk gibi azarlamaya başladı. Herşeyime karışmaya. Sıkmaya başladı. Bende ayrıldım. Sonra çok özür diledi ama affetmedim. "
" hey o çocuğun yüzüne bir yumruk atmak isterdim. Kimse benim sevgilimi azarlayamaz. "
Zachden beklemediğim hareketlerdi. Şaka gibiydi. Artık ben de kalp kalmamıştı. Yaşadıklarıma kalp kaldırmazdı.
" deniz "
" efendim "
" sana geliyorum "
" ne "
" senin evine geliyorum "
" nasıl yani"
O sırada zil çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda zach vardı.
"sürprizzz"
"sana inanmıyorum zach"
"özlemedin mi"
Hemen koşup zache sarıldım. Çok güzel kokuyordu. Parfümü efsaneydi.
ZACH'İN ANLATIMI
ona bağlanmıştım.birbirimizi seviyorduk. O çok iyi kalpli saf ve güzeldi. O çok güzel kokuyordu. Saçları tarif edilemez güzellikte kokuyordu.
DENİZİN ANLATIMI
Zachle birlikte mutfağa gittik.
"şey ben pek yemek yapmayı bilmem. Ve büyük ihtimalle bugün aç uyuyacağım"
"hey sen zach herronın yemeklerini daha tatmadın"
"nasıl yani. Sen yemek yapmayı biliyormusun"
"elbette. Evet sen bugün benim yardımcısın"
"ne yapacağız"
"lazanyaya ne dersin"
"harika derim"
Zachle birlikte lazanya yapmaya başladık. Daha doğrusu o başladı. Ben o nederse onu yapıyordum.
Lazanya olmuştu. Harika görünüyordu. Ben masayı hazırladım. Oda tabaklarımıza lazanya koydu. Birlikte yemeğe başladık. O sırada kapı çaldı gidip kapıyı açtım. Karşımda jack ve daniel vardı.
"ahh. Merhaba hoş geldiniz"
"bir ihbar üzerine geldik hanım efendi. Sizin hırsız olduğunuz hakkında ihbarlar var."
Zach:
"bebeğim sen ne saçmalıyorsun yine"
"bu kız sevgilimi çaldı o bir hırsız"
Daniel:
"jack yine penbe dizi izledin değil mi"
Jack:
"şaka yapıyorum. Naber kanka"
Jack gerçektende harika bir insandı. Kim olursa olsun jack ve zachin arasına kimse giremezdi.5 inin arasına kimse giremezdi.
Zach:
"sizin burada ne işiniz var. Corbyn ve jonah nerede?"
Daniel :
"jonah tatum la sinemaya gitti. Corbyn evde Christina ya süpriz yaptı. Yıl dönümleriymiş. Bizi evde kovdu. Eben evde yoktu. Bizde buraya gelmek zorunda kaldık."
Zach:
"ya bizde sizi istemiyorsak?"
Jack:
"sen çok değiştin. Tı tı tı yazıklar olsun"
"öyle demek istemedim sevgilim"
"anlıyacağımı anladım."
Birlikte televizyondan filim izledik. Sonra daniel tabu oynayalım dedi. Birlikte tabu oynadık. Ben danielle jack Zachle eşti. Zach ve jack çok komikti.
Jack :
"bak şimdi ben senin neyinim"
"grup arkadaşımsın"
"ben "senin neyinim"
"kankamsın. Ailemsin"
"ben senin neyinim"
"sevgilimsin"
"DOĞRU. yuppi biz bildik."
Saat 1 gibi oya teyze geldi.
"deniz ben geldim. Ahh pardon. Deniz ne oluyor."
"oya teyze bunlar zach Daniel ve jack"
"sizi tanıyorum."
Zach :
"merhaba efendim ben zach. Denizin erkek arkadaşı"
"ne deniz bana böyle bir şey olduğundan bahsetmedin."
"herşey çok yeni anlatırım."
Çocuklar gitmişti bende herşeyi. Oya teyzeye anlattım. Onaylanmıştı. Yarın büyük gündü. Uyumam lazımdı.
SABAH
ay çok heyecanlıyım. Sabah kahvaltımı yaptıktan sonra üstümü değiştirdim.Zach beni arıyordu.
"alo"
"alo deniz. Naber heyecanlımısın?"
"hemde nasıl"
"şey ben sanırım gelemeyeceğim.
" ne ama neden "
" bugün bir televizyon programına davetliyiz. Özür dilerim. Sen çok iyi bir dansçısın. Halledeceğiden emin sevgilim"
"tamam. Teşekkürler. Halledeceğim."
"seni seviyorum"
"seni seviyorum"
Oya teyze benimle gelmiyordu. Çünkü ben istememiştim. Eğer zach gelmiyorsa kimse gelmeyecekti. Bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti. Dans gösterisi burda olacak dedi ve konum atmıştı. Bende taksiye binip oraya gittim. Burası r evdi. Bu işte bşr şeyler vardı. Kapıyı çaldım birisi açtı. Ve sonrasını hatırlamıyorum.
ZACH'İN ANLATIMI
programa 5 dakika vardı. O sırada telfonuma mesaj geldi. Summer mesaj atmıştı. Aman tanrım. Bu denizdi. Elini kolunu bağlamıştı. Altına ise. "Yeni sevgilinle tanışalım dedim zach. Sanırım dans gösterisinide kaçıracak. Bakılım sevgilini gerçektende seviyormusun. En çok beni sevmen lazım zach en çok beni." bu kız delirmişti ne yapacaktım ben şimdi.hepsi benim yüzümden...
SELAM MİLLET. MARMARİSE GELDİM. MARMARİS TEN SELAMLAR. SİZİ SEVİYORUM LİMELİGHT. OY KULLANMAYI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞÖHRET (why don't we hikayesi✌)
FanfictionŞöhretin kapıları açıldı artık why don't we için burdayım.