ZACH'İN ANLATIMI
bu kız kesinlikle delirmişti. 5 dakika sonra program başlayacaktı. Kimin umrunda. Söz konusu Denizdi. Program önemli değil ama arkadaşlarımın itibarınıda düşünmem lazımdı. Jonah yüz ifademden bir şeylerin yoluna olmadığını anlamıştı.
"hey zach iyimisin dostum"
"evet yani bilmiyorum."
Corbyn
"ne olduğunu anlatmak istermisin"
Zach
"deniz."
Daniel
"ne olmuş denize"
"summer denize zarar verebilir"
Daniel
"summer mı"
Daniel ve summer eski sevgililerdi. Summer daniel gibi mavi gözlü bir kızdı. Sarı kıvırcık saçları vardı. Daniel summer'a çok aşıktı. Belki hala onu seviyordur bilmiyorum. 3 sene önce onla ayrılmışlardı. O kadar kız danielle muhabbet kurmaya çalışsada daniel hiçbirine bakmıyordu.summer'dan sonra hiçbir kızla çıkmamıştı. Sanırım hala ona karşı bir şeyler hissediyordu.ama summer bana kafayı takmıştı. 6 yaşımdan beri onla arkadaşım. Ozamanlar ona aşıktım. Dostum ben 6 yaşındaydım. Daha çocuktum. Küçükken büyüğünce evlenicez diye söz vermiştik. Onu sevmiyordum
Ama o beni unutmamıştı. Şu ana kadar olan tüm sevgililerimle aramı açmaya çalışmıştı. Danielle bana yakın olabilmek için çıkmıştı. Onun duygularıyla oynamıştı. Ailesiyle 2 sene önce kanadaya taşınmışlardı. Denizi rahat bırakması gerekiyordu. Ona zarar vermesine izin veremezdim.
Jack
"z-dong summer denizden ne istiyor"
Zach
"bilmiyorum. Bakalım sevgilini ne kadar seviyorsun dedi kapattı. Ve bugün deniz büyük dans hocalarının karşısına çıkacaktı."
Jonah
"ne yapacaksın. Birazdan program başlayacak"
Jack
"şöyle olacak siz programa çıkacaksınız. Ben ve zach de summer ın evine gideceğiz"
Corbyn
"çok zekisin gerçektende. Zach ve jack nerede derseler ki diyecekler. Ne diyeceğiz. Kafayı zache takmış olan danielın eski sevgilisi zachin yeni sevgilisini kaçırdı. Jack ve zach onu kurtarmaya gittiler mi diyeceğiz"
Daniel
"dostum ismimi o kızla aynı cümlede kullanma"
Corbyn
"pardon"
jonah
"çabuk karar verin 1 dakika kaldı"
Zach
"biz jackle gideceğiz sizde diyeceksiniz ki bugün onların hayran günü.hayranlarıyla bir gün geçirecekler."
Corbyn
"tamamdır çabuk hadi acele edin. Daniel jonah haydi gidiyoruz."
Üçü gittikten sonra ben ve jackde gizlice dışarı çıktık ve summerın eski evine gittik.
DENİZİN ANLATIMI
Neredeyim ben ahh başım ağrıyor. Ne oldu bana. Aman allahım sahneye çıkmama 40 dakika vardı. Yanıma bir kız geldi. Mavi gözleri kıvırcık sarı saçlıydı. Uzun boyluydu.
"selam. Demek deniz sensin."
"siz kimsiniz"
"ben summer. Zachin ilk tek ve sonsuz aşkıyım."
"anlamadım"
"diyoki zachden uzak dur"
"sana sormayacağım tamam mı sen kimsin ki.bırak beni"
"hayır. Bakalım o çok sevdiğin sevgilin seni kurtaracak mı"
"lanet olsun bırak beni"
"uslu bir kız olursan belki. Ne saçmalıyorum tabiki bırakmayacağım.hahahahahahhaha"
JACK'İN ANLATIMI
zach çok korkmuştu. Onu hiç böyle görmemiştim. En yakın arkadaşım için endişeliydim.sanırım gerçekten denizi seviyordu. Zach kalp adamı değildi. En fazla ilişkisi 2 haftaydı. O mantık adamıydı. Deniz onun demgesini bozmuştu. Birlikte summer ın evine geldik. Daniel onu çok seviyordu. Çaktırmasada hala seviyordu. O yaşam dolu bir çocuktu. Kendisinden başka herkezi düşünürdü. Summur denen pislik onun duygularıyla oynamıştı. Evin ziline bastık summer kapıyı açtı sonrasını hatırlamıyorum.
ZACH'İN ANLATIMI
Uyandığımda elim kolum bağlıydı. Yanımda jack de baygındı eli kolu bağlıydı. Denizinde eli kolu bağlıydı ama o uyanıktı ve konuşuyordu
"summer sen bir pisliksin anladınmı koca bir pisliksin. Zache sana aşık olması imkansız.o gruptan sana kimse aşık olmaz."
"küçükken zachle birbirimize asla birbirimizden başka kimseyi sevmeyeceğiz biz evleneceğiz diye söz vermiştik."
"bak lanet olsası gerizekağlı. Adı üstünde küçükken ne zach nede öbürleri seni asla sevmeyecek."
"neden 3 sene önce danielı kendime aşık ettim. Bana sırılsıklam aşıktı. Benden sonra hiç kız arkadaşı olmamış zavallının hahah. Nasıl aşık olmuşsa bana."
"ne daniel gibi iyi kalpli birisi senin Gibi kötü birine aşık olması imkansız"
"konumuz daniel değil. Zach. Zach bana aşık olacak."
Dayanamamış söze girmişti.
"sen bir pisliksin summer. Senden nefret ediyorum. Ben senin gerçek yüzünü 9 yaşında Rebecca ile sırf oyun oynadığım için onu rezil edip texasdan taşınmasını sağladın. Ben 9 yaşımdan beri nefret ediyorum. Ben seni değil denizi seviyorum."
"hayır sen beni seviyorsun.sadece bu kız senin aklını karıştırdı."
Jack yavaş yavaş gözlerini açmıştı.
"hey ne oluyor. Başım ağrıyor."
Deniz
"jack jack! İyimisin"
"sanırım"
Summer
"eski dostum jack.özledim seni."
"ıyy seni görünce midem bulandı. Yüzünden pislik akıyor. Kötüsün sen kötü. Korkunç. Danielın duygularıyla oynadın. O ne kadar ağladı biliyormusun. Antidepresanlar aldı. 6 ayda zor düzeldi. Arkadaşım senin yüzünden mahvoldu. "
" hey jack sakin ol. Daniye kimse gel bana aşık ol demedi. Cazibeme dayanamadı sanırım. "
Deniz
" kes sesini sürtük. "
Denizi ilk defa bu kadar sinirli görüyordum. Ayrıca ilk defa küfür ettiğini gördüm. İşte benim kızım.
Summer
" sürtük olan ben değilim bana ait olanı almaya çalışan sensin "
Bu kız deliydi
" ben senin falan değilim anladın mı değilim. Bırak bizi bu yaptığının bir suç olduğunun farkındamısın"
"senin için herşeyi yaparım sevgilim"
Summer yanıma gelip yanağımdan öpmüştü
Jack
"hey zach! Dostum yerinde olmak istemezdim. Bu yılan seni öptü panzehiri nereden bulacağız."
"söyleyeyim dostum. Benim panzehirim deniz."
"zach! O kızı bir daha asla övme. Anladın mı. Ben hakediyorum"
"senin hak ettiğin şey hapis. Sonun ora olacak"
Deniz
"yeter artık bırak bizi. Zach gösteriye geç kalacağım 30 dakikam var"
"tamam deniz sakin ol kurtulacağız buradan"
10 dakika sonra
JACK'İN ANLATIMI
Zachle bir plan kurmuştuk. Buradan kurtulacaktık.
"summer benim çok tuvaletim geldi"
"banane"
"istersen yüzüne işiyebilirim"
"iğrençsin"
"senin kadar olmasada"
"yürü tamam hadi ben seni götüreceğin"
Summer ellerimi açıp beni tuvalete götürdü.
"summer dışarı çıkarsan rahat rahat kuvaletimi yapacağım"
"olmaz senin bir deli olduğunu biliyorum. Senden herşeyi beklerim kaçarsın falan. Zaten seni beklemiyordum. Sen davetsiz misafir oldun."
"iğrenç bir pislik olduğun kadar sapıksında ne yapayim yanındamı tuvaletimi yapayim. Çık şurdan ya."
"5 dakikan var jack avery"
Tuvalete girmiş ne yapacağımı düşünüyordum. Bu banyoda ne bulacaktım ki. Sabunların koyulduğu büyük cam bir tabak vardı. İçini boşalttım. Yavaşça kapıyı açtım. Summer arkasını dönmüş beni bekliyordu. Ayağıma güzel bir fırsat gelmişti. Cam tabağı kafasına geçirdim. Yığılıp kaldı. Eyvah! Ölmüşmüdür acaba. Genç yaşımda katil olmak istemiyorum. Gidip nabzına baktım.ohh yaşıyor. Kalkmadan aşağı indim. Zach ve deniz beni bekliyorlardı.
Zach
"j-dong sen bir harikasın dostum."
Deniz
"bak ben sana dedim jack halleder dedim."
"jack avery nin haledemeyeceği şey yoktur. Muhteşemim ya. Efsaneyim ben. Los Angeles ın en mükemmel insanıyım."
Zach
"ego kasma yeter hadi çöz bizi."
Zach ve denizi çözmüştüm. Birlikte arabaya bindik ben sürüyordun Zachin ehliyeti olmamasına rağmen texasa giderken nasıl ceza almamıştı anlamış değilim. Deniz saatine baktı.
"hayır hayır olamaz. Şaka dimi 10 dakikamız kalmış."
"jack hadi hızlı"
"tamam telaşlandırmayın ehliyetimi alalı 3 ay oldu. Ben 80 üstünde hiç gitmedim."
"şimdi gidebilirsin hadi"
Gazı kökledim. Çok hızlı gidiyordum. Aman tanrım ben bugüne kadar yaşamamışım. Bugün benim doğum günüm. 200 de gidiyordum. OMG.
DENİZİN ANLATIMI
arabadan indik saatime baktım 6 dakika gecikmiştim.allahtan jack yerini biliyordu.çünkü ben bilmiyordum. Sadece ismini söylelmem yetti. . Üçümüz koşmaya başladık. İçeri girdik. Görevlilerin yanına gittik.
"merhaba ben deniz aksel. Bugün hocalara kendimi gösterecektim. Nasıl dans ettiğime bakacaklardı."
"malesefki hocalar gitti. 1 dakika bile beklemediler. Sorumsuzluktan nefret ederler. Senin iyi bir dansçı olmadığını düşündüler."
O an sanki başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Bu benim son şansımdı. LANET olsun . Lanet olsun lanet olsun. Zach ve jacke baktım üzülmüşlerdi.
Jack
" bakın hanımefendi. Bizi tanıdınız mı Why don't we den zach herron ve jack avery. Bizim için birşeyler yaparsınız bence.imza istiyorsanız fotoğraf ne biliyim ne istiyorsanız."
Kadın
"bakın. Evet sizi tanıyorum yiğenim büyük hayranınız ama benim yapacak hiç bir şeyim yok. Ben sadece görevliyim"
Zach
"tamam teşekkürler iyi günler size"
Üçümüzde dışarı çıktık. Ben ağlıyordum.
Zach
"deniz ağlama lütfen. Kahretsin herşey benim yüzümden. O pislik kız olmasaydı hiçbirşey olmayacaktı. Lanet olsun."
"zach hiçbirşey senin yüzünden falan değil."
"hayır jack benim yüzümden"
Dayanamamış zache sarılmıştım. Ona sarılıp ağlıyordum.oda bana sarıldı.
"özür dilerim sana zarar vermekten başka hiçbirşey yapmıyorum.ama halledicem. Bu sorunu halledicem.
Tekrardan merhaba. Ne zamandır atamıyorum. Özür dilerim. Sizi seviyorum öpüldünüz ❤😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞÖHRET (why don't we hikayesi✌)
FanfictionŞöhretin kapıları açıldı artık why don't we için burdayım.