Gülmeye başlamıştım. Ne saçmalıyordu.
"zach çok komiksin"
"deniz neden gülüyorsun"
"şimdi benim babam bu amcamı hahahhaha"
"deniz evet baban"
"aynen benim babamda amerikalıydı zaten"
Karşımdaki adam türkçe konuşmaya başladı.
"kızım. Benim baban. Geldim işte. Seni daha 2 yaşında bırakıp gittiğim için özür dilerim."
Bende Türkçe konuşmaya başlamıştım.kendime inanamamıştım. Çok hızlı konuşuyordum. Zach boş boş bize bakıyordu ne konuştuğumuz hakkında en ufak bir fikri yoktu.
"ne diyorsun sen ya. Benim babam yok anladın mı yok. Annem var benim. Hem senin yalan söylemediğin ne malum. Bakın beyefendi kimsiniz bilmiyorum ama sizin karşınızda bebek yok. Kendi menfaatleriniz için insanları kandırmayı kesin. Şimdi ben burdan gidiyorum sizde ne erkek arkadaşımı nede beni rahatsız etmiyorsunuz. İyi günler.
Ben arkamı dönmüş giderken adam kolumdan tuttu.
"beyefendi ne yaptığınızın farkındamısınız. Bırakın kolumu"
Zach ne dediğimi anlamasada sinirlendiğimi fark etmiş olacakki adamın elini kolumdan çekti
"yalnız kız arkadaşıma biraz daha kibar davranırsanız"
Adam türkçe konuşmaya devam etti.
"bak deniz. Ben senin babanım. Ve geldim bak burdayım. O pislik annen sana ne anlattı bilmiyorum ama yaz tatilinde türkiyeye gelmiştim annenle tanıştım çıkmaya başladık. Çok gençtik sonra annenin hamile kaldı. Korktum amerikaya geri döndüm. Annen amerikaya geldi bu sefer peşimden. Evlenmemiz lazım dedi. Türkiyeye gittik evlendik. Anneni hiç sevmedim. Sen doğdun. Kendimi senin baban olarak görüyordum. 2 yaşındayken annenle boşandık. Sonra amerikaya geldim. Doktor oldum. Mal varlığım arttı. 6 sene önce bir kadınla tanıştım. Evlendim bir oğlum oldu. 5 yaşında adı Austin. Senin o burcu denen pislik annen sana ne anlattı bilmiyorum "
Bu adam anneme pislik diyemezdi. Dayanamamış ona tokat atmıştım.
" bana bak. Annem hakkında böyle konuşamazsın asıl pislik olan sensin. Daha 2 yaşındaki kızını bırakıp giden sensin. Karını ve kızını bir başına bırakıp giden sensin. Sen koca bir korkaksın."
Zach hiçbirşey anlamıyordu. Ağladığımı görünce adama dönüp
"lanet olsun seni neden buldum ki.
Kız arkadaşımı rahat bırakın bay cleo. Biz gidiyoruz"
Adam
"sen karışma genç adam. Karşımdaki benim kızım. Kızımı buldum işin bitti bizi yalnız bırakta kızımla baba kız konuşalım"
Zach
"bakın kız arkadaşımın sizden hoşlanmadığı belli. Onu üzmekten başka hiçbirşey yapmıyorsunuz."
Adam zachi sertçe ittirip türkçe konuşmaya başladı
"söyle gitsin deniz bu pişkin çocukla konuşma birdaha. Artık ben karım ve oğlumla yaşıyacaksın"
Zach sinirlenmişti. Elimi tutup
"haydi gidiyoruz"
Adam
"deniz benle kalıyor zach"
Zach
"yalnız onun adı Alissa deniz"
Adam zache tam vuracakken araya girdim ingilizce konuşuyordum çünkü bunların zach'in de duymasını istiyordum.
"bana bak kimsin nesin bilmiyorum. Biyolojik olarak babam olabilirsin ki o bile belli değil ama sen çok ileri gidiyorsun. Birdaha asla erkek arkadaşıma el kaldırma. Senin o karınla ve senle aynı evdede kalmak istemiyorum. Benim babam öldü. Hayatıma girmeden çek git. Ayrıca sana mı sorucam kimle görüşüp görüşmeyeceğimi. Zach'e aşığım. Şimdi ben onla el ele çıkıcam ve sen sadece bizim arkamızdan seyrediceksin. Ne anneme nede zache bundan sonra hakaret etmiyeceksin.sırf birine hakaret etmek istiyorsan aynaya bakıp kendine edebilirsin. "
Zach'in elinden tuttup cafeden çıktık. Zach'e kızgındım. Bana sormadan neden böyle şeyler yapıyordu. Benim için o adam kimlikte baba adı yazan yer gibi boştu. Bugüne kadar yoktu şimdide olmayacaktı.
Zach'le bir taksiye bindik ve eve geldik. Zach konuşmaya başladı
"özür dilerim. O adamı hiç bulmamalıydım. Ne biliyim böyle şeyler yapacağını bilmiyordum. O çok kaba."
Sinirlenmiştim bağırmaya başladım
"sus zach. Sen bana sormadan neden böyle bir şey yapıyorsun ki. Sor sana bana ben babamı bulmak istiyormuyum. Ayrıca sanane ya sanane benim babamdan. Sen niye derinlere giriyorsun ki."
Christina benim bu konuda hassas olduğumu biliyordu. O yüzden aramıza girmiyordu.
Zach
"ben sana iyilik yapmak istedim. Babanı görünce sevinirsin diye düşündüm."
"sence sevindim mi. Ben o adamdan nefret ediyorum. 2 yaşımda beni bırakıp giden adam 15 yıl sonra gelip merhaba kızım ben geldim artık benle yaşıyorsun dediğin de koşup boynuna sarılıp canım babam dememi bekledin sanırım."
Odama girdim kapımı hızlıca arkamdan çarptım. Ve kilitlendim. Bu adam dengemi alt üst edebilirdi. Buna izin vermeyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞÖHRET (why don't we hikayesi✌)
FanficŞöhretin kapıları açıldı artık why don't we için burdayım.