DENİZİN ANLATIMI
Jack ve zach beni eve bırakmışlardı. Acaba summera ne olmuştu. Neyse banane o gerizekağlıdan. Ondan nefret ediyorum. Onun yüzünden geleceğim mahvoldu. Eve girdim. Oya teyze beni bekliyordu sanırım. Yüzünden çok kızgın olduğu belliydi.
"vayyy hoş geldin Deniz hanım. Ne oldu. Yetişemedin değil mi. Senin buraya gelme amacın neydi ya. Buldum. Zach herronla eğlenmek. Bir gün gece eve gelmez diğer gün evde wdw yi görürüm. Unutma sen asla onların yaşadığı hayatı yaşayamayacaksın. Tek bir şansın vardı. Oda buydu. Sende onu kaçırdın. Bavullarını hazırladım. Biletini aldım. 2 buçuk saat sonra uçağının kalkacak. "
" ne hayır oya teyze lütfen beni istanbula geri gönderme. "
" bırakayim adın magazinlerde mi gezsin. Zach herronın gizemli sevgilisi
Ağlıyordum. Hem Zachi hem jacki hem corbyni hem danielı hemde jonahı bırakmak istemiyordum. Ama oya teyze beni gönderiyordu. Odama çıktım tüm kıyafetlerim bavula yerleştirilmişti. Telefonumu elime alıp zachi aradım. Açmadı. Çocukları aradım açmadılar. Ardı ardına mesajlar geldi. Bunlar jack corbyn daniel ve jonahtandı. Hepsi aynı mesajı yazmış beni engellemişlerdi.
"özür dilerim"
Ne ne oluyor bunlara. Zachde beni takipden çıkmıştı. Sıra sıra hepsini aradım. Açmadılar. Bende evlerine gitmeye karar verdim. Evlerine vardığımda kapıyı kimse açmadı. Daha sonra üstündeki altın harflerdeki yazılar sökülmüştü. Ne oluyor. Christinayı aradım o açmıştı.
"alo alo christina. Çocuklar nerede"
"deniz özür dilerim. Bu zachin kararıydı. Artık onları arama. Senin hayatına hiç girmemişler varsay."
"alo alo christina. Alo."
Christina telefonu kapatmıştı. Ne yapacaktım ben şimdi. Ne demek hayatıma hiç girmemişler varsay. Al işte ben bir rüya görmüştüm ve bu rüyadan uyanmıştım. Ağlıyordum. Beni öylece bırakıp gidemezdi. Bir açıklama yapmadan gidemezdi. Eğer onlar yoksa bende yokum. Türkiyeye geri dönecektim. Zaten geleceğim ellerimin arasından kayıp gitmişti.
Uçağa bindim. Yerime oturdum. Telefonuma mesaj geldi. Bilinmeyen numaraydı.
"deniz. Ne ben nede çocuklar hiö hayatına girmedik say. Senle sırf lorenı başımdan atmak için çıktım. Özür dilerim. Türkiyeye dönme vaktin geldi."
Ne ne diyordu bu. Bu zach olamazdı. Hayır ya ben bir kabusun içindeydim. Senden nefret ediyorum zach herron. Beni öylece bırakamazsın. Bırakmamalısın. (tövbe tövbe 😄)
ZACH'İN ANLATIMI
bunu onun iyiliği için yapmam gerekiyordu. Benim yüzümden hayatı mahvoldu. Benden nefret edecekti. Biliyordum ama bu onun içindi. Onun için taşındık. Çocuklar bu kararıma önce karşı geldi. Sonra anşayışla karşıladılar. Onu seviyordum. Evde yalnızdım elimi yüzümü yıkamak için banyoya girdim. Aynaya bakıyordum kendi kendine
"sen bir pisliksin. Neden bu kadar kötüsün ya. Ona zarar vermekten başka ne yaptın."
Kahretsin çok sinirliydim. Bütün bayoyu alt üst etmeye başladım.
"kahretsin kahretsin kahretsin"
Yumruğunu cama vurdum. Elim kanıyordu. Sonra kapı sesi geldi gelen çocuklardı. Hemen yanıma geldiler
Corbyn
"zach ne yapıyorsun kendine gel."
Daniel
"sakinleş dostum. Kendine zarar vermekten başka hiçbirşey yapmıyorsun."
Zach
"neden böyle oluyor. Neden kalbim acıyor. Nefesim kesiliyor. Ona zarar vermek istemiyorum."
Jonah
"biz herzamn senin kararlarının arkasındayız dostum."
Jack
"bana bak ahmak! O kız sana değer verdi. Sende ona. Sen ona değer verdiğin için bu haldesin. Sen en iyisini yaptın."
Daniel
"tek suçun sevmek"
Zach
"sizi seviyorum çocuklar"
Corbyn
"bizde seni seviyoruz z-dong"
5 imiz sarılmıştık. Onlar benim en değer verdiğim insanlardı. Hayatımda oldukları için tanrıya şükrediyorum. Jonah elimi sardı. Odama çıktım. Nedensizce ağlıyordum. Onu seviyordum bunu asla unutmamalıydı.
Oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın limelights lerim benim. Sanırkm türkiyeye gelmeleri için 2019 bekleyeceğiz. Çünkü turlarında yinw biz yokuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞÖHRET (why don't we hikayesi✌)
FanficŞöhretin kapıları açıldı artık why don't we için burdayım.