12 Temmuz Cumartesi 2008
*NATALIE*
Ah sanki böyle bir şeyler oluyor. Ama uyku çok tatlı. Sıcacık yatak.
‘’Ah, ne?’’ Yatakta irkilerek uyandım. Oysaki bu sadece yatağımda yukarı yatağa çarpmadan zıplamaya çalışan, Benjamin, Elena ve Andre’ymiş. Ve bir de benim bu uykulu halimi görüntüleyen Patrick. Ama tabi o zıplamıyor, bizi videoya alıyor!
B : ‘’Hadi uyan artık uykucu.Yatakta zıplamaktan yorulduk!’’
‘’Kesin şunu!’’ diye haykırdım ve Andre’yi bacaklarından çekerek, kucağıma aldım. Sarı kafalıyı öptüm biraz. Biliyor musunuz? Benim ve David’in siyah saçlı olmasına rağmen bu çocuk sarışın. Annem ile babama diyorum, ‘’Bu çocuk kesin hastanede karıştırıldı.’’ Diye.
E : ‘’Natalie, neden seni başka türlü uyandıramıyoruz? Mesela, nazikçe ‘uyan’ diyerek? Ha, ha?’’
‘’Elena, biliyor musun tatlım, hiç uyandırmaya çalışmasanız da olur.’’ Dedim gıcık bir tavırla.
B : ‘’Üzgünüz Natalie Hanım ama kahvaltıya inmeliyiz. Haydi! ‘’
‘’Tamam tamam. Hey Patrick! Çekme beni, hayır, Patrick lütfen. Patrick KES ŞUNU!’’ Dedim hem Andre’yi kucağımdan indirirken, hem de Patrick’in gözüme soktuğu kamerayı itmeye çalışırken.
P : ‘’Sakin.’’ Dediği anda Patrick şaşırarak, herkes gülmüştü.
Neyse işte hazırlandık beşimiz indik aşağı, mutfağa. Herkes buradaydı. Çok seviyorum böylesini be. E tabi bu tür anlar sadece hafta sonları oluyor maalesef. Çünkü hafta içleri, annelerimiz ve babalarımız çalışıyor.
‘’Hoş geldiniz çocuklar’’
‘’Günaydın beyler, bayanlar.’’ Hepsi bize ‘Günaydın.’ Dedi mutfağa geçince. Mesela annem tostları masaya koyarken dedi. Mesela amcam gazetesinin sayfasını çevirirken dedi. Vs.vs.vs.
Bizde ‘günaydın’ dedik ve yerlerimize geçtik. Tam karşımda, baş belası kardeşim David oturuyordu.
D : ‘’Sana da günaydın abla.’’
‘’Maalesef senle pek de ‘günaydın’ olmuyor David.’’ Dedim peçeteyi tostuma sararken. Gıcık bir bakış attı ve önüne döndü.
D : Seni ‘pes’ de yendiğim için böyle yapıyorsun değil mi? Hıh? Hıh?’’
‘’Pes de hep sen yenmiyorsun ki David.’’
D : ‘’Hahah biliyorum işte moralin bo-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz (NJR)
Fanfiction''Ben buraya kadar gelebileceğimizi hiç düşünmezdim.'' Dedim, Neymar ile yıldızlara karşı çimde yatarken. ''Neden? Sen bize hiç inanmadın mı? Seni bırakmazdım.'' ''Farklısın Neymar. Benim için çok farklı. Seni sevmekten hiç vazgeçmedim. Bizi biz ya...