Yazıp yazıp buraya koymak istiyorum :D Şarkı linkte var :D ve o aslında Shakira değil tamam şarkı Natalie'nin her şey ona ait öyle düşleyin olur mu? :) Ve ben hiç Natalie karakterinin resmini koymayacağım çünkü herkesin o kızın yerinde kendisini hayal etmesini sitiyorum <3 teşekkürler :*
Babama inanamayan gözlerele bakıyordu. Ağalayacaktım neredeyse.
‘’Bir cevap versene baba? Yalan söylemiyorsun değil mi?’’ Babam yanıma yaklaştı ve saçlarımı geriye itip, gözlerime baktı.
‘’Sence sana hiç bu konuda şaka yapabilir miyim?’’ Dediğinde babam sarıldım ve gözyaşlarımı serbest bıraktım.
‘’Ço-çok teşekkür ederim baba!’’
***
Olanlara inanamıyordum. Mutluluktan ağlayıp duruyordum. Babamla tüm aile bireylerine de söylemiştik. Fakat annemde tıpkı benim gibi ağlıyordu. Hem mutluluktan, hem de yarın Güney Afrika’ya gitmek zorunda olduğumdan. Elena da üzülmüştü. Galiba eğer her şey yolunda giderse, klipi de çekilecekti ve bu iş uzun sürebilirdi.
Zaman benim için önemli değil gerçekten. Bu işin olmasını o kadar çok istiyorum ki… Her şeyi yapmaya hazırım!
5 Haziran Cumartesi 2010
Bavulumu fazla heyecandan dün toparlamıştım bile. Bu sabah ise herkes benden önce uyanmıştı. ‘’Benden daha mı heyecanlılar?’’ diye düşündüğümde aslında bu yanlış. Sadece üzgünler. Gidiyorum diye birde eğer bu iş olmazsa çok üzülecek olan ben yüzünden. Tüm dualar benimle!
Neymar ile de konuşmuştum ve bana birkaç sene önce dediği şeyi hatırlattı;
‘’Natalie bence bu çok güzel. Baksana müziği de ayarlamışsın. Bir yerlerde denesen mi ki?’’
‘’Ah Neymar boş versene öylesine yazdım işte.’’
‘’Ama Natalie..’’
‘’Neymar gerçekten önemi yok.’’
Gerçekten de o haklıydı galiba. Hepimiz umutluyuz!
***
*Akşam Uçak*
Havalimanında beklerken, annem, Welissa Teyzem, yengem hep ağlıyorlardı.
Annem : ‘’Uzağa gittik ama hep birlikteydik Natalie. Kısa süre bile orada duracak olsan dikkat et kendine.’’
‘’Pekala anne, arayacağım sizi.’’ Dedim ve bütün bir aileyle kucaklaştım. Fakat özellikle sarı kafa Andre’ye sarıldım. Her halde içimden geldi.
Güney Afrika yazısı göründüğünde koşarak geçmem gereken yere gittim ve son kez arkama bakıp onlara el salladım. Üzgündüm ama ağlamayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz (NJR)
Fanfiction''Ben buraya kadar gelebileceğimizi hiç düşünmezdim.'' Dedim, Neymar ile yıldızlara karşı çimde yatarken. ''Neden? Sen bize hiç inanmadın mı? Seni bırakmazdım.'' ''Farklısın Neymar. Benim için çok farklı. Seni sevmekten hiç vazgeçmedim. Bizi biz ya...