Haha sezon finaliyle karşınızdayım :D İyi okumalar. :))
''NEYMAR?''
Ah Tanrım Neymar burada ne arıyordu? Gittim ve ona sarıldım. ‘’Ne yapıyorsun burada Neymar?’’
‘’Biraz araştırmıştım burayı Natalie ve dünde YouTube’a konulan olağanüstü videoyu ailecek izledikten sonra kesinlikle Natalie’nin yanına gitmeliyim dedim ve bir uçak ayarladık. Hop buradayım işte.’’ Ona güldüm ve tekrar sarıldım. Yanımda olması güven veriyordu.
‘’Bak ben çok mutlu oldum ama duruma bakılırsa yine ayrılacağız.’’
‘’Hiç sanmıyorum.’’
‘’Nasıl?’’
‘’Sende Brezilya’ya geliyorsun çünkü.’’ Brezilya’ya mı geliyorum. Neymar’a inanamayan gözlerle bakarken bana güldü. ‘’Hahaha annemler, annenlerle konuştu. Birkaç gün bizde kalacaksın. Ama eğer istemezsen…’’
‘’Yo yo Neymar bu çok güzel bir haber.’’
‘’Brezilya uçağı kalkıyor gençler, bineceksiniz değil mi?’’ Dedi yanımıza gelen bir adam. Ona bakıp güldük ve uçağa gittik.
**
Uçak yolculuğumuz çok eğlenceli geçiyordu. Tanrım, Neymar’ı çok seviyorum!
‘’Natalie birde hatırlıyor musun, benim maçımı izlemeye gelmiştin. Stad da oturuyordun. Ve top sana gelmişti. Çok komikti ya.’’ O böyle anlatıp dururken sadece onu izliyordum o kadar tatlı ki…
11 Haziran 2010
2010 Dünya Kupası başlamıştı. Ülkeler heyecan içindeydi. Elbet herkes kendi ülkesinin kazanmasını istiyordu ve bizde Brezilya’nın. Fakat yine de bir sıkıntı var. Hahahah İngiltere’de kazansın ama. Biz tüm aile olarak Güney Afrika’daydık. Ailenin ebeveynleri iş yerlerinden izin almışlardı 1 ay boyunca. Bizde Güney Afrika’da bir otelde kalıyoruz. Çok güzel burası. Dışarıda herkes Güney Afrika formaları giymiş dolaşıyordu. Bizde dışarı çıkarken bazen İngiltere bazen Brezilya forması giyip duruyorduk.
Neymar daha milli olmamıştı. Fakat yakın zamanda olacağını söylüyordu. O da buradaydı ve Brezilya’nın küçük bir kadrosunda oynuyordu ama yedekte bile değildi. Dünya Kupasının bitiminde ise şarkımı söyleyecektim. Ve söylemek isterim sanırım gerçekten de ünlü oluyorum! Şarkım rekorlara imza atıyor , birçok canlı yayın veren yerde söyledim ve para kazanıyorum! Az para değil hemde!
**
11 Temmuz 2010
Brezilya Çeyrek Finalde elenmişti. İngiltere hiç yoktu zaten. Ve bugün 11 Temmuz günü İspanya ile Hollanda Finale çıkmayı başarmışlardı. Herkes çok heyecanlıydı. Ama bence en çok ben! Çünkü maçın bitiminde şarkımı söyleyecektim. Neymar heyecanımı yenmemi söyleyip duruyordu, ama olmuyor tamam mı? Olmuyor.
Maç gayet heyecanlıydı. Ben, birkaç kişi ve en önemlilerden birisi olan kupayı kazanan takıma verecek kişi balkon gibi bir yerde maçı izliyorduk. Maç uzamıştı. Ve 116. Dakika! Andres Iniesta gölünü attı! Herkes daha doğrusu tüm İspanyalılar heyecandan ne yapacaklarını şaşırmışlardı! Bu çok güzel bir duygu.
**
Maç Inıesta’nın gölünden sonra 1-0 olarak sonuçlanmıştı. Kupayı kaldıra kaldıra bi hal oluyordu ve benimde artık aşağıya inme vaktim gelmişti. Tanrım bana yardım et! (Arkadaşlar Shakira aslında şarkısını maçtan önce söylemişti ama ben değiştirdim, karışmasın :) ve bu arada Dünya Kupası'nda söylediği şarkının klibi multide var bakmanızı tavsiye ederim :) )
**
Şarkıyı söylemeye başladığımda etraftaki tüm ışıklar kapanmıştı. Ben ve ekip arkamdaydı ve şarkıyı söylerken dans ediyorduk. Ve önümüzde koca bir insan topluluğu vardı yani onlarda ekipten.
**
Her şey bittiğinde, Hollandalılar fazla üzgün, İspanyalılar ise fazla mutluydu. Fakat bende elbet isterdim İspanyanın yerine Brezilya’nın o kupayı kaldırmasını ama şans elbette.
**
Artık İngiltere’ye dönme vaktiydi. Sizce de yeterince para kazanmamış mıydım? İyiydi değil mi? Fakat sanırım bu devam edecek. Çünkü daha bir çok yerden işte yeni şarkı çalışmasıdır gibi şeylerden istenmişim. Güzel bir şey bence. Annemlerde beni tebrik etti! Çok beğenmişler. Şahsen benden mutlusu yok. Ama Neymar ile bugün ayrılacaktık. O Brezilya’ya ben İngiltere. Yine her şey aynı!
**
Onun yanına ilerledim. ‘’Beni aramayı unutma! Her şeyden haberdar et. Ne olursa tamam mı?’’
‘’Elbette arayacağım.’’ Ellerimi ellerinin içine aldı. ‘’Çok seviyorum seni. Çok başarılısın ve başarılarının devamı gelecek. Hani sen bana diyordun ya bunları, şimdi sıra bende.’’ Dedi ve gözümün önüne gelen saçımı kenara çekti.
‘’Natalie, haydi gidiyoruz!’’ Arkamı döndüğümde annemin arabanın yanından bana seslendiğini duydum. Diğerleri de Neymar’a el sallıyordu. Ona geri döndüm.
‘’Seni çok ama çok seviyorum. Yakında geleceğim Brezilya’ya. Seni çok özlüyorum.’’
‘’Bende Natalie, bende.’’
‘’Haydi Natalie.’’
‘’Seni her şeyden haberdar edeceğim Natalie.’’
‘’Evet bu iyi olur.’’ Dedim ve yanağını öptükten sonra hızlı adımlarla annemlerin olduğu yere koşmaya başladım ve son olarak Neymar’ın sesini duydum.
‘’Seni seviyorum Natalie!’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz (NJR)
Fanfiction''Ben buraya kadar gelebileceğimizi hiç düşünmezdim.'' Dedim, Neymar ile yıldızlara karşı çimde yatarken. ''Neden? Sen bize hiç inanmadın mı? Seni bırakmazdım.'' ''Farklısın Neymar. Benim için çok farklı. Seni sevmekten hiç vazgeçmedim. Bizi biz ya...