Fazla zaman atlamalı oldu ama kopukluk oluşmadı :) Multimediayalara bakmayı unutmayıon seviliyorsunuz :)
28 Şubat Pazar 2009
Sabah heyecanla uyandım. Bugün Rio Karnavalı var! Hemen Patrick, Elena ve Benjamin’in yanına gittim ve onları da ite ite uyandırdım.
‘’Uyansanıza bugün karnaval var!’’
E : ‘’Dünden çok yorgunum uyumak daha iyi olmaz mıydı.’’
‘’Sus bakalım. Kalk daha hazırlanacağız.’’
P : ‘’Tamam tamam kalktık.’’ Onlara gülümsedim ve aşağı indim. Herkes ayaktaydı. Birde hep olduğu gibi Brezilya’ya geldiğimizde İngilizce değil de Portekizce konuşuyorlardı. Bu dili çok seviyorum!
Annemler : ‘’Günaydın Natalie Bo.’’
‘’Size de günaydın.’’
Elena’nın Annesi : ‘’Diğerleri nerede Natalie?’’
‘’Uyandırdım gelirler birazdan.’’
Bacaklarıma sarılan Andre’ye baktım. ‘’Andre, yapma.’’ Sadece gülüyordu. ‘’Tamam bugün kızmayacağım sana. Bu güzel günde. Hadi gel bahçeye çıkalım.’’ Bacaklarımda Andre’yi zor şey sürükleyerek bahçeye çıkarttığımda onu kucağıma aldım ve salıncağa oturduk.
‘’Bende karnavala geliyorum değil mi?’’
‘’Her zaman olduğu gibi elbette geliyorsun!’’ Dedim ve bacaklarıma uzandı sarı kafa. Karşıya baktığımda, biraz uzakta Neymar’ın olduğunu görebiliyordum. Topunu sektiriyordu. ‘’Andre bir fikrim var. Hadi gidip Neymar’ı korkutalım!’’ Gülerek bizim evden çıktık ve kısa bir mesafeden sonra Neymarların evinin oraya geldik.
‘’Sakın ses çıkarma Andre.’’ Dedim ona elimle sus işareti yaparak. Sarı kafa ise tamam tamam dedi komikçe ve yürümeye devam ettik. Arka yoldan bahçelerine girdiğimizde, bize arkası dönük bir şekilde top sektiriyordu.
Hemen arkasına durduk ve tam bağırarak üzerine atlayacakken;
‘’Natalie nasıl bu kadar erken uyanabildin sen?’’ Dedi gülerek.
‘’Neymar? Bunu nasıl anladın.’’ Andre’de şaşırmıştı.
‘’Sence sen hiç ses çıkarmadan bir iş yapabilir misin?’’ Dedi ve bize döndüğünde Andre’yi kucağına aldı. ‘’Hey küçük adam ne yapıyorsun?’’ Andre mutlu mutlu ona bakarken,
‘’Öyleyse bizde çaktırmadan yapamadığımız işi böyle yaparız.’’ Dedim ve Neymar’ın üstüne atlayıp çimlerin üzerine düşürdüm. Yerde hepimiz gülerken, çok mutluyduk.
‘’Tamam tamam siz kazandınız. Ee Natalie, bu akşam ne giyiyorsun.’’
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Hikayemiz (NJR)
Fanfiction''Ben buraya kadar gelebileceğimizi hiç düşünmezdim.'' Dedim, Neymar ile yıldızlara karşı çimde yatarken. ''Neden? Sen bize hiç inanmadın mı? Seni bırakmazdım.'' ''Farklısın Neymar. Benim için çok farklı. Seni sevmekten hiç vazgeçmedim. Bizi biz ya...