Bölüm 7

682 71 50
                                    

Şaşkın şaşkın onlara bakarken bana İspanyolca olarak merhaba diyorlardı. Daniel Alves hariç tabii. O Brezilyalı, süper! Bir çevirmen geldi ve bana oturmak için bir yere gitmemiz gerektiğini söyledi, aynısını onlara da söyledi. Ne yapacağımı bilemezken sadece çevirmeni takip ettim.

*** 

Tüm olacakları, olması gerekenleri, arada çayını yudumlayarak anlattı onlara. Ben ise hala tek kelime bile edememiştim.

‘’Evet Natalie sen ne düşünüyorsun?’’ Şaşkın gözlerimi ona çevirdim.

‘’Imm, şey tamam oldu bence.’’

‘’Pekala süper!’’ Ayağa kalktı ve iki adam ellerinde bavullarla bizim oturduğumuz masaya geldi. Bunlar Messi’nin, Pique’nin falan bavullarıymış galiba. Bana bu seferde hoşça kal dedikten sonra gittiler. Hala sesim çıkmıyordu. Arkalarından bakakaldım. Fakat kolumu dürten çevirmene dalgınlığımı giderdikten sonra baktım.

‘’Natalie, şimdi onlar kendi bölümlerinin çekimi için gidiyorlar. Diğer arkadaşlar da sana kıyafet seçimi yaptıracaklar.. Sonrada, şimdi futbolcuların özel olarak çekinecekleri videoları izlemeye gideceğiz.’’

‘’Pekala, öyleyse gidelim mi?’’ Bana gülümseyerek geçmem için elini uzattı. Bende hızlıca geçtim ve kıyafetin seçileceği yere gittik.

***

Ortak kararla seçtiğimiz kıyafet çok güzeldi! Denemiştim de. Tam olarak Güney Afrika’yı temsil ediyordu. Püskülleri vardı, çok eğlenceliydi! Dün Neymar’a her şeyi anlatmıştım. Ve bugün o kadınla.. Dihya’yla bir şey konuşacağım. Kıyafetçi kadın yanıma geldi.

‘’Sen beğendin değil mi bu kıyafeti, eğer rahatsız eden bir yeri varsa hemen söyleyebilirsin!’’

‘’Hayır hayır, çok güzel! Eline sağlık’’

‘’Öyleyse, çok mutlu oldum, teşekkürler Natalieciğim!’’ Çok tatlıydı bu kadın ya. Fakat şimdi Dihya’nın yanına gitmeliydim!

***

Kapıyı birkaç kez tıkladım. ‘’Girin!’’ Dihya’nın sesini duyduğumda biraz tereddüt ettim. Çünkü İngilizce konuşmuyordu. Kapıyı araladığımda beni gördü ve gülerek bana baktı.

‘’Hoş geldin Natalie.’’

‘’Hoş bulduk. Şey.. Dihya Hanım.’’

‘’Dihya tatlım.. Dihya.’’

‘’Peki Dihya.. Ben sende bir şey rica edecektim de..’’

‘’Elbette canım. Öğrenebilir miyim ne rica edeceğini?’’

‘’Ah evet. Şey… Benim bir arkadaşım var Dihya. Çok yakın arkadaşım. Kendisi Brezilya’da yaşıyor ve Brezilya’nın ünlü takımlarından olan Santos’da çok iyi bir futbolcu. Im.. Adı- adı Neymar, Dihya. Diyeceğim o ki eğer uygun olursa klipte o da oynayabilir mi?’’

Bizim Hikayemiz (NJR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin