Yeni bir bölüm ile beraberiz umarım beğenirsiniz ~
! bölüm iki ,iki kere paylaşılmış gibi gözüküyor o yüzden yayından kaldırdım ve yeniden paylaştım okuyanlar için bu ayrıntıyı söylemek istiyorum !
--- yazardan---
Kadın üzüntü ve suçluluk duygusu ile yorulmuş bedenine daha fazla direnç sağlayamazdı , yavaş yavaş kapanan gözlerini sıkmayı bıraktı. Uyandığında gece mavisi duvarların arasındaydı küçük havalandırmadan parça parça sızan güneş ışınları sabah olduğunun habercisiydi. Dikkatle çevresine baktı. Büyük bir depoya benziyordu ama düzenliydi. Kolona sıkıca bağlanmış sandalyeye kelepçeliydi elleri. İçini kaplayan büyük bir endişe vardı. Neden buradaydı? Kim ondan ne isterdi ki ? Bu düşünceler beyninde sörf yaparken aralanan kapıya dikkatle baktı. İçeriye sarışın , dağınık saçlı bir oğlan girdi kıza yaklaşırken kız onun yüzündeki samimi gülümseme ile şaşırmıştı.
"Güzellik özür dileriz seni kaçırdık ama umarım rahattırsın"
"Ne demezsin ya kelepçeler falan ben evde de hep böyle uyurum zaten baya rahatım"
"Tamam sakin ol , relax birazdan kurtulursun"
Yeniden aralanan kapıya çevirdi kadın gözlerini, içeriye 5 kişi gitmişti. Bunlar neden hep sarışındı gerçi şu sert duran çocuk beyaz tenli ve siyah saçlıydı ve aralarında ki tek kız da öyleydi. Erkeklerin hepsi sarı ( o sert çocuk hariç) veya açık kumral saç tonlarında iken aralarındaki mavi gözlü ve siyah saçlı olan kız oldukça aykırı ama güzel gözüküyordu diye düşündü genç kız. Birden aklına gelen sahne ile içeriye girenlerin ortasındaki duran adama baktı ve büyüyen gözlerini engelleyemedi. O... Bu o adamdı .
---Belis'den---
O adamdı. Onu görünce dünkü sahneler ve adamın çığlık sesleri gelmişti aklıma . Öfke ile ona baktım.
"Sen nasıl bir pisliksin , adam sana karım hamile diyordu insan acımasız olabilir ama bir bebek , sen bir bebeğin babasını aldın bir bebeğin sen geleceğini aldın Allah bela-"
Susmuştum. Tabiki kendi isteğim ile değil ağzıma bağlanan koli bandı ile.
" Ama o güzel sese böyle tiz çığlıklar hiç yakışmıyor."
Derken o günkü adamı öldüren genç adam yanıma geldi ve yanağımı okşadı. O kadar iğrenmiştim ki o adamın teninin bana değmesinden. Hızla başımı ters yöne çevirdim.
" Bora ne yapıyorsun çok beğendiysen ırzına geçir , kız rahatsız oluyor görmüyor musun ?"
" Melissa sus !"
" Bora yapma biliyorsun kızlara istemeden dokunma!"
Bora denilen çocuk Melissa'nın olduğu yöne döndüğünde öfke ile çıkan sesi benim bile ürpermeme neden oldu.
" Bana bir daha sesini yükseltme Melissa!"
Melissa sinirle depodan çıktı arkasından ise sarışın dağınık saçlı ve yüzünden hiç gülümsemesi eksik olmayan oğlan çıktı. Bora ağzımda ki bandı sertçe çektiğinde acı ile çığlık attım. Sinirle bakan gözlerini bana yöneltti. " Dün ne gördüysen unutuyorsun , kimse dün orada ne olduğunu bilmiyor , tabii sende öyle işte bu yüzden polise gitmek bizi şikayet etmek gibi boş boş kurgulara kapılma yoksa seni gebertirim."
Hayır gebertirim ne sen bir bayanla konuşuyorsun değil mi azıcık kibar ol diyeceğim bir katil ne kadar kibar olabilirdi.
" Neden onun karısı hamileydi , sen bir bebeğin babasını öldürdün ! "
Bora iyice sinirleniyordu ve belirgin gamzeleri olan bir çocuk öfke ile bana el kaldıran Bora'nın kolundan tuttu.
" Bora sakin ol bizde masum kızlara el kaldırımaz , kurallarımızı ne çabuk unuttun !"
" Buğra bu kız sinirlerimle oynuyor farkında değil ne kadar büyük bir tehlikede olduğunun ve farkına varması gerek!"
"Ve farkına varması gerek" derken resmen tıslamıştı. Ama bilmediği bir şey vardı farkındaydım tehlikenin , korkuyordum ama bir haksızlığa nasıl boyun eğerdim.
" Bora yanlış bir şey yapma" dedi sert yapılı uzun çocuk . Başları şu katil balinalar benzeyen Bora olmalıydı. Hepsi onun gerisinden onu uyarıyordu.
"Sadece uyaracağım Arda."
Kolona bağlı sandalyeyi çözdü ardından ise sandalyeye bağlı olan ellerimdeki kelepçeleri . Ve yürümeye başladı.
" BENİ TAKİP ET!"
Oturmaya devam ettim. " Bana bağırma ya güzellikle rica edersin ya da asla gelmem kalırım burda."
Bora öfke ile yanıma geri döndü ve sertçe bileklerimi parmaklarının arasına hapsetti.
" Bak kendini bilmek kız burada , bu çevrede hatta bu mahallede ve hatta ve hatta bu şehirde benden başka kişi emir veremez . Haddini bil yürü." Yine sesi fazla sertti . Gerçi ne zaman yumuşak olmuştu ki.
Sıkıca tuttuğu bileğimi öyle bir çekmişti ki ayağa kalkmam ile sürünürcesine onu takip etmek zorunda kalmıştım. Bileğim o kadar acıyordu ki ama ağlayamazdım gözümden firar etmeye çalışan göz yaşlarının inadına göz kapaklarımı yumdum üzerlerine. Küçük bir odaya girdik. Kütüphane gibi bir çok raf vardı bir de hasta yatağı beni ilk önce kucağına aldı ve çok geçmeden hasta yatağına attı. Ne kadar çırpınsamda nafileydi. Belimden büyük bir halat geçirdi. Beni yatağa sıkıca bağladıktan sonra bileklerimi yeniden yatağa kelepçeledi. Karanlıktan pek ayırt edemiyordum. Eline uzun bir şey almıştı ve elindeki şeyde hareket ediyordu. O -o bir . Ah olamaz .---
Evet arkadaşlar yeni bölüm ile birlikteyiz . Bu bölüm fazlası ile karışıktı kafanız karışmış hatta anlamamış olabilirsiniz ama ilerleyen bölümlerde çözüceksiniz.
Bir dahaki sefere bölüm Bora 'dan olucak .
Sizce Bora ' nın elindeki şey nedir bir tahmininiz varsa pasaja yorum olarak bırakırsanız beni mutlu edersiniz.
Sizleri seviyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİREN
أدب المراهقينkadın aşık olabilirdi fakat aşk onu kaldırabilir miydi aşk onu herşeye rağmen kabul edebilir miydi?