~1~

469 27 21
                                    

Pohled Jungkooka

~O 2 týdny později~

Seděl jsem na gauči a čekal až přijde Kiki i s dětmi. Přemýšlel jsem nad Taem.. Proč to udělal.. Vždyť k tomu neměl žádný důvod.. Koukal jsem furt do stropu a dále přemýšlel.

Proč si to udělal? Proč si to udělal mě? A hlavně dětem?.. Jaký jsi k tomu měl důvod? Tolik otázek, ale žádná odpověď.. Hledíc furt do stropu mě vyrušil Bae.

"Tati? Jsi v pohodě?" Jak jsem se lekl tak jsem až povyskočil. "Ano, proč se ptáš Bae?" "Protože brečíš.. Copak se děje Kookie?" Zeptala se mě i Kiki a já se na ně nechápavě koukal.

"Já nebrečím.. Jen jsem se zamyslel" Usmál jsem se a koukl na kluky.
"Kluci běžte si hrát chvíli do pokojíku.. Potřebuju si s vaším taťkou promluvit.." Usmála se na ně a oni přikývli..

"Co kdyby jsme šli večer někam?" Usmála se když kluci byly pryč.
"Jako jak někam?" Zasmál jsem se a utřel si údajně slzy.. "Já vážně brečel?" Zamumlal jsem si pro sebe v duchu.
"Ano.. Třeba do klubu nebo něco.. Aby jsou někoho jiného poznal než mě.. Česky už docela umíš.. A kluci vlastně taky.. Mohly by zase začít chodit do školy a tak.."

"To jo.. No dobře tak někam zajdeme.." Usmál jsem se. "A proč jsi tedy brečel?" "Zamyslel jsem se nad Taem.. A chybí mi Chimie.. Neměl jsem se ho tam nechávat.." Koukl jsem se na zem.

"Chimie? A nemysli furt na Taeho.. Vždyť víš co ti udělal.. A zítra přijede Hobi... Takže.. Nikam neutíkej dobře?" "Dobře" Zasmál jsem se. "A ano Chimie.. Náš pes.." Sklopil jsem zas hlavu a koukal na své nohy.

_____

"Tady je ten bar.. Tak jdeme" Usmála se a táhla mě za ruku dovnitř.
"Nedivím se Hodinu, že s ní je..  Umí Korejsky a je s ní hrozná zábava. "A co tady budeme dělat?" Usmál jsem se zase já. "Bude se pařit!" Křikla a šla k baru, jako poslušný pejsek jsme ji následoval.

Po chvíli šla na wc a já tam zůstal sám.. "Ahoj" Slyšel jsem za sebou. Lekl jsem se, že je to Tae tak jsem neodpověděl. "Haló?" Chytl mě za rameno a já se na něj otočil.

"Ehm Ahoj" Usmál jsem se. "Můžu si přisednou?" "Jasně" Poklepal jsem na židli vedle sebe. "Co tady děláš? Ty nejsi Čech" Zasmál se. "No..  Jsem z Korei" Usmál jsem se. "Já taky" Řekl už Korejsky. "Jak se jmenuješ?" Zeptal se po chvíli.

"Jsem Jeon Jungkook" "Počkat..  Ten Jeon Jungkook?!" "Ano?  Ty mě znáš?" "No jasně! Vzal jsi se s Taem že? A máte dvě děti!  Co tady děláš?" "No..  S Taem už nejsem..  A jak tohle víš?  Fanoušci by to neměli vědět" Nervózně jsem se usmál.

"No, ale byly jste spolu vyfocený! Ani nevím kdo to vyfotil" Usmál se. "A jak se jmenuješ ty?" "Já jsem Kim Ho-jong, ale říkej mi E'Dawn nebo jenom Dawn.." Usmál se a mě došlo kdo to je.
"Pentagon?" Nechápavě se na mě koukl.

"Ty jsi z Pentagonu ne?" Usmál jsem se. "No..  Teď už ne" Zasmál se.
"A já taky nejsem už z BTS..  Takže jsme na tom stejně" Zasmál jsem se taky. Je super..  Podle mě z nás budou dobří kámoši..

První kapitola na světě..  Promiňte, že nevyšla včera, ale nebyl čas a hlavně žádný nápad...  😓🙈

Ale doufám, že tahle knížka bude úspěšná jako minulá!  ❤❤😊

Najdu Tě Vůbec?Kde žijí příběhy. Začni objevovat