Vstal jsem dříve než Jin.. Což jsem se divil. Šel jsem se vysprchovat a udělal ranní hygienu..
Došel jsem pro snídani a to už byl Jin vzhůru. "Dobré ráno" Řekl jsem a Jin se na mě vesele podíval.
"Dobré, už se těšíš za Kookiem?!" Vypískl a vyskočil z postele. Na to, že mu je 30 je akční.. Zasmál jsem se v duchu.
"Jo, ale bojím se.. Neměli jsme nejlepší setkání.." Znervózněl jsem..
Pohled Jungkooka
Vběhl jsem do domu a vydýchal se. "Co se děje?!" Přiběhl ke mě Dawn s vyděšeným vyrazem.
"Nic.. Jen jsem viděl svého bývalého" Nechápavě se na mě koukl. "Myslíš toho L?"
"Ano myslím toho L.." Podlomila se mi kolena a já začal brečet..
"Možná ti to chtěl jen vysvětlit.. Hele.. Hledal tě, tady máš důkaz.. A nejspíše prohledal skoro vše, aby tě našel.. A jak vidíš našel tě.. Nejspíše mu chybíš.." Klekl si ke mě.
"Ale vždyť ty sám víš co udělal! Je mi hrozně.. Já nevím co mám dělat.. Hrozně mi chybí.. Stejně jako dětem, ale co mám dělat? Je to těžké s ním vůbec mluvit.." Řekl jsem skoro neslyšně a sklopil zrak k zemi.
"Já to chápu, ale měl by jsi mu dát šanci aspoň na vysvětlení.. Možná to vážně neudělal naschvál, ale pro tvé dobro.." Usmál se a pohladil mě po vlasech. Po jeho proslovu zmizel za dveřmi do kuchyně.
Přemýšlel jsem hodně dlouho.. Opřený o zeď v chodbičce a myšlenkami úplně jinde. Přemýšlel jsem nad ním, nad tím, jestli to má vůbec ještě smysl..
Po asi 3 hodinách jsem se konečně dokopal k tomu, abych došel do ložnice a na chvíli si zdřímnul.. Lehl jsem si do postele a koukal do zdi, která byla pro tentokrát velmi zajímavá. Po chvíli přemlouvání sám sebe jsem konečně usnul.
Vzbudil mě až zvonek u dveří.. Věděl jsem, že kluci jsou ve škole a Dawn v práci. Takže jsem se neochotně zvedl a došel dolů ke dveřím. Pomalu jsem otevřel a viděl tam stát toho, koho jsem tam čekal ze všech nejmíň.
Snad se líbilo 😅 zase napínat no.. 😂 omlouvám se ❤🙏 a ještě k tomu to je po dlouhé době.. Konečně jsem mohla být s rodinou a nepopřála jsem vám ani hezké svátky.. Hrozně se omlouvám.. Jinak doufám, že jste si je užili 😊
ČTEŠ
Najdu Tě Vůbec?
FanfictionPokračování knížky: Neznámý číslo Kim Taehyung po své chybě hledá svého manžela i 2 děti.. Nemůže je najít a nakonec mu zbývá jen poslední místo. Upozornění: Žádné není 😁 Možná jedno.. A to, že se zde objeví občas i vulgární slova..