"Ahoj Kiki! A.. Kook?!" Vykulil jsem oči při vyslovení mého jména. "Ahoj Hobi!" Vykřikla Kiki. "Co tady děláš Kooko?! Viděl jsem Tae-" "Nemluv o něm nebo jdu pryč.. A jen mu řekneš něco o tom, že jsem tady.. Tak tě vážně nebudu mít rád" Výhružně jsem se na něj koukl.
"Dobře.. Já mu to neřeknu, ale proč si odjel?" "Strejda Hobiii!!!" Slyšel jsem kluky jak běží ze schodů dolů.
"Ahojte!" Křikl a obejmul je. "Kooku? Můžeš na minutku?" Usmála se na mě Kiki."Necháme vás tu. Pojďte jdeme nahoru!" Křikl Hobi a rozeběhl se do pokoje kluků. "Co se děje? Já vim.. Byl jsem trošku tvrdý.. Jen nechci o Taem nic slyšet.." "Jo.. To chápu, ale neměl by jsi ho vyslechnout?" "To nemám v plánu.. Ještě bych se dozvěděl horší věci.." "Nevadí jen jsem ti to navrhla" Řekla a obejmula mě.
_____
"Hobi! Jeďte do porodnice! Hned!" Křikl jsem ve 3 ráno když jsem viděl Kiki sedět na židli v kuchyni.
"Hobi! Notak dělej!" Zvedl jsem Kiki a šel s ní před dům k autu, odemkl jsem ho a posadil ji dozadu. "Jdeš nebo mám jet?!" Křikl jsem k domu. "Tak jedeme.. On dorazí" Řekla Kiki a usmála se. "Dobře naviguj"Pohled Taeho
Jsem s Jinem v Německu.. Tady taky není.. Nebyl ani před tím v té zemi.. Zkoušel jsem ho kontaktovat a nic! Jak kdyby se po něm slehla zem.. Volám.. Píšu.. A nic.. "Jine?" "Hm?" "Myslíš, že mám ještě naději ho najít?" Smutně jsem se koukl do země. "To nevím.. Zbývá ti ještě? Skoro celá země.. Takže.. Může být všude" Zasmál se. "A Hobi jel do Česka.. Tak.."
"To je tak na 6 let.." Spadl jsem flustrovaně do postele. "Ne to ne.. Tak dva roky.. Maximálně 3.. Neboj najdeme ho" Usmál se a šel ke mě. "Pojď.. Půjdeme do baru.. Co ty na to? Ať se trochu odreaguneš" Chytl mě za ruce a postavil mě. Díky Jine.. Jsi má záchrana..
První kapitola měla velký úspěch.. Za což vám děkuji 💞💞 hrozně moc si vás vážím 😊😇 po týdnu.. Já vím.. Mám hodně knížek a nevím jakou psát dříve.. A než se rozhodnu je pár dní pryč.. 🙈 takže se omlouvám 🙈❤
ČTEŠ
Najdu Tě Vůbec?
FanfictionPokračování knížky: Neznámý číslo Kim Taehyung po své chybě hledá svého manžela i 2 děti.. Nemůže je najít a nakonec mu zbývá jen poslední místo. Upozornění: Žádné není 😁 Možná jedno.. A to, že se zde objeví občas i vulgární slova..