~13~

139 12 2
                                    

"Sakraa já jsem kus dementa fakt že jo.." Proklínal se Tae a položil telefon na stoleček. "Teď tam tak týden nepůjdu"

"Kam?" Zeptal se Jin.

"Na ten telefon! Poslal jsem zprávu, kterou jsem chtěl smazat!" Chytl se Tae za hlavu a Jin se zasmál.

"Někoho mi připomínáš" (Mě 😂😂 já to dělám skoro pořád..)  zapřemýšlel se Jin.

"Hmm to je super, ale já to teď pokazil.. Co mám dělat?"

"Tak s tím ti neporadím Tae.. Počkej co odepíše" Pokrčil rameny Jin a Tae vzal telefon do ruky a odemkl ho.

Píše...

"No doprdele" Hodil telefon na postel a začal chodit po pokoji.

"Co zase?" Koukl na něj Jin a Tae si povzdechl.

"Píše.."

Pohled Jungkooka

To co napsal mě vážně zaskočilo.. Nečekal jsem to a hlavně mi nedávalo pořád smysl, proč to Zico udělal.. Ležel jsem v posteli a přemýšlel co mu na to vlastně odepsat.. Možná to bude chyba že tam pojedu.. Možná to bude dobře kdo ví, ale když už mě po tak dlouhé době hledání našel, nemůžu říct ne.. Chyběl mi celou tu dobu co jsme byly tady..

Králíček🐰💞💋
Um.. Budu 100% upřímný.. Taky jsi mi chyběl, ale taky jsem na tebe byl pořádně naštvaný.. Nevěděl jsem jestli jsi to udělal z vlastní vůle, nebo za tím někdo byl, ale když jsme se viděli a pak jsem se probudil u nás řekl jsem si že je něco špatně a tak jsem musel vypadnout.. Nechtěl jsem tě ani vidět.. Bolelo to, ale já musel.. Nečekal jsem že mě budeš hledat 😓 mrzí mě co se stalo, ale i když ti odpustím tak to bude trvat než se dá vše do pořádku.. Navíc už jsem si zvykl na život v Česku.. Potkal jsem Dawna a spoustu army, který byly vážně úžasní.. Ptali se sice pořád na vás a já jim nemohl nijak odpovědět, ale docela jsme si rozuměli.. Tohle vše se stalo a já mezitím stejně myslel na tebe.. Děti taky, ale myslím, že už ti moc nevěří Tae..
Odesláno.

Odložil jsem telefon a otočil se na druhý bok. Kdyby bylo vše tak jak má tak jsem v Korei a ležím u svého manžela? Bůh ví jestli se to dá pořád brát jako manželství..

No.. Je půl 1 ráno a já píšu kapitoly.. Protože mi nejde jaksi usnout 😅 takže se omlouvám za to, že ta kapitola je trošku nudnější.. Ale jdu psát dál, protože pořád nejsem ospalá 😂❤

Najdu Tě Vůbec?Kde žijí příběhy. Začni objevovat