לפני שנה בערך התארסנו ועכשיו סוף סוף החתונה, תיכננו את זה כל כך הרבה וחשבנו על מה אנחנו רוצים שם. שנה לקח לנו לתכנן את החתונה המושלמת ועכשיו... עכשיו הכל נהרס...
~~~~~~~~~~~~~~
-עשר שעות לפני-
"ג'יניונג תנשום עמוק, הכל יהיה בסדר, תפסיק לדאוג" ג'אבאם ניסה להרגיע את חברו שעומד להתחתן בזמן שמסדר לו את העניבה.
"אם פתאום הוא ישנא אותי? אם נפרד? אם משהו יתפקשש בחתונה? אם..." ג'יניונג רצה להמשיך לשאול בדאגה אבל קלט שג'אבאם משתיק אותו.
"אבל..." הוא ניסה להמשיך לדבר.
"ששששש!" ג'אבאם התעצבן, כבר שנה שג'יניונג חופר לו על זה שהוא מפחד שאיכשהו ג'קסון יעזוב אותו.
ג'יניונג לקח נשימה עמוקה, נרגע.
"לא יכול לקרות כלום, סידרתי את זה שהכל יהיה מושלם. אני וג'קסון ביחד כבר כמה שנים, אז למה שהוא יחליט לעזוב אותי דווקא ביום החתונה? לא אמור לקרות כלום" ג'יניונג אמר בחיוך מזויף, ניסה לשקר לעצמו שהוא לא דואג.
"או יופי, סוף סוף אתה מבין" ג'אבאם אמר וזז מהמראה כדי לתת לג'יניונג לראות את עצמו.
"אהה" בדיוק ג'יניונג הרגיש כאב קל בחזה שלו.
"מה קרה?" ג'אבאם נבהל.
"אה? לא, כלום, לא משהו חשוב" ג'יניונג הסתיר את זה, הוא לא רצה להתעסק במה שזה לא יהיה עכשיו. וגם.. כמה כאב כזה קטן יכול להיות מסוכן?
"טוב..."
~~~~~~~~~~
"זה הולך להיות היום הכי מושלם בעולם, נתחתן ואחרי זה נקנה ביחד דירה, נתחיל לאמץ ונזדקן ביחד. יהיו לנו חיים מאושרים" ג'קסון אמר בחיוך לשושבין שלו.
הוא נמצא כרגע בחדר שלו ביחד עם מארק. מארק יושב על הכורסא שם והוא הולך מצד לצד בחדר, כבר עשה למארק סחרחורת. אבל הוא לא יכול לעצור, הוא מתרגש, יותר מידי מתרגש.
"בבקשה תשב, כבר כואב לי הראש מלהסתכל עליך, אני עוד אקיא לך פה" מארק אמר לחברו המרוגש.
"איך לשבת? אני מסוגל לעצור בכלל?" ג'קסון שאל כשמסתכל על מארק, הוא חייך חיוך שאי אפשר לתאר. חיוך מאושר.
"בחיים לא ראיתי אותך כל כך שמח אבל רציני אתה חייב להרגע! עוד תפגע או תפגע במשהו" מארק ניסה עוד פעם לעצור אותו.
"אבל אני לא יכול, אני לא יכול להפסיק לחשוב על זה שעוד מעט אני מתחתן עם אהוב ליבי, עם האדם שאני אוהב ואני אחיה איתו לעד" ג'קסון אמר את זה במהירות. הוא לא נשם נורמלי מרב שהתרגש.
"אתה חייב להרגע, דחוף. אתה צריך לנשום ולשבת, אל תגמור את הכוחות שלך" מארק ביקש וג'קסון לא ידע אם להקשיב לו.
YOU ARE READING
KPOP ONE SHOT'S
Kurzgeschichtenספר וואן שוטים לא הכל רומנטי ממליצה בעיקר על הפאנפיקים של אסאףניין כי הם כתובים הכי טוב. מכיל סמאט לפעמים מצטערת אבל מחקתי את הוואן שוטים של ביטיאס, אקסו וניואסט מקווה שתבינו