"מכירים את ההרגשה הזאת שאם לא תעשו משהו תפגעו בכל כך הרבה אנשים ותאכזבו אותם אבל אם תעשו את זה תפגעו רק בעצמם? אם תעשו את זה, הם ישמחו אבל אתם רק תבכו..."
~~~~~~~~~
נק' מבט טאיאנג.
אז נפרדתי ממנו לפני יומיים, באותו יום לא הרגשתי רע ואפילו לא בכיתי בגלל זה. בכיתי בגלל זה שנפגעתי ממנו, בכיתי מדברים אחרים, לא בגלל שזרקתי אותו מהחיים שלי. אבל עכשיו אני מרגיש שאולי זאת הייתה....טעות? אני לא יכול להסביר כל כך את ההרגשה הזאת...
מה שבאמת קרה זה שהוא דיבר עליי עם מישהו שאני ממש שונא, מישהו שממש פגע בי בעבר. זה לא היה משהו רע, הוא באמת לא דיבר על משהו רע, סתם משהו מטומטם והשם שלי נכנס בשיחה.
אני אפילו לא יודע למה נפגעתי מזה, אני מניח שיונגקיון פשוט הדליק אותי על זה שאני אמור להפגע מדבר כזה. אז אמרתי לו מה דעתי וניתקתי איתו קשר.
חבל, ככה שברתי את הקשר שלנו.
הוא אמר לי שהוא עבד ממש קשה על זה שהקשר ישאר אבל אני לא עשיתי כלום וזה ממש לא נכון, אני הרגשתי בדיוק ההפך. כאילו אני זה שנלחם על הקשר אבל הוא לא...
על זה כבר התעצבנתי, הוא לא ראה כמה עבדתי על זה? כמה לא רציתי לוותר עליו? הוא לא ראה כמה הוא חשוב לי? אם כל הפעמים שאמרתי לו את זה...
אני אומר את האמת, ניסיתי לשנוא אותו. ניסיתי למצוא בו דברים רעים יותר מטובים, באמת שרציתי לשנוא אותו. עשיתי את זה כדי שאם אני אשנא אותו יהיה לי יותר קל לזרוק אותו, להעיף אותו ממני, כי ידעתי שכל האנשים שקשורים אליי שונאים אותו ואת הקיום שלו מהמון סיבות.
אז אחרי שזרקתי אותו, באמת הרגשתי שנאה אליו, הרגשתי שאני לא צריך אותו יותר בחיים שלי. אבל עכשיו... אני מרגיש געגועים, אני מרגיש אהבה, אני מרגיש שאני צריך שיהיה פה איתי אבל הוא לא.
אז למה באמת אני לא חוזר אליו? למה באמת אני לא הולך אליו ואומר לו שהוא חשוב לי? באמת... אני פשוט מפחד(?) אני לא יודע...
זה כאילו, הוא שם, הוא פשוט שם, לא משנה מה אני רוצה אני מרגיש שהוא נשאר באותו מקום. אני לא יודע מה עובר עליו, הוא בטח שונא אותי עכשיו.
אבל הפחד האמיתי שלי זה... זה שהוא ישנא אותי, זה שהוא לא יסכים לזה, זה שאני אראה חלש אם אני אחזור אליו... נכון?
זה וגם העובדה שהחברים הכי טובים שלי שונאים אותו, שונאים את קיומו, לא רוצים שאני אהיה קשור אליו...
ואם אני אחזור אליו, הם יתעצבנו עליי! הם חשבו שאני בסדר עם זה שאני לא קשור אליו יותר אבל זה שקר... אני פשוט חי בשקר. אני חי בשקר שאני לא רוצה אותו אבל וואו אני אוהב אותו, וואו אני צריך אותו.
ג'איון אמר לי שהוא שונא אותו מהמון סיבות, עוד מלפני שאני הכרתי אותו. ג'איון הכיר אותו לפניי ותמיד היו לו בעיות איתו, הוא היה מעצבן ומתנשא, מגעיל שמציק לכולם. אבל עכשיו הוא שונא אותו בגלל שהוא פגע בי, הוא פגע בי המון, בכל כך הרבה דרכים.
אז איך אני עדיין אוהב אותו?
איך הוא עדיין חשוב לי?
יונגקיון שונא אותו בגלל שהוא מתנשא ממש, תמיד הוא חייב להראות שהוא יותר טוב מכולם. מהשניה שהוא פגש אותו פעם ראשונה הוא שנא אותו.
הדברים האלו רעים, ואני באמת לא אוהב את זה בו. אבל אני אוהב אותו ואני צריך אותו. אני פשוט מתגעגע אליו, לראות אותו, מתגעגע לחיוך שלו, פשוט מתגעגע אליו...
אני מנסה להסתיר את ההרגשה הזאת, אני מנסה להסתיר את זה שכואב לי שאנחנו לא ביחד יותר אבל זה פשוט לא מצליח...
אני מתגעגע אליו, אני אוהב אותו, אני לא רוצה לוותר עליו, הוא שינה אותי כל כך ואני עדיין צריך אותו. תחזירו לי אותו... בבקשה.
באמת שאני לא באמת שונא אותו, אני רק מראה אליו שנאה אבל אני לא רוצה לוותר עליו.
עכשיו הפרידה הזאת סופית, הוא לא יחזור בחיים...
"סוק-וו תחזור אליי, אני מתגעגע אלייך"
YOU ARE READING
KPOP ONE SHOT'S
Short Storyספר וואן שוטים לא הכל רומנטי ממליצה בעיקר על הפאנפיקים של אסאףניין כי הם כתובים הכי טוב. מכיל סמאט לפעמים מצטערת אבל מחקתי את הוואן שוטים של ביטיאס, אקסו וניואסט מקווה שתבינו