yunjun - iKON

224 15 10
                                    

אתמול אחותי הייתה מעורבת בתאונה, רכב פגע בה והעיף אותה. היא האדם שהכי חשוב לי ביקום הזה ואני פשוט מתחילה לבכות עכשיו במחשבה על מה שקרה לה אתמול. אני כל כך שמחה שלא קרה לה כלום חוץ מכמה פציעות, אני שמחה שהיא לא משותקת או מתה.

פחדתי כל כך כשגיליתי את זה וישר התחלתי לבכות. זה קשה לדעת שמשהו כזה קרה לאדם שהכי חשוב לך מהשניה שהוא נולד.

אז הסיפור הזה מוקדש לאחותי שכרגע אני בוכה משמחה שהיא חיה ושהיא בסדר.

זה על אחד השיפים האהובים עליה וזה מבוסס קצת על התאונה שלה.

תמר אני אוהבת אותך, באמת. וסליחה שזה קצר.

Tamar_Sella

~~~~~~~~~~

.

תמיד אומרים שאדם לפני המוות רואה את כל החיים שלו לפניו, אבל אצלי זה היה שונה. הייתי קרוב למוות והדבר היחיד שראיתי זה המוות שלי, עשיתי הכל כדי להציל את עצמי.

אני לא מבין את האנשים שרואים את כל החיים שלהם, כאילו רציני? מה אתה חושב על החיים שלך ועל הבעיות שהיו לך בחיים? תחשוב על זה שאתה יכול להציל את עצמך.

יש אנשים שרואים את האהבה שלהם מול העיניים. את האדם שהם רוצים להיות איתו, את האדם שהם אוהבים. אצלי זה לא היה ככה, כי טוב... אין אדם שאני אוהב ואין אדם שיאהב אותי.

איך זה לראות את המוות מול עינייך שכל מה שאתה מפחד ממנו בחיים שלך זה המוות? איך זה להרגיש שכל דבר יהרוג אותך ואז באמת לראות משהו שבשניה יכול להרוג אותך.

~~~~~~~~~~~~

נק' מבט כללית.

יונהיונג יצא מביתו כדי ללכת לעבודה שלו, הוא נעל את הבית והתחיל ללכת ברגל לתחנת אוטובוס. בשניות האוטובוס הגיע והוא עלה עליו. יונהיונג שילם והלך להתיישב, רק מחכה שהאוטבוס יגיע לתחנה בה הוא צריך לרדת, הוא ממהר.

תוך עשרים דקות האוטובוס הגיע לתחנה ויונהיונג ירד. הוא הרגיש שהנסיעה הזאת ארוכה מידי בשבילו, כנראה בגלל שהיו פקקי תנועה.

האוטובוס נסע ויונהיונג התחיל ללכת לכיוון המעבר חציה. זה היה מעבר חציה חסר רמזורים, היה צריך לחכות שמכונית תעצור כדי לעבור וזה בדיוק מה שיונהיונג עשה.

מכונית אחת עצרה, בנתיב שרחוק ממנו, אז החליט לחצות את הכביש. כשירד לכביש והתחיל ללכת ראה מכונית כלשהי שלא עוצרת, אלא ממשיכה במהירות לעברו, אפילו מאצה.

לקח לו שניה לקלוט מה קורה אבל בשניה שקלט ניסה לחזור לאחור כדי לא להפגע מהמכונית. הדבר היחיד שהוא ראה בעיניים שלו זה זה שהוא עומד למות עכשיו, הוא הרגיש שהוא חייב להציל את עצמו כמה שיותר מהר.

KPOP ONE SHOT'SWhere stories live. Discover now