"אוף נמאס לי ממנו, באמת שנמאס לי" טאיאנג אמר עם דמעות בעיניו.
"אז למה אתה בוכה ממנו? תסיים את הקשר הזה כבר, תגמור את זה. מה כבר יקרה? בכל מקרה נמאס לך" יונגקיון ניסה להסביר לבוגר ממנו.
"אני אומר לך את האמת..." טאיאנג אמר בשקט. "אני פשוט לא יכול. הוא חשוב לי יותר מידי לא משנה כמה אני בוכה ממנו, לא משנה כמה אני סובל ממנו"
"תהיה יותר מדויק, הוא פוגע בך אז למה אתה לא נפרד ממנו?" יונגקיון ניסה להבין, הוא הרגיש תמים.
"נכון אני כל הזמן אומר לך כמה אני שונא אותו? נכון אני יודע שאתה שונא אותו...? באמת שכל אדם שקשור אליי שונא אותו. כאילו, אני כן שונא אותו לפעמים, הוא משגע אותי, הוא מעצבן אותי, לפעמים בא לי לדחוף אותו למים סוערים, אני מרגיש שאני צריך להפטר ממנו אבל בעצם אני אוהב אותו בדרך שאני לא יכול להסביר, אני בוכה בגללו כי הוא חשוב לי כל כך ופתאום הוא מתרחק ממני. אני רק רוצה שהקשר שלנו יחזור להיות מה שהיה אבל שהוא יפסיק את ההתנהגות המגעילה שלו" טאיאנג הסביר עם דמעות שלא הפסיקו לרדת.
"טאיאנג תפסיק לבכות, זה לא שווה את זה..." יונגקיון חיבק אותו, לא הסכים לשחרר.
"אני מצטער שאני מראה שאני שונא אותו, אני מצטער על זה שאני אומר לך להפרד ממנו. אבל אני רואה מה הוא עושה לך וזה מציק לי!! אתה חשוב לי יותר מהמון אנשים, שינית אותי ועזרת לי, אז אני דואג לך. תבין אותי. לא בא לי שתבכה מאדם מטומטם שלא שם לב בכלל לאיך הוא מתנהג" יונגקיון היה נשמע קצת עצבני, אבל הוא רק רצה להראות לטאיאנג כמה הוא חשוב לו.
"אתה לא מכיר אותו באמת, אתה לא מכיר כמו שאני מכיר. נכון הוא נראה אדם קר ומגעיל לפעמים, הוא מתנהג מגעיל לאנשים בלי לשים לב . אבל באמת אני מכיר את האישיות שלו! אני יודע מה הוא באמת. הוא אדם עדין, אוהב, אחד שרק צריך אהבה. היו לו חיים קשים ובגלל זה קשה לו להפתח לאנשים, במקום להפתח אליהם הוא מגעיל אליהם ומנסה להראות שהוא יותר טוב מכולם. הוא שינה אותי בחצי שנה שאנחנו מכירים ואני חושב שגם אני שיניתי אותו" טאיאנג אמר את מה שהיה לו על הלב, הוא חייך ממחשבה על הצעיר ממנו.
"אני אוהב אותו כל כך אבל לפעמים אני גם שונא אותו"
"אז אולי תדבר איתו? תסביר לו..." יונגקיון הציע.
"על מה? אני מרגיש שאנחנו מתרחקים ממש, אני מרגיש שאנני כבר לא חשוב לו, אני מרגיש שהוא לא רוצה להיות איתי יותר. אני באמת מרגיש שמה שיש בינינו עומד להעלם" טאיאנג פחד.
"על זה. תסביר לו מה אתה מרגיש. תסביר לו שאתה מתגעגע אליו" יונגקיון אמר לו בחיוך אבל בעצם הוא שנא את עצמו על זה שאמר את זה. אף אחד לא ידע, במיוחד לא טאיאנג, אבל הוא אהב אותו. היו לו רגשות אליו בערך מאז שהם הכירו וכל שעבר הזמן הרגשות הפכו לאהבה שהיה לו קשה להשתחרר ממנה.
YOU ARE READING
KPOP ONE SHOT'S
Cerita Pendekספר וואן שוטים לא הכל רומנטי ממליצה בעיקר על הפאנפיקים של אסאףניין כי הם כתובים הכי טוב. מכיל סמאט לפעמים מצטערת אבל מחקתי את הוואן שוטים של ביטיאס, אקסו וניואסט מקווה שתבינו