נק' מבט יונגבין:
"זה נגמר, אני מצטער" שמעתי מבעד לטלפון ולא הבנתי מה קרה, הוא נפרד ממני הרגע? מה כבר עשיתי שהוא נפרד ממני? רבנו? עשיתי משהו לא נכון? אני פשוט לא מבין...
כל הזמן הוא מאיים שהוא יעזוב אותי אבל אז איכשהו הוא חוזר, מה עכשיו זה סופי? מה הוא משוגע? הוא לא חושב שנמאס לי מהזריקות היומיות האלו? אבל איכשהו, כל פעם מחדש, אני מסכים לחזור אליו, הוא שולט עליי כמו קסם?
בטח מחר הוא יחזור, ישנה את דעתו, למרות שזה אף פעם לא נגמר ככה אם חושבים על זה.
אמרת לי כל כך הרבה פעמים אני האחד בשבילך, שאתה אוהב אותי יותר מכל אדם ביקום הזה. אז מה קרה פתאום? הכל שקר? עכשיו אתה נפרד ממני סופית?
נמאס לי מהשקרים האלו, פשוט אמרת, "אני מצטער". זה בחיים לא קרה ככה! בחיים לא נפרדת ממני עם המילים "אני מצטער".
אני נתתי לך הכל, אני תמכתי בכך בכל דבר ביקום. אבל פתאום אתה עוזב אותי? ניתקת את הטלפון אפילו בלי להסביר. והפעם... סתם החלטת שבא לך להפרד? כי בפעמים הקודמות זה בגלל שתמיד עשיתי משהו, מה עכשיו?
אני ממשיך ליפול למשחקים האלו שלך, אני ממשיך לסבול ממך, אבל איכשהו אני עדיין אוהב אותך.
אני יודע שמחר תחזור, כי בחיים לא עזבת ליותר מיומיים. אבל הפעם, אני לא אתן לך להשאר, אני אעיף אותך ממני וזה סופי. אני לא אחזיק אותך לנצח לצידי, אני לא אחזיק אותך לנצח לידי.
נמאס לי, אני רוצה להשתחרר ממך, סופי. אני לא מסוגל יותר לסבול את השגעונות שלך, את הפרידות שלך. המילים שלך קרות, ההתנהגות שלך קרה, אתה פשוט מעצבן, אתה פשוט מרושע, אתה פשוט קר.
מצחיק אותי שנשארתי איתך, מצחיק אותי שהייתי איתך למרות שהיית מגעיל אליי.
אתה אמרת שהזוגיות שלנו לא תשנה, לא משנה איך העולם ישתנה אנחנו נשאר ביחד. אם כל הפירדות האלו זה לא נראה לי נכון! הזוגיות שלנו לא השתנתה כמה חודשים, כל הפירדות בכל שבוע, כל הריבים. עכשיו אבל, זה עומד להשתנות, סופי. אני לא אשאיר אותך איתי כשאתה רק תפגע בי.
אמרת שהזוגיות לא תשתנה, אני מצטער אבל אני משנה אותך. תלמד לחשוב על המעשיים שלך.
~~~~~~~~~~~
עבר שבוע מאז הפרידה שלי ושל אינסונג, בנתיים הוא לא חזר וזה מפתיע אבל זה לא משנה לי כי סיימתי איתו.
אני עדיין מנסה להבין למה הוא כל כך אהב לפגוע בי, אני עדיין מנסה להבין למה היה לו כל כך כיף להפרד ממני.
אהבתי אותו, באמת, ואני לא אומר שהאהבה נעלמה כי זה שקר, אבל נמאס לי. נמאס לי ממנו...
אני לא מסוגל יותר עם הפרידות האלו, זה מעצבן, נמאס לי. נמאס לי גם מהאיומי פרידות...
YOU ARE READING
KPOP ONE SHOT'S
Short Storyספר וואן שוטים לא הכל רומנטי ממליצה בעיקר על הפאנפיקים של אסאףניין כי הם כתובים הכי טוב. מכיל סמאט לפעמים מצטערת אבל מחקתי את הוואן שוטים של ביטיאס, אקסו וניואסט מקווה שתבינו