מזהירה מראש, בחיים לא כתבתי משהו כזה וכתבתי את זה מאחד בלילה עד עכשיו (ארבע בבוקר) אז אני עייפה.
מקווה שתאהבו, באמת שזה שונה מדברים שכתבתי עד עכשיו.
מכיל סמאט."בוא נלך הביתה" ג'אהיון אמר לטאיונג ותפס את ידו בחוזקה.
הבחור שדיבר עם טאיונג היה מבולבל מהדרך הקשה בה ג'אהיון משך את טאיונג משם לצד. הוא לא היה בטוח אם לומר משהו לגבי זה אבל באותו הרגע הוא קלט את טאיונג מנשק את צאוורו של ג'אהיון.
"היה כיף לדבר איתך טאיל אבל נראה שהחבר שלי צריך קצת צומי" הוא אמר וקרץ לבחור, ישר אחרי זה התחיל לעקוב אחרי ג'אהיון אל מחוץ למועדון.
ידיד שלהם הזמין אותם. יותר מדויק, טאן הזמין אותם כי רצה לחגוג את יום הולדתו וברור שהם הלכו לשם. לא רק בגלל טאן, אלא גם בגלל שהם לא יצאו מהבית כבר נצח, לוח הזמנים שלהם היה דיי צפוף.
בסתר טאיונג מאוד רצה ללכת בגלל שידע שהוא ימצא דרך להציק לג'אהיון. ידע שימצא דרך להכעיס אותו אז עשה מה שהוא אמר עכשיו. טאיונג ידע בדיוק מה עומד להגיע לו כשהם יגיעו לביתם.
והוא צדק, בדיוק כשנכנסו אל תוך הדירה, ג'אהיון דחף את טאיונג לקיר ונישק אותו בחוזקה.
"למה לעזאזל פלירטטת עם הבחור הזה?" ג'אהיון נהם לתוך אוזנו של טאיונג אחרי שניתק את הנשיקה. הוא התחיל לכרסם את תנוך אוזנו של טאיונג וירד לנשק את צאוורו, מה שגרם לטאיונג לגנוח.
"תענה לי!" ג'אהיון ציווה ומשך בשיערו של טאיונג כדי שיהיה חייב להסתכל אל תוך עיניו.
"לא פלירטטתי איתו" טאיונג נחנק.
"אני רק הייתי עדין"
ג'אהיון תפס בגרונו של טאיונג עם יד אחת וביד השניה המשיך למשוך בשיערו.
"מה אמרתי לך לגביי שקרים בייבי בוי?"
טאיונג השתנק והסתכל לתוך עיניו של ג'אהיון. ג'אהיון ממש כעס! ולעזאזל, טאיונג אהב את זה!
"אסור לשקר לך" טאיונג לחש.
ג'אהיון הינהן ושיחרר טיפה את שיערו של טאיונג אבל עדיין משך אותו ממש חזק. בידו השניה שהוריד מצאוורו של טאיונג הוא תפס את ישבנו ומחץ אותו, כך שטאיונג הוציא גניחה חזקה.
"אז אני אשאל אותך שוב, בייבי בוי, למה פלירטטת עם הבחור הזה?" ג'אהיון שאל בחיוך כועס.
"פלירטטתי איתו כדי להכעיס אותך, רציתי שתעניש אותי" טאיונג הודה ונאנח בזמן שג'אהיון שיחרר לו את השיער.
"או בייבי בוי, אתה יודע שהכעסת אותי יותר בכך ששיקרת לי, נכון?"
טאיונג הינהן והסתכל לכל מקום שהוא לא עיניו של ג'אהיון.
YOU ARE READING
KPOP ONE SHOT'S
Short Storyספר וואן שוטים לא הכל רומנטי ממליצה בעיקר על הפאנפיקים של אסאףניין כי הם כתובים הכי טוב. מכיל סמאט לפעמים מצטערת אבל מחקתי את הוואן שוטים של ביטיאס, אקסו וניואסט מקווה שתבינו