erkek lisesi !!

128 14 22
                                    

Yine müdürürün odasına gidiyorduk .
Arkadaşlarım (dua ve ariana yla. )  öğretmenler odasının dolabını kırmıştık. Müdürün odasına girdik ve Dua :"özür dileriz bi daha olmaz." dedi canım arkadaşım dua lipa Müdür:" nedemek bi daha olmaz artık buraya gelmekten sıkılmadınızmı?!"
Dedi alaycı bi tavırla. Bunların hepsini bana bakarak söylemişti. Müdür: "böyle olmıycak sizi başka bi liseye yazdırıcam belki erkeklerin yanında sesiniz kesilir?" ne başka bir lise mi inanmıyorum yaaa . o erkek ler derken ne kastetti acaba . Neyse yakında çıkar kokusu. Ama burda büssürü arkadaşım var onlara ne diycem peki ya annem le babam inanmıyorum. Ben:"lütfen burda kalalım hatamızı telafi edebiliriz hem annem le babam çok üzülür " Müdür: "sanki umrumda hem kayıt işlemlerini başlattım bile. şimdi odamdan çıkın .

                             

                                 ...

Bavullarımızı taksiye koyduk ve kim taksiye para vercek diye düşünüyorduk.adam benim elimdeki parayı aldı ve yolculuğa başladık bu sırada ben kendimi tanıtiyim adım selena gomez 35 yaşındayım .
Araba durdu ve ariana :"hadi selena in" ben:"tamam" üçümüzde inmiş liseyi süzüyorduk aman tanrım lisenin adı erkek lisesi

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem . çok heyecanlı yım. Yıldıza basıp yorum yapmayı unutmayın karakterler aşağıda.

Justin Bieber

Selena gomez


Vampir AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin