...
Daha sonra düzenlemiş olduğu resmi göndermişti. Bu sırada gençler de yavaş yavaş kendilerine geliyorlardı. Bu sırada gençleri bırakmasını, ne istiyorsa vereceğini söyleyen mesajlar ardı arkasına geliyordu. Anlaşılan resmi gerçek sanmışlardı. O an neden gerçekten bunu yapmadığını düşündü Yağız. Neden gerçekten onlardan birine zarar vermedi?
Bir anda ağabeyinin söyledikleri geldi kulaklarına.
''Sana yapılan kötü her ne olursa olsun o kişiye aynı şekilde karşılık vermeye çalışma sakın. Bu seni sadece onun seviyesine indirir. Sen, sen olmalı ve o şekilde yaşamalısın. Bunu sakın unutma. Eminim annem ve babam yaşıyor olsaydılar sana aynen bunları söylerlerdi.''
Yağız'ı yetimhanede ağabeyi büyütmüştü. Trafik kazasında ölen anne ve babası ona ne söylemesi ne öğretmesi gerekiyorsa hepsini ağabeyi öğretmişti. Ama sadece bir şeyi yapamamıştı. Geride bırakılan Yağız'dan intikam duygusunu alamamıştı.
Yağız'ın gözlerinden damlayan gözyaşları onu kendine getirmişti. Hemen toparlanmış ve resimle ilgili kısa bir mesaj atmıştı.
''Resimde bir ipucu var. Bunun ne olduğunu bulun. Süre başladı. Kalan süre 19 dakika 59 saniye.''
Mesajı gönderdikten hemen sonra telefonu sessize almış ve masaya bırakıp ekrana dönmüştü. Gençler yeni yeni toparlanıyorlar ve neden Barış'ın gömleğinin açık olduğunu tartışıyorlardı. Bu olaya Yağız el atmıştı. Bilgisayar üzerinden gençlerin odasındaki televizyona düzenlemiş olduğu Barış'ın resmini açmıştı. Ekranın açılmasıyla hemen dikkatlerini oraya vermişlerdi. Barış şaşkınlıkla önce ekrana daha sonra hızlıca tekrar bedenin bakmıştı. Üzerinde hiçbir çiziğin olmadığını görünce rahat bir nefes vermişti. Ardından Yağız'ın kahkahası duyulmuştu.
''Ne oldu Barış? Resimden baya etkilendin anlaşılan.''
''Bunu neden yaptın?''
Efe'nin sorusu, Yağız'ın ilerleteceği sohbeti daha da kolay hale getirmişti. Bu yüzden hemen soruyu cevapladı.
''Sadece sizlerle oyun oynamak olmaz. Aileleri de araya katmak gerek değil mi? Onlara bir soru sordum ve yanlış cevap verdiler. Bende ceza olarak bu resmi gönderdim. Bu resimde de bir ipucu olduğunu ve ne olduğunu bulmaları gerektiğini söyledim. Yirmi dakika içinde bulmazlarsa tekrar sizin yanınıza geleceğim. Ceza kısmı sadece sizlerle olacak çünkü. Her neyse, sizce bu resim neyi anlatıyor gençler? Bir fikriniz var mı?''
''Senin bir psikopat olduğunu gösteriyor.''
Barış'ın cevabı Yağız'ın gülümsemesine neden olmuştu.
''Hayır Barış'çım. Gerçek bir psikopat resim üzerinde oynamak yerine bunu gerçekten yapardı. İstersen bir dahakine gerçek psikopat olabilirim.''
Sessizlik tekrar yüz gösterdiğinde bu kez Yiğit açık bir şekilde konuşmuştu.
''Umut''
Yağız artık Yiğit'in bir şeyler bildiğinden emindi. Sessiz kalmaya devam ettiğinde Yiğit gözlerini kameraya çevirmiş ve tekrar konuşmuştu.
''Sen onu tanıyorsun. Umut, senin bir yakının değil mi? Bizi bu yüzden kaçırdın ve ailemize bunları bu yüzden yapıyorsun. Onlar sana ne yaşattıysa, sende onlara aynısını yaşatmaya çalışıyorsun. Değil mi?''
Yağız kısa bir süre sessiz kalsa da Yiğit'i daha fazla merakta bırakmamıştı.
''Evet. Onu tanıyorum. Bana ne bildiğini anlat. Hemen!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
Action...Birçok filmde anlatılır intikam hikayeleri. İşte bu da benim hayatım ve benim intikam hikayem... 3 bölümden oluşan kısa bir hikayedir. Umarım çalışmama bir şans tanır ve beğenerek okursunuz ^^ Tüm hakları Yağız'ın kalbinde saklıdır! 03.07.2018