Κεφάλαιο πρώτο.

503 20 4
                                    

Kathy's POV

Ήμουν στο δρόμο μου για να βγω από το Mall. Ήταν απλά μια κανονική ημέρα. Καθώς περπατούσα έπεσα πάνω σε κάποιον. Κοίταξα το πρόσωπο του και έπαθα σοκ. Το άτομο στο οποίο έπεσα επάνω ήταν ο Justin. Έπεσα πάνω στον Justin! 

"Umm, συγγνώμη ... Justin δε-δεν ήθελα να πέσω πάνω σου. Δεν σε είδα." Είπα με χαμηλή φωνή ελπίζοντας ότι δεν θα ήταν θυμωμένος μαζί μου. Ποτέ δεν απάντησε, δεν με κοίταξε ούτε με ένα έντονο βλέμμα για να μου δείξει ότι θύμωσε που έπεσα πάνω του ή κάτι τέλος πάντων. Έφυγε, απλά έφυγε! Πήρα τα πράγματά μου που ήταν όλα κάτω στο έδαφος και ξεκίνησα για το σπίτι. Προσπαθούσα να μην σκέφτομαι αυτό που μόλις έγινε, τουλάχιστον μέχρι να πήγαινα στο δωμάτιο μου όπου θα μπορούσα να έχω την ησυχία μου. Όταν μπήκα μέσα στο σπίτι είδα τη μαμά μου να μαγειρεύει. 

"Γεια σου μαμά." Είπα ενώ πήγαινα επάνω στο δωμάτιό μου. Δεν είχα διάθεση να μείνω και να μιλήσω μαζί της, ήθελα απλά να κλειστώ στο δωμάτιο μου.

«Πού πας Kathy; Δεν σκοπεύεις να φας;" ρώτησε με ανησυχία. Ήταν πραγματικά υπερπροστατευτική και αυτό ήταν, μερικές φορές, πραγματικά ενοχλητικό, ακόμα και με το φαγητό έκανε σαν τρελή. 

"Δεν πεινάω. Θα φάω λίγο αργότερα!" Της απάντησα και συνέχιζα να ανεβαίνω τις σκάλες. Όταν ήμουν στο δωμάτιό μου, έκλεισα την πόρτα μου, σύνδεσα τα ακουστικά μου με το κινητό και έβαλα το Boyfriend του Justin να ακούσω. Ω Justin, έγινες έτσι εξαιτίας της. Ήταν σαν να μην έπεσα καν πάνω σου, είσαι χαμένος στο δικό σου κόσμο. Κάθισα στο παράθυρό μου. Μπορούσα να δω το σπίτι του από εκεί και είδα το αυτοκίνητο του να έρχεται. Αφού το πάρκαρε, άρχισε να πηγαίνει στο σπίτι με τα ψώνια που αγόρασε. Ήταν μόνος λόγος για να βγει έξω από το σπίτι του, όταν ήθελε να αγοράσει κάτι ή αλλιώς κάθόταν απλά στην πίσω αυλή του μόνος του. Ω Justin, σε παρακαλώ, ξεπέρασέ το... 

Justin's POV

Είμαι χαμένος σε έναν άλλο κόσμο από ... ΟΧΙ, δεν θέλω να το σκέφτομαι ... Πρέπει να ξεχάσω, είναι ο μόνος τρόπος. Συνέβη πριν από τέσσερα χρόνια. Πρέπει να το ξεπεράσω. Πήγα σπίτι από το εμπορικό κέντρο με το αυτοκίνητό μου, πήρα τα ψώνια και μπήκα μέσα. Τα άφησα στην κουζίνα και πήγα έξω για να πάρω λίγο καθαρό αέρα. Κάθισα στο παγκάκι που πάντα κάθομαι και το μόνο πράγμα που έκανα ήταν να σκέφτομαι. Στο εμπορικό κέντρο ήταν ένα κορίτσι. Θυμάμαι ότι έπεσε πάνω μου... ζήτησε συγγνώμη αλλά δεν της απάντησα. Αυτή ήξερε το όνομά μου. Κάποτε όλοι ήξεραν το όνομά μου, μέχρι που εκείνη μου κατέστρεψε τη ζωή. Γιατί δεν απάντησα σε αυτό το κορίτσι; Γιατί δεν της είπα ότι ήταν εντάξει; Πριν από όλα αυτά, αυτό δεν θα είχε συμβεί, πριν από όλα αυτά... Πώς έγινα έτσι; Πότε; Πρέπει να ξεχάσω. Πρέπει να ξεχάσω... 

The girl who saved me (Greek)Where stories live. Discover now