4

1.1K 31 2
                                    

Edward dan

Şimdi alayla gülme sırası bendeydi.Yüzüme kin ve nefretle bakıyordu.Onu sinir etmek hoşuma gitmişti ne yalan söyleyeyim.Ben bu düşüncelerle dalmışken bir alkış sesi geldi.Yavaş ama hararetli bir alkıştı bu herkes kafasını alkışın yönüne çevirmişti, alkışlayanı görünce olduğum yere çivilenmiş gibi hissettim alkışlayan kişi James ti.Kekelemeye yakın bir şekilde konuşmaya başladım

-S...sen ölmüştün.Seni parçalara ayırıp yaktık nas- sözümü yarıda kesip heyecanla konuşmaya başladı

-Demekki iyi yakamamışsınız

-Lafı uzatma James nasıl kurtuldun

-Siz gittikyen sonra Victoria geldi, benim bilincim kapalıydı tabii onun anlattığına göre tam yanmadığımı anlamış ve güçlü cadılardan biri olan Joseph in yanına götürmüş, ve sonuçç kollarını açıp vücudunu gösterdi benim...

Donup kaldım.İnanmak çok zordu ve ayrıca Joseph de onlara geçmişti Carlise yi arayıp yardım istemeliydim çünkü bu işin sonu savaştı, kurtları ve cadıları yanımıza çekmeliydik.Ama önce Jacob u aramalıyım Bella ya iyi bakmalı ve sürüyü bizim için ikna etmeli.En kötüsü de tek şansımın Jacob olması...

Aro dan telefon görüşmesi yapmak için müsaade istedim.O da izin verdi.Çıkıp muhasebeye gittim oradaki kadına telefon görüşmesi yapacağımı söyledim.O da çekildi.İlk önce Carlise yi aradım ona olanları anlattım o da hiç beklemediğim bir şekilde tamam deyip kapattı.Sonradan bu telefonların dinlendiği aklıma geldi, onu en kısa zamanda gizlice arayıp Bella ya iyi bakmasını söylemem getekiyordu.Bu telefon dinlendiği için Jacob u da arayamadım.Ona da en kısa zamanda ulaşıp tembihleyeceğim...

Bella dan

Hah birde beni terkettiğine değdi mi diye soruyor.Sanki aramızda bişey geçmiş gibi.Jake sadece arkadaşım, en iyi arkadaşım ama ben onu terketmedim.Aramızda hiç o kadar özel bişey geçmedi.

Edward Dönmeseydi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin