7

796 22 2
                                    

Edward dan

Odayı iyice tanıdıktan sonra biraz müzik dinlemeye karar verdim.8. şarkıyı dinlerken içeriye Jane girdi ve Aro nun beni çağırdığını söyledi.Dediğine göre ilk görevimi yapmam gerekiyormuş.İtiraz etmedim,çünkü zorlarsam işler daha da kötü olurdu.Beni daha uzun süre de tutabilirler.Bella yı böyle bir şekilde riske atamam.Carlise James in yaşadığını bilmeli.Acaba başka düşmanlarımızda bize veya Volturıe ye komplo kurmaya çalışıyorlarmıdır?

Ben bu düşüncelere dalmışken çoktan ortak salona gelmiştik.Zaten gelipte karşımda duran kişiyi görünce dondum kaldım.Bu aralar fazla şaşırıyorum sanki.Gelen Marcus du.Marcus benim en yakın cadı arkadaşımdı.En yakın o çünkü başka arkadaşım yok.Sadece ailem ve akrabalarımız var bu konuda.Ve birde Bella.Onu unutmamak lazım.İlk önce Marcus un zihnine baktım,ne olduğunu bilmek için.

Marcus küçük bir savaş çıkarmış.Texas da.Olay küçük ama Marcus güçlüymüş.Eğer durdurmasalarmış iş dünya savaşına kadar gidebilirmiş.Şimdi ise benden istedikleri ne amaçla savaş çıkarmak istediğiydi,ama bunu bende göremiyorum.Muhtemelen bunun için büyü yapmıştır.Bana güvenmediğinden değil o da yeni öğrendi benim burda olduğumu,sadece tedbir almış.

-Göremiyorum dedim.Aro bunu beklermişçesine kafasını salladı.Ama tatmin olmamıştı

-Emin olabilirmiyim? deyince elimi verdim

Yine şaşırmamıştı çünkü birşey görmedi.Aro Marcus a dönüp amacının ne olduğunu sorunca Marcus eğlence cevabını verdi.Marcus güçlü bir cadı olduğu için benimle aynı süre içerisinde onu da tutmaya karar verdiler.Ne tesadüf ki Marcus la bizi aynı odaya koydular.Jane bizi geri odamıza bırakırken biz susmayı tercih ettik.Ancak odaya girince Marcus konuşmaya başladı

-Ed ne işin var burada? bana genellikle Ed demeyi tercih eder.

-Uzun hikaye Marcus boşver.

-Anlat ya uzun hikayeleri sevdiğimi bilirsin.

Olayları baştan sona anlattım.Konuşmam bitince ağızı 0 şeklini almıştı.Bu hali o kadar komikti ki,acaba başımıza neler gelicekti,belki de Marcus bana yardım ederdi...

Edward Dönmeseydi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin