13

548 13 10
                                    

Bella dan

O not elime geçeli tam bir hafta oldu.Ancak hala bunun verdiği bir şaşkınlık içerisindeyim.

Gözlerimi açıp birdaha notu okumaya başladım

Bella
Bunu okuyorsan Jacob sana notu vermiş demektir.Kimse öğrenmeden sana ulaşmamın tek yolu Jacob dı.Bu seninle yapabileceğim ilk ve son iletişim olacak.Bir yıl içerisinde.....
Seni bıraktıktan sonra ne kadar yanlış bişey yaptığımı farkettim ve sana geri dönecekken Volturie beni alıkoydu.Eğer onlara hizmet etmezsem sana zarar vermekle beni tehtid ettiler.Bende bu riski göze alamazdım.
Sana bu notu nasıl ulaştırdığımı sorarsan bu biraz karışık bir konu.Umarım Jacob sana cadılardan bahsetmiştir.Arkadaşım Marcus bir cadı ve o anda zamanı durdurdu.bu şekilde yazabildim.
Bella, en kısa zamanda yanına geleceğim şimdi gelmem imkansız ama dönünce sonsuza dek beraber olucaz.
Seni seviyorum
-Edward

Sadece gözlerimi yumdum.Bundan 2 yıl öncesine kadar bunlar sadece benim için hayal ürününden başka bir şey değillerdi.Ama şimdi hale bak yaşadığım bu ironinin içine cadılarda girdi.Şurdan bir yunan tanrısı çıksa şaşırmam.

Neden hep bela beni bulur ki?

Aslında bu soru saçma.Edwardlaysam böyle olmalı.Benim gibi bir insana, basit ve sakar bir insana nasıl aşık olur hala aklım almıyor.

Ve ayrıca James hala yaşıyor.Edward neden James in yaşadığından bahsetmedi ki.Acaba onu öldürdümü?

Bidaha....

Yine ve herzamanki sorular.Ben neden hep sorular soruyorum ki?

Ama şu cadı işi aklımı bir hayli kurcalıyor.En iyisi araştırmam......

Google de cadılarla ilgili doğru düzgün hiç bilgi yok.E tabi nasıl olsun normal insanlara göre hayal ürünü olan şey nasıl internette olsun ki? Ama normal insanlar ben bu gruba dahil değilim.Zaten ben hiçbir zaman normal bir insan olmadım ki.Hergün yeni sürprizlerle karşılaşıyorum, hep umulmadık şeyler yaşıyorum.Erkek arkadaşım bir vampir, en yakın arkadaşım kurtadam, peşimde çatlak bir vampir var ve buda yetmezmiş gibi cadıların varlığını öğreniyorum.

###############
Selam.Yb gecikti.Anca yazmaya zaman buluyorum.Geçen bölüm durumumu açıklamıştım zaten.Yazmaya zamanım yok.Bide bu bölüm kısa oldu.Farkındayım ancak bana da ilham gelmiyo.Eğer bir fikri olan olursa bana mesaj atabilir.Bu bölümü de zoraki yayınladım çünkü notu merak edenler olmuş.Anlayışla karşılamanız dileğiyle...

-Melike

Edward Dönmeseydi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin