Jahhhóóó!!! Bogaraim itt is vagyok az új résszel.Enyhe 16+-os rész lesz benne.Nem nagyon tudok ilyet írni d egy ismerősömnek írtam ezt úgy hogy remélem tetszik neki.Nem is húzom tovább a szót jó olvasást.
-Jössz már Dipper?-kiabálok föl neki.Nem hiszem el hogy nem képes elkészülni időben.Dipper mindig szét szórt.De talán,pont ez az amit szeretek benne.Kiskorunk óta ismerjük egymást Dipperrel. jó barátok vagyunk habár az én szem szögömből talán kicsit többet szeretném.Több ,mint 2 éve már hogy rá jöttem szerelmes vagyok belé persze ő erről nem tud.Remélem nem is fogja megtudni mivel akkor tuti megutálna és azt nem akarom.Persze ott van Mabel, Dipper ikertesója aki tud erről és mindig bátorít hogy mondja el neki.Mondjuk Mabelt csak az vezérli hogy lásson minket smárolni.A kis fujoshi lelkét kéne már összetörnöm. Hmh, csak viccelek nem tudnám bántani... Ahogy Dippert sem.
-Hahó Bill! Mehetünk?-bólintok majd kilépünk az ajtón.Most éppen osztálykirándulásra megyünk ezért is akarok hamar elindulni mivel ha nem érünk oda időben a busz megállóhoz a tanár tuti leszedi a fejünket.
Majdnem elkéstünk,épp hogy csak sikerült oda érnünk.
-Bill?-fordul felém Dipper mikor már leültünk a busz egyik ülésére.
-Mi az?
-Pár gyerek írt hogy az éjjel menjünk velük piálni.Valami kis buli féle lesz vagy mi.Szeretnél menni?
-Menjünk.-ezután elkezdte nyomkodni a telefonját.
A táborhoz érve a tanár elmondja a szabályokat és a szokásost ilyenkor,mint általában hogy figyeljünk egymásra stb. Kis faházak vannak itt. Dipperrel szerencsére egy szobában leszünk.Kicsit rossz is mivel nehéz vissza fognom magam.
-Mi a baj Bill?
-Nincs semmi Fenyőfa.-összeborzolom barna tincseit.Hogy lehet valaki ilyen gyönyörű teremtés,mint ő?Kicsit furán hangzott ez most de most na...
Nem nagyon csináltunk a mai napon semmit inkább csak körbenézünk itt-ott.Majd végül eljött az amire mindenki várt.Leültünk a faházak mögött a fűre.Vittünk elem lámpákat,azzal világítottunk.
-Játszunk felelsz vagy merszt!-veti fel az ötletet az egyik gyerek.Mindenki belegyezett így egy üveget előkapva kezdte el pörgetni James amit a földön talált.Az üveg Dipperen állt meg.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezi tőle James. Dipper habozott egy ideig.
-Felelek.
-Ez így uncsi.De legyen.Tetszik neked valaki?-arca pírba borul.Szóval tetszik neki valaki...És az a valaki nem én vagyok,ha nem egy biztos nagyon szép lány.De várjunk egy pillanatra!!!Dipper nekem erről nem is mondott semmit!Még csak meg sem említette hogy tetszik neki valaki.Szóval ez azt jelenti Dipper már nem bízik bennem...?
-Hey Bill te jössz!-modja Dipper mosolyogva.Oh,észre se vettem hogy Dipper óta lement egy kör.
-Szóval, Felelsz vagy mersz?-kérdezi Emma.
-Merek.
-Ok.Akkor csókold meg azt a személyt a körből aki tetszik neked.-francba veled Emma.Igen ős is szereti a yaoit és tudja hogy meleg vagyok.Habár azt nem tudja hogy Dipper a szerelmem.Lassan fordulok Dipper felé.Mindenki szeme elkerekedik mikor számat Dipperére tapasztom.Nyelvemet lassan csúsztatom át az övébe.Ekkor viszont Dipper hamar át veszi az irányítást és nyelvünk vad táncot jár.
-Rendben srácok elég lesz.-Jason választ el minket egymástól.Lihegve fordulok el.Az arcom tisztára vörös.Úgy érzem magam,mint egy shoujo mangában egy szűz lányka aki végre csókolózott élete szerelmével...Oh,várjunk micsoda hasonlóság nem de...?Viszont Dipper...Visszacsókolt...!!Ez azt jelenti hasonlóan érez,mint én...?!
-Wháo...Erre nem számítottam.Bill...Meleg vagy?-kérdezi Lisa.Habozva de lassan bólogatni kezdek.
-Nem fogunk elítélni.-mondja Jason.Meglepődve nézek mindenkire aki itt van.Mondjuk nem vagyunk most itt olyan sokan de hogy-hogy nem ítélnek el?-Valójában már sejtettük.
-He?
-Jason! Hagyd.Ezt Dipperrel kéne meg beszélnie nem?-Jason bólint.Hogy értik azt hogy vele kéne meg beszélnem?Dipper felé fordulok aki csak sejtelmesen vigyorog rám.Meg fogja a csuklómat majd a szobánkba vezet.Ledob az ágyra maga mögött pedig bezárja az ajtót. Fölém kerekedik és néz le rám.
-Ne néz rám ilyen kis ártatlan szemekkel. Még a végén olyat teszek amire esetleg még nem állsz készen.-kikerekedett szemekkel pásztázom mogyoró barna szemeit.Mindig is szerettem a szemeit.Gyönyörűek.
-Mi-miről be-beszélsz?-kérdezem dadogva.
-Ugyan tudod te azt,Bill.-fülemhez hajol s meg is harapja.Ijedten hunyom be szemeimet.A szívem mindjárt kiugrik a helyéről.-Milyen hevesen ver a szíved.-kuncogja és belenyal a fülembe.Kisebb sóhajtások törnek elő belőlem.-Olyan aranyos vagy Bill.-búgja a fülembe.Ezután áttér a nyakamra és harapni kezdi míg meg nem érzi azt a vasa ízt.Kicsiket kezdek nyögni eme tettére.Kezével végig simít a derekamon majd feltűri a pólómat.Segítek neki majd gyorsan le is kapom magamról.Végül ismét fölém hajol.-Ne aggódj ma még nem veszem el az ártatlanságodat de helyette tudok adni valamit.-majd végül csókokkal hinti be testem minden porcikájára.Tettére kicsiket nyögök vagy sóhajtok fel.-Milyen kis érzékeny vagy,Bill.-mondja miközben ajkaival a egyik mellbimbómat veszi célba és kezdi el nyalni vagy harapni.Nyögések szakadnak fel belőlem mire Dipper elmosolyodik.Végül lehúzza,azaz inkább letépi rólam a nadrágomat.Férfiasságomat kezdi el nyalogatni végül be is kapja azt mire ismét nyögni kezdek.Szemeivel még eközben is engem pásztáz szemeivel.Nem birom!!!Kezemet a fejére teszem és kezdem el diktálni a tempót míg végül el nem élveztem Dipper nevét kiáltva.
-Bocsi nem akartam a szádba élvezni.-motyogom mire kezét az államra teszi és fordítja felé a fejemet hogy szemébe nézzek.
-Emiatt ne aggódj.-mosolyog kedvesen.-Nagyon aranyos vagy,Bill.Viszont most meg kell kérdezze valamit.Lennél a barátom?
-Igen!-a nyakába borulok.-Szeretlek,Dipper.
-Én is szeretlek,Bill.Mostantól...Csak az enyém vagy.
YOU ARE READING
Billdip sztorik és yaoi one-shotok
Short StoryIde csak kisebb novellákat írok.Nézzetek bele.Remélem majd tetszeni fog nektek:):):) Yaoi one-shotokat is lehet kérni :)