Szóval Kookendry remélem olyan yaoi animéket és mangát írok amiket nem ismersz.Szóval kezdjünk is bele.Hosszú lesz készüljetek fel!!!
Jonjou romantic- 3 évdos shounen ai anime + 2 ova
A főszereplőnk Takashi Misaki aki éppen egyetemre készül nem éppen a legjobb eredményekkel.Haza érve nem éppen a legjobb módon ismerkedik meg a bátyja (Takahiro) legjobb barátjával Usami Akihiko-val.Éppen a bátyján csimpaszkodott (igen khm khm majdnem le is smárolta:)Szóval a kedves Usami-san egy híres regény író (Bl regény író is)Szóval Usami felajánlja hogy Misaki magántanárja lesz.Eközben kiderül hogy Usami-san szerelmes Misaki bátyjába. Hát nem nagyon tudtam úgy le írni hogy ne spoilerezzek szóval akinek tetszik az nézze meg :)
Sekai ichi hatsukoi- 2 évados shounen ai anime +2 ova és 1 film
Omodera Ritsu egy nagy kiadóvállalat örököse, ám apja vállalatnál hiába tehetséges és ügyes, mindenki csak a főnök fiának tekinti, sikereit is ennek számlájára írják. Ennek köszönhetően Ritsu úgy dönt, hogy saját lábára áll és átmegy a Marukawa kiadóhoz, ahol tiszta lappal indulhat. Csakhogy nem a szépirodalomhoz veszik fel, hanem az általa még nem ismert manga osztályra, ráadásul a lányoknak szóló, romantikus, rózsaszín shoujo mangákkal foglalkozó részlegbe, az Emerald szerkesztőségéhez. Takano Masamune a részleg vezetője, aki első ránézésre nem éppen szimpatikus Ritsu számára, például a legelső napján hirtelen megcsókolja, csak azért, hogy a rajzolók ihletet kapjanak. Takano egy hajcsár, de mindenkiből ki tudja hozni a legjobbat (és a legtöbbet). De Ritsu és Takano nem most találkoztak először. Ugyanis Takano nem más, mint Saga Masamune, Ritsu középiskolai senpai-a és volt szerelme. Kapcsolatuk bár tiszavirág életű volt, de Ritsuban mély sebet hagyott. Az elmúlt 10 évben úgy ahogy sikerült elfelejtenie a dolgot. Most Takano mindenáron meg akarja újra szerezni Ritsu szerelemét. De mi lehet ebből a főnök-beosztott viszony és a régi sérelmek ellenére?
Ezt az ismertetőt az Animeaddicts oldalról másoltam.Késő van így most ez praktikusabb volt gomen
Love stage- 10 részes shounen ai anime +1 ova
ESTÁS LEYENDO
Billdip sztorik és yaoi one-shotok
Historia CortaIde csak kisebb novellákat írok.Nézzetek bele.Remélem majd tetszeni fog nektek:):):) Yaoi one-shotokat is lehet kérni :)