MEET DİON MİLAM

23.9K 292 92
                                    

TARİHİN EN PSİKOPAT KATİLİ
MEET DİON MİLAM !!

30 yaşında Kalifornia'da yaşayan dion milam, satanistlerin başı olarak anılıyor, Kalifornia'da tutuklanmasına karşı çıkan milam, kendisini tutuklamak isteyen şerifide öldürmüş ve idamla yargılanıyor. Yüzündeki dövmelerden tamamen bir psikopat olduğu anlaşılan dilam aynı zamanda Stanislaus ilçe hapisanesinde uyuşturucu da satıyor. Meed Satanistlerin başı olduğu iddia ediliyor hatta bazı haber kaynakları ve sitelere görede kendisini tutuklamaya çalışan şerifi öldürdüğü iddia ediliyor ve kendisinin yaptığı iddia edilen suçların bazıları şunlardır ;44 tecavüz,67 cinayet(12sini yemiş),78 araba çalma suçu,112 hırsızlık,1054 yaralama.

Bu anlattıklarımın çoğu aslında bir sitenin uydurma haberinden sonra birçok siteninde o siteden çaldığı haberin kopyasıyla yayılmış bir haberdir hatta bazı kaynaklarda bu adamın isminin bilinmediği bazı kaynaklardada isminin verildiğini görürüceksiniz.Bazı kaynaklara görede tecavüzcü olarak bilinen bu şahısın polislerden dayak yediği iddia edilmektedir ama hakkında kesin bir bilgi yoktur.

İşlediği suçlar

44 tecavüz
67 cinayet(12sini yemiş)
78 araba çalma suçu
112 hırsızlık
1054 yaralama

(Kaşlarında ise asil ve onurlu yazıyor.)

Not:Medyada resim vardır merak edenler için.

Seri KatillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin