Gelmiş geçmiş en psikopat, en berbat katillerden. Kız olmasına rağmen iğrençlikte ve vahşette sınır tanımıyordu. Bir hayat kadını tarafından doğurulup sokakta bırakılan Edith, yaşlı bayan doktor Alexis GRALEGOOD tarafından evlat edinilmiştir. Doktor yetiştirme yurdundan farksızdır. Sokakta bırakılan, annesi babası olmayan tüm çocukları bir evde toplamıştır. Fakat Edith'e evini açmamış en büyük hatayı yaptığını bilmemektedir. 7. yaş gününde evdeki erkek kardeşleri tarafından cinsel tacize mağruz kalan Edith yaşadığı şoku 2-3 ay atlatamamış, günlerce odasından çıkmamıştır. 13 yaşına geldiğinde ise kardeşlerinden intikam almaya karar vermiştir. Evin bodrum katında bulunan temizlik odasına girip çığlık atarak erkek kardeşlerini çağırmıştır. Üçü koşarak aşağı inerken odayı biber gazı ile doldurmuştur. Üçünü içeriye kilitleyip bir saat kadar sonra çıkarmış ve aynı katta bulunan gizli bir odaya sokmuştur. Bu odayı yapabilmek için 4 sene uğraşmış, çalışmıştır. Oda işkence aletleri, işkence videoları, cılız bir ışık yayan lambadan oluşmaktadır. Kardeşlerinin ellerine ve ayaklarına jiletli kelepçeler takmıştır. Daha sonra ayıltmış fakat kaçmaya çalıştıkça bilekleri kesilmiştir. Bununla yetinmeyen Edith üçünün kulaklarına iğneler sokmuş ve bir süre sonra bıçakla kesmiştir. Çığlıklarından ve bağırmalarından sıkıldığında dillerini duvara çivilemiş baltayla koparmıştır. Akan kanları bardaklara doldurup içmeleri için zorlamıştır. Tişörtlerini yırtıp karınlarına ve sırtlarına meyve soyacağını sokup çevirmiş çıkan organları ağızlarına sokmuştur. Son olarak kalplerine kazma sokmuş ve evden kaçmıştır. Öldürmek ve işkence etmek hoşuma gitmiş ve her önüne geleni aynı yöntemle öldürmüştür. Her yerde arandığı sıra bir çocuğa son darbesini yapacak iken çığlığı duyan dükkan sahibi inip ağzını açmasına fırsat vermeden orada öldürmüş ve bunun içn ödül almıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seri Katiller
ParanormalONLAR CİNAYETLERİYLE ADETA "DEHŞET GÜNLÜĞÜ" OLUŞTURDULAR, FİLMLERE KONU OLDULAR, YAKALANDIKLARI ANA KADAR İNSANLARI KORKUYA MAHKUM ETTİLER. ONLAR SERİ KATİLLER... Bu kitapta anlatılan tüm katiller ve cinayetleri belgelenmiş,kanıtlanmış,mahkemelerce...