Ep-10

3.6K 358 10
                                    

Бид бие биенийхээ тухай баахан юм ярилаа яриад яваад байсан чинь нэг мэдсэн гэрийн гадаа ирчихсэн байх юм түүнтэй ярилцсаны дараа түүнийг үзэн ядахаа больсон шүү одоо бол ангийн найз гэдэг утгаар хүлээн авч эхэлж байх шиг байна Кай их сайн хүүхэд шиг санагдсан.........бас их ухаантай...........

Би: за хүргэж өгсөнд баярлалаа ноён эелдэг залуу гуай "инээх"

Кай: хүссэн үедээ мөхөс намайг дуудаарай би таны барлаг болж байя

Би: за за тэгээрэй хэхэ

Кай: юу Сэхи

Би: ммм??? "Кайруу харах"

Кай: дугаарыг чинь авч болох уу??

Би: давруу залуу байх нь ээ ганц удаа гэрт хүргэж өгсөн биш дугаар авах гээд л "инээх"

Кай: үгүй ээ үгүй би тийм давруу залуу биш тэгвэл дараа дугаарыг чинь гуйя "явах"

Би: би өгөхгүй гэж хэлээгүй юмсан

Кай: "нүд нь сэргэх"

Би: би дугаараа өгч болно гэхдээ дугаар өглөө гээд чамтай дотно болно гэсэн үг биш шүү! зүгээр л чи итгэж болох ангийн найз шиг санагдсан болохоор л өгч байгаа юм

Кай: ойлголоо "инээх"

Би: утсаа "гараа Кайруу сунгах"

Кай: аан за "утсаа өгөх"

Би: батмен хэхэ танил гэр байх чинь дээр Бэкхён миний дугаарыг авна гээд байсан арай чамд өгөх гэж байсан юм биш биз дээ?

Кай: харин тийн "толгойгоо маажих" гэхдээ бүтэлгүйтсэн болохоор би өөрөө зориг гаргаж гуйж байгаа юмаа

Би: ойлголоо зоригтой залуу минь энэ миний дугаар Сэхи гээд тэмдэглэсэн, өдөр шөнөгүй мсж бичиж ядаргаа болохгүй гэвэл найзын хувиар хааяа харьцахаас татгалзахгүй шүү "инээх"

Кай: мэдээж "Кай сайн охиныхоо дугаарыг авч чадсандаа хөл нь газар хүрэхгүй баярлаж байлаа"

Би: за за орлоо эртхэн хариарай гадаа харанхуй болчихсон байна очоод гэртэй ирлээ гэж мсж явуулаарай найз минь баяртай

Кай: мэдээж тэгнээ заавал явуулна баяртай "Сэхи гэж бодон Жонгүктай харьцаж байсан ч тэр харилцаа нь Сэхигийн тухай таагүй бодлыг нь нааштай болгосон байх. Харин одоо бол Сэхитэй бодитоор дотно байж үзэхэд бүх зүйл бодож байснаас нь хамаагүй дээр санагдаж байв. Сэхигийн тухай түүний бодол илүү дээрдсэн юм. Учир нь Сэхи хүмүүсийн төсөөлдгөөс хамаагүй нээлттэй дажгүй ааштай охин байв"

/Дууссан/  💓 Охин найрах төлөвлөгөө  💓Where stories live. Discover now