Ep-12

3.2K 324 2
                                    

Нөгөө охин: би ч бас Сэхи байна чамайг хуурамч баг зүүчихсэн юм болов уу гэж татаж үзсэн юм...........

Би: 0_О ямар сонин юм бэ??

Сэхи /Ким/: харин тийн чи яаж надтай ийм адилхан байдаг байна

Би: харин тийн дэлхий дээр адилхан хүмүүс байдаг гэж сонсож байсан ч ийм адилхан бол арай биш ээ

Сэхи /Ким/: харин тийм ээ алив "гээд миний үснээс татаад хөх өгзөг гээд хаа хамаагүй газраас барьж үзээд цагаан цамц сөхөж бариад байлаа"

Би: ч..чи яагаад байгаа юм "түүнээс холдох"

Сэхи/Ким/: сонин юм даа чи бид 2т өөр юм нэг ч алга үсний өнгө урт ижилхэн бас хөхний хэмжээ өгзөгний хэлбэр бэлхүүсний тойрог гээд л бүгд ижилхэн юм

Би: юун хөх өгзөг "ичих"

Сэхи /Ким/: бас нүдний хэлбэр ер нь л бүгд адилхан юмаа мэс засалд орлоо гэхэд ийм адилхан хийнэ гэж байхгүй биз дээ эсвэл техник технологи ийм аймаар хөгжчихсөн юмуу?? "бидэнрүү харах"

ЕХО BTS би: 0_о "бүгд гайхсан юу ч мэдэхгүй царайнууд"

Би: "тэр үсээ чихнийхээ араар хийчихсэн байлаа" мэнгэ

Сэхи/Ким/: юу?

Би: бидний ялгаатай юм нь энэ мэнгэ л юм байна надад ийм мэнгэ байдаггүй "өөрийнхөө чихийг үзүүлэх........... тэр охин надтай маш адилхан харин өөр байгаа ганц зүйл нь тэр чихэн дээрээ том мэнгэтэй юм байна"

Сэхи/Ким/: хөөх тийм байна ганц ч гэсэн өөр юм байгаа нь сайн хэрэг би бусдаас өөр байхад дуртай "инээх"

Чэн: та 2 ихэр юм биш үү?

Бүгд: харин тийн

Би: би айлын ганц ш дээ

Сэхи/Ким/: би айлын бага дээрээ 5 ахтай болохоос эгч байдаг гэж огт сонсож байгаагүй

Жимин: төөрөлдсөн ихэр ч юм билүү кинон дээр гардаг шиг

Чэн: харин тийн би ч бас тэгэж бодож байна "Жимины мөрөөр тэврэх"

Тао: та 2 хэзээ төрсөн юм?

Би, Сэхи/Ким/: 5 сарын 29нд "гайхан бие бие рүүгээ харах"

Чэн, Жимин: тээр ихэр гэж хэлсэн биз дээ

Сэхи/Ким/: за за ойлгох юм алга 2лаа энэ асуудлаа дараа шийдье за одоо би өлсөөд байна "хажуугаар гараад явлаа"

Тэхён: Сэхи танай аав чинь чамайг ихэр гэж огт ярьж байгаагүй юу өөр айлд өргүүлсэн ч юм уу? эсвэл ихэр байж байгаад нэг нь алга болсон ч юм уу?

/Дууссан/  💓 Охин найрах төлөвлөгөө  💓Where stories live. Discover now