Bu hafta okullar açılacağı için içimi bir heyecan kaplayıverdi. Neden mi? çünkü jimin'i daha çok görücem.O benim onu sevdiğimi bilmiyo çünkü söylemedim sonuçta okulda popüler biri ve onu sevdiğimi söylersem benimle alay eser. Bu okulda benden daha güzel kızlarda var. Neyse çok konuştum ben hazırlanmam lazım kızlarla buluşcaz.
Hemen üzerime bunları giydim.. çok fazla özenmeye gerek yoktur demi sonuçta jimin'le buluşmaya gitmiyorum. Abartı yok sadece parlatıcı sürüp çıktım. Annemler evde yoktu rahatım. Neyse ne kızları bekletmiyim.
Jimin'den
Sabah jungkook'un beni sarmasıyla uyandım bana
-hadi Hyung kalk dışarıda kahvaltı yapıyoruz.
Deyip çıktı.Bende hazırladım ve çıktık.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yolda giderken min jae'yi gördüm. 3 ay sonra görüyorum onu ve gerçekten özledim onu .......gerçekten seviyorum o bunu bilmiyor çünkü bunu ona söyleseydim onunla oynamak için böyle dediğimi falan düşünürdü. Bunu ona söylemek istiyorum ama tepkisinden korkuyorum sürekli "acaba beni seviyor mu sevmiyor mu?"diye düşünüp duruyorum. Okullar açılsa da daha çok görsem onu. Ben bunları düşünürken onunla göz göze geldik ben hemen gözlerimi kaçırdım onu sevdiğimi düşünmesin. Neden bunu istiyorum ki ben yaa.!
Min jae'den
Kahvaltı yapmadığım için hemen bir restorana girmeye karar verdim. Restorana doğru yürürken jimin ve ekibini gördüm.. ahh tanrım kalbim yerinden çıkıcak sanki. Onu gördüm hemde 3 ay sonra. Off sanki daha bir yakışıklı olmuş.. gerçi bende ki de laf o hep yakışıklıydı. Onu bugün görüceğim hiç aklıma gelmezdi. Keşke daha güzel şeyler giyseydim. Ben bunları düşünürken onunla göz göze geldik ama o hemen gözlerini kaçırdı. niye ki yaaaaaaa az daha baksaydım nolurdu sanki. ama niye gözlerini kaçırdı??????? yoksaaaaaaaaa ay yok canım niye beni sevsin ki o etrafında bir sürü kız varken hemde. Ayyyy bian içim bir kötü oldu ya bir sevgilisi varsa tanrım lütfen olmasın böyle bir şey nolur. Resmen ağlamak istiyorum ama ağlayamam olmaz onun karşısında olmaz. Sonra onu sevdiğimi anlar alay falan eder kalbim daha çok kırılır. Acele etmem lazım ben kızları unuttum. Hemen içerden bir tane tost alıp (Kore'de tost)çıktım.Daha sonra cafeye doğru yola çıktım.Cafe yakın olduğundan yürüyodum.Geldiğimde kızların geldiğini gördüm. Hemen yanlarına gittim ve onlara sıkıca sarıldım. Özledim tabii daha iki gün önce buluştuk onlarla.
(jisoo + min soo - min jae -)
+ kızım nerde kaldın seni bekliyelim dedik kök saldık burda:(
ne kızıyon bee geldik işte derdim ama diyemiyom çünkü dersem konuşup durur bi daha susmaz
~yolda jimin'i gördüm bi de tost aldım ondan yani. Dedim
-tamam tatlım sorun değil jisoo abartıyo biliyorsun
~evet biliyorum
+ben mi abartıyorum sadece soru sordum
~of neyse sorun olmaz. Bide yolda jimin'i görünce dalmış gitmiştim kusura bakmayın kızlar.
-eee ne oldu bişey oldu mu bari??
~yok hep aynı yine gözlerini kaçırdı:( Hayır anlamıyorum niye böyle yapıyo
-seni seviyo da ondan
+yok bence aklına başka bişey geldi onun ondan gözlerini kaçırmıştır
-nerden biliyorsun ? Hem aklına ne gelebilir onun?
+ne mi gelebilir? Hatırlatırım bir kız jimin'e dokundu diye kızı az daha yolacaktı. Zor tuttuk min jae'yi. Ne çabuk unuttun bunu?
-haklısın sanırım. Min jae bence sen onu sevdiğini söyle sonra rahat rahat döversin kızları huh? Ne dersin?
+olmaz kızla dalga mı geçsin bence sen biraz daha bekle. Herşeyin bir zamanı var.
~jisoo haklı min soo benimle dalga geçer
-kuzum ben seni üzmek istemedim
~doğru söylüyorsun niye üzüleyim
-inanmam yalan söylüyorsun
~hem sevdiği varsa iyice rezillik beklemek ve bunu öğrenmek en iyisi
-sen bilirsin
+sen bilirsin
Ikiside aynı anda konuşmuştu buna sadece tebessüm edebildim çünkü şuan onu yani sevdiği konusunu düşünüyordum. Ya gerçekten sevdiği birisi varsa. Aish cidden naparım ben.
Jimin'den
Min jae gittikten sonra bizde restorana girdik.
Aklımda hep min jae vardı. Hyunglarım biliyordu onu sevdiğimi hatta onlar sürekli bunu ona söylemem gerektiğini söylüyordu ama ben ve olmayan cesaretim buna izin vermiyo. Offf offf ne zor şey tek taraflı sevmekSelam kitap artık bu sayfada
Oy ve yorumları unutmayın lütfen öpüldünüz
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋